На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Категорія замовника - орган місцевого самоврядування. Закупівля здійснюється на виконання Програми «Обороноздатність» на 2024 рік, затвердженої рішення міської ради від 15.12.2023 №8/34/27.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-01-005486-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 6 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 6 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 9 листопада, 00:00 |
Дата останніх змін | 15 листопада, 09:40 |
Очікувана вартість закупівлі | 187 630.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 938.15 UAH з ПДВ |
---|
Акумулятори до квадрокоптерів18 штука Адреса поставки: 46001, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Листопадова, 5 Строк: до 02.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 31440000-2, Акумуляторні батареї |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 45203623 |
---|---|
Поштова адреса | 43005, Україна, Волинська область, Луцьк, Стрілецька,4 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Мхітарян Олена Миколаївна |
Телефон | +380968755627 |
Ел. пошта | llc.ces.groupoffice@gmail.com |
Час публікації: 2024-11-13 15:08:07
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-14 15:08:07
Опис
Вимога про усунення невідповідностей: 1. Відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, затвердженої протоколом уповноваженої особи від 01.11.2024 №30/В (далі – тендерна документація), замовником вимагається подання необхідних документів та їх оформлення, зокрема: …. Документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином відповідно до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника та завірені печаткою, у разі її використання та повинні бути датовані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів. Учасником у складі тендерної пропозиції надано документ від 23.09.2024 №234 «Інформація про запропонований товар ТОВ «КЕС Груп», однак дата довідки передує даті оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, виправлену (відкориговану чи нову) довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи та завірену печаткою, у разі її використання, з дотриманням вимог Замовника згідно тендерної документації. … Згідно Додатку 3 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються УЧАСНИКАМИ процедури закупівлі » Замовником вимагається, зокрема: …. 5.1.проект договору про закупівлю, підписаного та/або погодженого уповноваженою особою учасника та з відбитком печатки (у разі наявності) (Додаток 2 до Додатку 3 до тендерної документації); … Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано проект договору про закупівлю, що не відповідає Додатку 2 до Додатку 3 тендерної документації, підписаного та/або погодженого уповноваженою особою учасника та з відбитком печатки (у разі наявності) , що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, проект договору про закупівлю, підписаного та/або погодженого уповноваженою особою учасника та з відбитком печатки (у разі наявності) відповідно Додатку 2 до Додатку 3 до тендерної документації, що вимагається Замовником у тендерній документації.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Тернопільська міська рада |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 34334305 |
Поштова адреса | 46001, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Листопадова, 5 |
Ім'я |
Процик Ірина |
Телефон | 380674473114 |
Ел. пошта | irynatmp@ukr.net |