На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
701 260.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Період оскаржень до 29 листопада, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Опис
Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. Замовник виявив у Закупівлі порушення законодавства з питань публічних закупівель. Опис порушення (порушень): Абзац другий пункту 36 Особливостей та відповідно частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» - порушення строку розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною. У зв’язку із відсутністю механізму усунення таких порушень, є підстави для прийняття рішення про відміну відкритих торгів. На виконання вимог підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги, унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-11-01-006523-a, у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, описаних вище.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-01-006523-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 7 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 7 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 10 листопада, 00:00 |
Дата останніх змін | 18 листопада, 15:55 |
Очікувана вартість закупівлі | 701 260.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 3 506.30 UAH з ПДВ |
---|
Набори реагентів для ІФА та ПЛР-діагностики вірусологічної лабораторії40 одиниця Адреса поставки: 33028, Україна, м. Рівне, вул. Котляревського, 3 Строк: до 10.12.2024 12:56 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33120000-7, Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 43272936 |
---|---|
Поштова адреса | 43025, Україна, Волинська область, місто Луцьк, вул. Зв'язківців,6 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Пундор Ольга Дмитрівна |
Телефон | +380932900903 |
Ел. пошта | medrynoktender@gmail.com |
Час публікації: 2024-11-13 21:18:08
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-14 21:18:08
Опис
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) перелік виявлених невідповідностей: Надана довідка про про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) від 07.11.2024 №888, у якій не зазначено загальну суму, обсяги та інформація про термін виконання вказаного договору – інформація, яка вимагалась Тендерною документацією (пункт 3 Додатку ТД). 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пункту 3 Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є Додатком 3 до Тендерної документації, учасник на підтвердження кваліфікаційному критерію мав надати зокрема Довідку у довільній формі, за підписом керівника, скріплену печаткою учасника (у разі її використання), із зазначенням аналогічного виконаного договору, його номеру та дати, загальної суми, предмету, обсягів та інформації про термін виконання, разом з найменуванням суб’єкта, з яким було укладено такий договір, його адресою та контактними телефонами. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник має надати Довідку у довільній формі, за підписом керівника, скріплену печаткою учасника (у разі її використання), із зазначенням аналогічного виконаного договору, його номеру та дати, загальної суми, предмету, обсягів та інформації про термін виконання, разом з найменуванням суб’єкта, з яким було укладено такий договір, його адресою та контактними телефонами. Тобто, надати оновлену довідку із зазначенням усієї інформації, що вимагається ТД, зокрема відсутньої інформації щодо загальної суми, обсягів та термінів виконання вказаного договору.
Післяплата 100%. Оплата здійснюється шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на підставі належним чином оформлених документів протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту поставки товару та підписання накладної з урахуванням вимог законодавства, в т.ч. особливостей здійснення розрахунків бюджетними установами в період воєнного стану. Кошти Державного бюджету України за загальним та спеціальним фондами.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Державна установа "Рівненський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров'я України" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38503358 |
Поштова адреса | 33028, Україна, Рівненська область, Рівне, вул. Котляревського, 3 |
Ім'я |
Симоненко Володимир Іванович ( ) |
Телефон | +380362635583 |
Ел. пошта | labses@ukr.net |