На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
226 393.90 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Технічні характеристики предмету закупівлі відповідно до Тендерної документації
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-01-007854-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 6 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 6 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 9 листопада, 14:00 |
Дата останніх змін | 16 листопада, 13:34 |
Очікувана вартість закупівлі | 226 393.90 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 11 листопада, 13:35 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 2 263.94 UAH з ПДВ |
---|
Виробництво та розповсюдження поліграфічної продукції1 послуга Адреса поставки: 04050, Україна, Київська область, Київ, Січових Стрільців, 60 Строк: до 06.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 79824000-6, Послуги з друку та розповсюджування надрукованої продукції |
Не відповідає вимогам тендерної документації. не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Учасник не неклав електронний підпис, як того вимагалося в додатку 6 до тендерної документації, а саме: (КЕП) або (УЕП) посадової/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі повинен бути накладений на пропозицію в цілому.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
Учасник не неклав електронний підпис, як того вимагалося в додатку 6 до тендерної документації, а саме: (КЕП) або (УЕП) посадової/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі повинен бути накладений на пропозицію в цілому.
Код ЄДРПОУ | 44954690 |
---|---|
Поштова адреса | 08156, Україна, Київська область, с. Софіївська Борщагівка, кв. 73, вул. Щаслива, буд. 44, Бучанський район |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Кравченко Валерій Олександрович |
Телефон | +380504642572 |
Ел. пошта | valeriy.kravchenko@advance-print.com.ua |
Товариство з обмеженою відповідальністю «РВК «ЕДВАНС-ПРИНТ»
Час публікації: 2024-11-11 15:16:24
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-12 15:16:24
Опис
1) Перелік виявлених невідповідностей Учасник не надав: - довідку у довільній формі щодо відсутності підстав для відхилення учасника відповідно до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178; - копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або витяг з Реєстру платників податку на додану вартість – для Учасника, який є платником податку на додану вартість, або Свідоцтво платника єдиного податку або витяг з Реєстру платників єдиного податку – для Учасника, який є платником єдиного податку. (у разі, якщо учасник не є платником податку на додану вартість та не є платником єдиного податку, учасник повинен надати довідку у довільній формі з відповідними поясненнями та обґрунтуваннями); - документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції; - відповідно до Додатку 6 до Тендерної документації, аналогічним вважається договір щодо закупівлі аналогічних послуг, а саме послуги з друку та/ або послуги з друку та розповсюдження. Учасник надав копію аналогічного укладеного договору, а саме договір №01/10/05 від 10 травня 2023 року не в повній мірі (без додатків, що передбачені умовами договору, копії актів здачі-прийняття робіт (наданих послуг) що підтверджують факт виконання договору, не надані. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: відповідно до додатку 6 Тендерної документації. 3) для усунення виявлених невідповідностей учасник повинен надати: - копію аналогічного договору (одного) укладеного та виконаного, з усіма додатками; копії актів приймання-передачі та/або копії інших документів, що підтверджують факт виконання договору, що є предметом закупівлі в повній мірі. Аналогічним вважається договір щодо закупівлі аналогічних послуг, а саме послуги з друку та/ або послуги з друку та розповсюдження; - довідку у довільній формі щодо відсутності підстав для відхилення учасника відповідно до пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178; - копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість або витяг з Реєстру платників податку на додану вартість – для Учасника, який є платником податку на додану вартість, або Свідоцтво платника єдиного податку або витяг з Реєстру платників єдиного податку – для Учасника, який є платником єдиного податку. (у разі, якщо учасник не є платником податку на додану вартість та не є платником єдиного податку, учасник повинен надати довідку у довільній формі з відповідними поясненнями та обґрунтуваннями); - документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, а саме: для керівника учасника-виписка з протоколу засновників та/або наказ про призначення (витяг з наказу) та/або інший документ, що підтверджує повноваження керівника учасника; та/або для іншої посадової особи учасника-довіреність (доручення) керівника учасника на ім’я уповноваженої особи учасника та/ або інший документ, виданий керівником учасника на ім’я уповноваженої особи учасника та виписка з протоколу зборів засновників та/або протокол зборів засновників та/або наказ (витяг з наказу) про призначення керівника, який надав довіреність (доручення) та/або інший документ, що підтверджує повноваження учасника на підписання документів.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 32114278 |
---|---|
Поштова адреса | 04073, Україна, м. Київ, ВУЛИЦЯ МАРКА ВОВЧКА, будинок 12/14 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Бондар Віталій Володимирович |
Телефон | 380445816815 |
Ел. пошта | office@mega-poligraf.kiev.ua |
відсутній
Розрахунки проводяться після підписання Сторонами Акту прийому-передачі наданих послуг впродовж 10 (десяти) днів після їх надання.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНФОРМАЦІЙНЕ АГЕНТСТВО "РЕ-ІНФОРМ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 44614647 |
Поштова адреса | 03186, Україна, Київська область, Київ, Чоколівський бульвар, буд. 13 |
Ім'я |
Тетяна Данільчук |
Телефон | 380975025016 |
Ел. пошта | info@reinform.com.ua |