На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 951 442.20 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-31-012083-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 21 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 21 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 24 листопада, 12:00 |
Дата останніх змін | 28 січня, 10:26 |
Очікувана вартість закупівлі | 1 951 442.20 UAH без ПДВ |
---|---|
Аукціон | 25 листопада, 15:31 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 19 514.42 UAH без ПДВ |
---|
Послуги з спеціалізованої обробки даних сейсморозвідувальних досліджень на Бугруватівському родовищі за технологією 3D1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 30.06.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 71350000-6, Науково-технічні послуги в галузі інженерії |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Не усунув невідповідності
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
Не усунув невідповідності
Код ЄДРПОУ | 1171282-9 |
---|---|
Поштова адреса | T2P2X6, Канада, Alberta, Calgary, Canada, Calgary, 715 5 Avenue SW |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Negut Alexander |
Телефон | 14039909694 |
Ел. пошта | anegut@z-terra.com |
Z-Terra North Inc.
Час публікації: 2024-12-20 15:54:26
Кінцевий строк для усунення: 2024-12-21 15:54:26
Опис
В ході розгляду тендерної пропозиції встановлено наступні невідповідності . 1. Відповідно п.1.3.2 Розділу І Додатку 4, учасник- нерезидент у разі неможливості накласти КЕП/УЕП на свою тендерну пропозицію, надає у складі пропозиції, лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави неможливості накладення КЕП/УЕП або роз'яснення державних органів згідно із законодавством. Учасником не наклав на свою пропозицію КЕП/УЕП та не надав лист – роз’яснення. 2. В складі тендерної пропозиції учасником завантажений файл «Z-TERRA NORTH INC-ПІДПИСАННЯ ДЕН НЕГУТ-РЕЄСТРАЦІЯ-НОТАРИАЛЬНО» в якому знаходиться свідоцтво про реєстрацію Z-TERRA NORTH INC, в якому, зокрема, вказано, що директором Z-TERRA NORTH INC є НЕГУТ ДЕН. Аналогічна інформація зазначена в в п.6 листа – погодження у відповідності з п. 2.3. Розділу ІІ Додатку 4. В складі тендерної пропозиції надані лист – погодження з технічними, якісними, кількісними та іншими вимогами до предмету закупівлі та іншими умовами, що встановлені Замовником в тендерній документації по закупівлі, відповідно п.2.3 та гарантійний лист відповідно п. 2.4. Розділу ІІ Додатку 4, які підписані НЕГУТ, ДАН Д, що не відповідає даним зазначеним в реєстраційному посвідченні. 3. Відповідно Додатку 1 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору чи договорів надає довідку, в якій описується досвід надання аналогічних послуг з обробки 3D наземних сейсмічних даних обсягом не менше 450 км2 за період 2022-2024 роки. В довідці має міститися інформація щодо підтвердження досвіду виконання пре-стек глибинної міграції Кірхгофа, де досвід виконання не менше ніж 450 км2. Під визначенням «аналогічний договір» вважається один або декілька договорів за яким/ми надаються послуги з обробки сухопутних (наземних) 3D сейсмічних даних із застосуванням процедур AVO-сумісної часової обробки та пре-стек часової міграції Кірхгофа та пре-стек глибинної міграції Кірхгофа за період та у об’ємах які відповідають кваліфікаційним критеріям. В якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(-их) договору(-ів), зазначеного(-их) у довідці, надати скан-копії наступних документів: а) скан-копію (-ї) повністю виконаного (-их) договору (-ів) (з додатками до нього), вказаного (-их) у довідці щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (-их) договору (-ів) (далі у цьому пункті – договір). При цьому такий договір може надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця та/або без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»); б) скан-копії відгуку від підприємства – замовника за договором (далі за текстом – Відгук), який надається для підтвердження повного виконання аналогічного договору. Відгук має містити наступну інформацію: дату видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, а також інформацію про повне виконання договору. Документи або копії документів (що передбачені цим пунктом), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, ніж українська, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою. Надані учасником документи на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів не дають змогу встановити та підтвердити зазначений досвід. 4. Відповідно розділу «Для учасників – нерезидентів» Додатку 4 до тендерної документації у разі якщо законодавством держави, де зареєстрований учасник-нерезидент, не передбачено надання відповідного/них документів, учасник надає лист - роз’яснення, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання таких/такого документу. Документи повинні бути перекладені на українську мову, легалізовані органами Міністерства закордонних справ України або апостильовані. Прийняття документів без легалізації можливе, якщо це передбачено в угоді України з іноземною країною. Документи надані Учасником переведені на українську мову але не легалізовані органами Міністерства закордонних справ України та не апостильовані. Разом з тим не надана довідка про угоду України з країною реєстрації учасника. Відповідно до ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до ч.9 ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Відповідно до п.43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі Особливості), затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Таким чином Учасник, протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, повинен оприлюднити документи/інформацію про усунення невідповідності шляхом надання нових документів чи виправлених: - Лист – роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави неможливості накладення КЕП/УЕП або роз'яснення державних органів згідно із законодавством. - Листи згідно п.2.3 та 2.4 Розділу ІІ Додатку 4 підписані керівником згідно свідоцтва про реєстрацію із з зазначенням посади. - Довідку про наявність досвіду виконання аналогічних послуг з обробки 3D наземних сейсмічних даних обсягом не менше 450 км2 за період 2022-2024 роки разом з копіями договору (-ів) та актами виконаних робіт, які підтверджують повне виконання договору (-ів). - Довідку з інформацією про наявність угоди України з іноземною державою, згідно якої можливе подання перекладених документів без легалізації. У разі якщо подання будь-якого документа не передбачено законодавством держави, де зареєстрований учасник-нерезидент, учасник подає лист – роз’яснення, в якому зазначає законодавчі підстави такого ненадання.
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Не усунув невідповідності
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
Не усунув невідповідності
Код ЄДРПОУ | 204186 |
---|---|
Поштова адреса | 30625, Федеративна Республіка Німеччина, Hannover, Karl-Wiechert Allee 76 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Lena Schweizer |
Телефон | +495115413917 |
Ел. пошта | oxy@dmtpetrologic.com |
Час публікації: 2025-01-17 14:38:22
Кінцевий строк для усунення: 2025-01-18 14:38:22
Опис
В ході розгляду тендерної пропозиції встановлено наступні невідповідності . 1. Відповідно п.1.3.2 Розділу І Додатку 4, учасник- нерезидент у разі неможливості накласти КЕП/УЕП на свою тендерну пропозицію, надає у складі пропозиції, лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави неможливості накладення КЕП/УЕП або роз'яснення державних органів згідно із законодавством. Учасником не наклав на свою пропозицію КЕП/УЕП та не надав лист – роз’яснення. 2. Відповідно Додатку 1 до тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору чи договорів надає довідку, в якій описується досвід надання аналогічних послуг з обробки 3D наземних сейсмічних даних обсягом не менше 450 км2 за період 2022-2024 роки. В довідці має міститися інформація щодо підтвердження досвіду виконання пре-стек глибинної міграції Кірхгофа, де досвід виконання не менше ніж 450 км2. Під визначенням «аналогічний договір» вважається один або декілька договорів за яким/ми надаються послуги з обробки сухопутних (наземних) 3D сейсмічних даних із застосуванням процедур AVO-сумісної часової обробки та пре-стек часової міграції Кірхгофа та пре-стек глибинної міграції Кірхгофа за період та у об’ємах які відповідають кваліфікаційним критеріям. В якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(-их) договору(-ів), зазначеного(-их) у довідці, надати скан-копії наступних документів: а) скан-копію (-ї) повністю виконаного (-их) договору (-ів) (з додатками до нього), вказаного (-их) у довідці щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (-их) договору (-ів) (далі у цьому пункті – договір). При цьому такий договір може надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця та/або без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»); б) скан-копії відгуку від підприємства – замовника за договором (далі за текстом – Відгук), який надається для підтвердження повного виконання аналогічного договору. Відгук має містити наступну інформацію: дату видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, а також інформацію про повне виконання договору. Документи або копії документів (що передбачені цим пунктом), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, ніж українська, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою. Надані учасником документи на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів не дають змогу встановити та підтвердити зазначений досвід. 3. Відповідно до п.2.2. Додатку 4 до Тендерної документаціїї учасник повинен надати підтвердження повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції: - в разі якщо тендерну пропозицію підписав/підписує керівник учасника, документ на право підпису тендерної документації – не вимагається, дана інформація на право підпису керівником буде перевірятися замовником в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі ЄДР), і така інформація повинна збігатися із відомостями про керівника учасника та відомостями зазначеними в ЄДР про керівника учасника, який підписав тендерну пропозицію. - в разі якщо тендерну пропозицію підписав/підписує представник учасника – надається довіреність (доручення) від керівника учасника на ім’я уповноваженої особи учасника та/або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника саме на підписання тендерної пропозиції. - для фізичних осіб у тому числі фізичної особи-підприємця, не вимагається. Зважаючи на те, що Учасник є нерезидентом в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань відсутня інформація про цього Учасника та про його повноважних на підписання тендерної пропозиції осіб. В складі пропозиції відсутні документи на українській мові, які посвідчують повноваження підписантів тендерної пропозиції. Учасник, протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, повинен оприлюднити документи/інформацію про усунення невідповідності шляхом надання нових документів чи виправлених: - накласти КЕП/УЕП або надати лист – роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави неможливості накладення КЕП/УЕП, або роз'яснення державних органів згідно із законодавством. - надати документи, що підтверджують повноваження осіб, що підписали тендерну пропозицію. - надати документи, що підтверджують досвід виконання аналогічного договору (договір, акти приймання-передачі виконаних робіт/наданих послуг, або інші документи, що підтверджують виконання договору)
Оплата фактично наданих Виконавцем Послуг по кожному етапу Календарного плану (Додаток №2 до Договору) здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на банківський рахунок Виконавця протягом 30-ти календарних днів, з дати отримання Замовником від Виконавця оригіналів належно оформленого рахунка на оплату на підставі підписаних Сторонами Актів приймання-передачі наданих Послуг.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 00135390 |
Поштова адреса | 04053, Україна, Київська область, Київ, 04053, м.Київ, Шевченківський район, ПРОВУЛОК НЕСТОРІВСЬКИЙ, будинок 3-5 |
Ім'я |
Шаповал Юрій Михайлович |
Телефон | 380503833050 |
Ел. пошта | Yurii.Shapoval@Ukrnafta.com |