На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
376 262.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Під час проведення процедури відкритих торгів з особливостями усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Закупівля здійснюється з урахуванням вимог постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 (зі змінами). За рахунок коштів спеціального фонду та субвенційних коштів.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-01-005241-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 8 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 8 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 11 листопада, 10:00 |
Дата останніх змін | 19 листопада, 16:48 |
Очікувана вартість закупівлі | 376 262.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Аукціон | 12 листопада, 15:49 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 3 762.62 UAH без ПДВ |
---|
Документи лота |
|
---|
Шини автомобільні зимові для службових автомобілів52 штука Адреса поставки: 25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, за адресою Замовника згідно заявки (Додаток 2 до договору) Строк: до 25.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 34351100-3, Автомобільні шини |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 42619664 |
---|---|
Поштова адреса | 54034, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, ВУЛИЦЯ КУЗНЕЦЬКА, будинок 194-А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Дмитро Гуменюк |
Телефон | 380634941678 |
Ел. пошта | Humenuk@xl-group.com.ua |
Час публікації: 2024-11-15 09:39:12
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-16 09:39:12
Опис
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), з урахуванням положень пункту 43 цих Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. 1. Згідно підпункту 3.4. пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації Замовника, у складі своєї тендерної пропозиції Учасник подає: Для юридичних осіб - Витяг з ЄДР з обов’язковим зазначенням кінцевого бенефіціара відповідно Постанови Кабінету Міністрів України від 3 березня 2022 р. № 187 “Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації” (термін давності витягу не повинен перевищувати 90 днів на дату подання тендерної пропозиції). Для фізичних осіб-підприємців — Витяг з ЄДР (термін давності витягу не повинен перевищувати 90 днів на дату подання тендерної пропозиції). У ході перевірки документів у складі тендерної пропозиції Учасника встановлена наявність невідповідності, а саме Учасником надано Витяг з ЄДР дата та час формування витягу: 03.06.2024 10:04:56. Термін давності витягу перевищує 90 днів на дату подання тендерної пропозиції. 2. Згідно підпункту 3.10 пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації Замовника, у складі своєї тендерної пропозиції Учасник подає: Документ або довідку в довільній формі, що підтверджує, що запропонований товар не є товаром, який походить Російської Федерації/ Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран, за винятком товарів походженням з Російської Федерації/ Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”. У ході перевірки документів у складі тендерної пропозиції Учасника встановлена наявність невідповідності, а саме Учасником надано гарантійний лист від 08.11.2024 № 62/6 у якому окрім іншої інформації зазначено, що товар якій ТОВ „XL-ГРУПП“ пропонує для продажу має походження з іноземної держави але підприємства виробники запропонованого до постачання товару не внесено до переліку юридичних осіб, до яких застосовуються спеціальні економічні та інші обмежувальні заходи (санкції), затверджені рішеннями Ради національної безпеки і оборони України „Про застосування та скасування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)” та „Про застосування, скасування і внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)”. Учасником не зазначено, що товар не є товаром, який походить Російської Федерації/ Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1. Згідно підпункту 3.4. пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації Замовника: Надати для юридичних осіб - Витяг з ЄДР з обов’язковим зазначенням кінцевого бенефіціара відповідно Постанови Кабінету Міністрів України від 3 березня 2022 р. № 187 “Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації” (термін давності витягу не повинен перевищувати 90 днів на дату подання тендерної пропозиції).; 2. Згідно підпункту 3.10 пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації Замовника: Надати Документ або довідку в довільній формі, що підтверджує, що запропонований товар не є товаром, який походить Російської Федерації/ Республіки Білорусь/ Ісламської Республіки Іран, за винятком товарів походженням з Російської Федерації/ Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 42819207 |
---|---|
Поштова адреса | 03186, Україна, м. Київ, ВУЛИЦЯ АВІАКОНСТРУКТОРА АНТОНОВА, будинок 15 А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Симонян Арман |
Телефон | +30675215535 |
Ел. пошта | poliparts.ua@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 33177826 |
---|---|
Поштова адреса | 10001, Україна, Житомирська область, Житомир, вулиця Вокзальна будинок 23-В |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Власюк Оксана Іванівна |
Телефон | +380735554070 |
Ел. пошта | alekor.shynu@gmail.com |
відсутня
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 2513016651 |
---|---|
Поштова адреса | 10014, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. Д. Донцова, 1/11, кв. 30 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Антоненко Оксана Петрівна |
Телефон | +380508289389 |
Ел. пошта | tender_antonenko@ukr.net |
відсутня
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 45504596 |
---|---|
Поштова адреса | 04071, Україна, м. Київ, вул.Оболонська, будинок 25 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Андрій Гапонов |
Телефон | 380988161882 |
Ел. пошта | tov.avtoshini.prozoro@gmail.com |
-
Оплата належним чином поставленого та прийнятого Товару здійснюється Замовником протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дати підписання відповідної видаткової накладної на Товар уповноваженими представниками сторін шляхом перерахування грошових коштів в національній валюті України на поточний рахунок Постачальника
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Головне управління Національної поліції в Кіровоградській області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40108709 |
Поштова адреса | Україна |
Ім'я |
Юрій Булда |
Телефон | +380950931827 |
Ел. пошта | yura-bylda@ukr.net |