На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 260 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова. Допускається подання документів у складі тендерної пропозиції іншою ніж українська мова з обов’язковим наданням перекладу таких документів на українську мову. Переклад документів повинен бути завірений, організацією, яка здійснювала переклад. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Відповідальність за достовірність перекладу несе учасник. Дана вимога не відноситься до власних назв та/або загальноприйнятих визначень, термінів, малюнків, креслень тощо. Примітки: Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "Тендерна документація" та «Додатків до тендерної документації», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону; застосовані критерії оцінки - ціна (питома вага критерію «Ціна» - 100%).
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-01-008377-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 6 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 6 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 9 листопада, 00:00 |
Дата останніх змін | 19 листопада, 22:48 |
Очікувана вартість закупівлі | 2 260 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 11 листопада, 11:34 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 22 600.00 UAH з ПДВ |
---|
Автомобіль бортовий з тентом на базі шасі Renault Master “або еквівалент” ДК 021:2015: код 34136000-91 одиниця Адреса поставки: 03039, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Богунівська,3а Строк: до 30.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 34130000-7, Мототранспортні вантажні засоби |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 44592021 |
---|---|
Поштова адреса | 18029, Україна, Черкаська область, Черкаси, проспект Перемоги, 7/2 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Зюзін Дмитро Анатолійович |
Телефон | +380952210375 |
Ел. пошта | mariya.kolot@autocraft.ua |
---
Час публікації: 2024-11-18 17:11:52
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-19 17:11:52
Опис
1. Перелік виявлених невідповідностей: В складі пропозиції учасником надано − Таблицю №1 Додатку №2 до тендерної документації, проте не зазначено: найменування, марку, модель та країну походження Товару. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додатком 1 до цієї тендерної документації встановлено, перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції: Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, а саме: документи, передбачені Додатком 2 до цієї тендерної документації (для юридичних осіб та фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців): Таблиця №1 Додатку №2 до тендерної документації обов’язково заповнюється учасником. Таблицею №1 Додатку №2 до тендерної документації передбачено, що учасник вказує найменування, марку, модель та країну походження Товару, що пропонується. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати Таблицю №1 Додатку №2 до тендерної документації із вказанням: найменування, марку, модель та країну походження Товару. 2. Перелік виявлених невідповідностей: В складі пропозиції учасником надано Таблицю №1 «Відомості про досвід виконання аналогічних договорів», проте не зазначено контактний телефон замовника(-ів) за договором, контактна особа. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додатком 1 до цієї тендерної документації встановлено, що замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям: Надати довідку за підписом керівника або особи уповноваженої на підписання документів тендерної пропозиції на бланку Учасника згідно Таблиці №1 «Відомості про досвід виконання аналогічних договорів», про виконання аналогічного* договору. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати довідку за підписом керівника або особи уповноваженої на підписання документів тендерної пропозиції на бланку Учасника згідно Таблиці №1 «Відомості про досвід виконання аналогічних договорів», про виконання аналогічного* договору із врахуванням інформації зазначеної вище.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 35244815 |
---|---|
Поштова адреса | 62441, Україна, Харківська область, Харківський район, село Циркуни, ВІДДІЛЕННЯ "КУТУЗІВКА", будинок 32 А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Наталія Конопкина |
Телефон | +380968844025 |
Ел. пошта | konopkina.n@sollyplus.com.ua |
Оплата здійснюється за постачальний товар протягом 30 днів з моменту підписання Сторонами накладної (видаткової накладної) на переданий у власність (постачальний) товар. У разі затримки/відсутності фінансування розрахунки здійснюються протягом 5 (п’яти) днів з моменту надходження коштів на реєстраційний рахунок.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Нижньодуванська селищна військова адміністрація Сватівського району Луганської області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 44683600 |
Поштова адреса | 92612, Україна, Луганська область, Сватівський р-н селище міського типу Нижня Дуванка , вул.Каштанова будинок 79 |
Ім'я |
Анастасія Абдулаєва |
Телефон | +380995457303 |
Ел. пошта | n0990220019@gmail.com |