На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Завершена закупівля
Опис закупівлі: 4.2. Розрахунок за Товар здійснюється Замовником на підставі належним чином оформлених рахунків та видаткових накладних Постачальника впродовж 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання Товару. 4.3. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється впродовж 20 (двадцяти) банківських днів з моменту надходження коштів, передбачених на дану закупівлю, на рахунок Замовника. 5.1. Постачальник здійснює поставку та передачу Товару Замовнику двома партіями (частинами) за заявкою Замовника. Поставка здійснюється впродовж 3 трьох (трьох) робочих днів з моменту надходження заявки Замовника до 25 грудня 2024 року за кінцевим місцем призначення Харківська область. Конкретна адреса місць поставки товару зазначається в заявці, яка подається в письмовому вигляді або на електронну пошту Постачальника __________________________. Перехід права власності на Товар відбувається в момент підписання Сторонами видаткової накладної.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 44676394 |
---|---|
Поштова адреса | 79040, Україна, Львівська область, Львів, вулиця Апостола Д., будинок 16, Літера Х-1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Фільц Олена |
Телефон | 380504406616 |
Ел. пошта | tender.kramar@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 3323603288 |
---|---|
Поштова адреса | 61085, Україна, Харківська область, Харків, пров. Гагаріна, буд 5 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Чучкіна Олена |
Телефон | 380973066791 |
Ел. пошта | ovcuckina@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-01-005787-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 354 000.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 6 листопада, 09:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 15 листопада, 17:05 |
Оселедець середнього посолу, цілий з головою, ДСТУ 8095,1кг3000 кілограм Адреса поставки: Україна, Харківська область Строк: до 25.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15230000-9, Сушена чи солена риба; риба в розсолі; копчена риба Профіль: Оселедець середнього посолу, цілий з головою, ДСТУ 8095,1кг |
|
Вид риби | оселедець |
---|---|
Тип обробки | середній посол |
Частина | тушка з головою |
Відповідність ДСТУ | ДСТУ 8095 |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Військова частина 9937 |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 14321726 |
Поштова адреса | 87521, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Гагаріна, 150 а |
Ім'я |
Шавалюк Любомир Романович |
Телефон | 380663660480 |
Ел. пошта | 1prukz_tender@dpsu.gov.ua |