На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
3600.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: ДК 021:2015: 33140000-3 Медичні матеріали Строк поставки Товару: Постачальник повинен здійснити поставку Товару у повному обсязі (однією партією) включно до 11 листопада 2024 року. СТОРОНИ домовились, що якщо термін поставки визначається "включно до 11 листопада 2024 року", то останнім днем для здійснення поставки буде 11 листопада 2024 року. Місце поставки Товару: 08343, Київська обл., Бориспільський р-н., с. Мартусівка, вул. Бориспільська, 1– склад Замовника. ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ДОГОВОРУПРО ЗАКУПІВЛЮ ТА ПОРЯДОК ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО НЬОГО зазначені в проєкті договору
Скасовано
Відміна закупівлі
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Дата скасування відміни: 1 листопада, 14:54
Опис
Пунктом 65 Порядку № 822 встановлено, що Замовник може відмінити запит пропозицій постачальників до укладення договору у разі: 1) відсутності подальшої потреби в закупівлі. Враховуючи те, що під час проведення запиту пропозицій постачальників щодо Закупівлі Рукавички медичні оглядові, у Замовника до укладення договору відсутня подальша потреба у закупівлі товару із зазначеною у плані закупівлі кількістю товару, Замовнику потрібно прийняти рішення про відміну запиту пропозицій постачальників щодо Закупівлі.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-01-008478-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 3 600.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 6 листопада, 09:30 |
---|---|
Дата останніх змін | 1 листопада, 14:56 |
Рукавички медичні оглядові400 пара Адреса поставки: 08343, Україна, Київська область, с.Мартусівка, вул. Бориспільська 1 Строк: до 11.11.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33140000-3, Медичні матеріали Профіль: Рукавички медичні оглядові |
|
Стерильність | |
---|---|
Матеріал виготовлення | Латекс, Гума, Нітрил+Вініл, Неопрен, Термопластичний еластомер, Нітрил, Поліізопрен |
Наявність пудри | |
Розмір (ДСТУ EN 455-2:2015) | M, XXL, XL, S, L, XS |
Міцність на розрив до прискореного старіння (Н), (ДСТУ EN 455-2:2015) | від 3.6, Н |
Товщина на пальці, (мм) (ДСТУ EN 455-2:2015) | від 0.05, мм |
Товщина на долоні, (мм) (ДСТУ EN 455-2:2015) | від 0.05, мм |
Товщина на манжеті, (мм) (ДСТУ EN 455-2:2015) | від 0.05, мм |
Довжина манжети, мінімальна (мм) | 240 - 800, мм |
Специфічність манжети | Без валика на манжеті, З валиком на манжеті |
Клас медичного виробу | Клас Іs, Клас I |
Відповідність ДСТУ EN 455-2:2015 | Так |
Розрахунки за Товар здійснюються в безготівковому порядку, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника після отримання Товару на підставі видаткових накладних протягом 10 (десяти) робочих днів. Датою оплати Товару вважається дата надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Замовник має право на відстрочку платежу у разі відсутності бюджетного фінансування. У випадку затримки бюджетного фінансування, яке має на меті розрахунки за поставлений Товар, Замовник зобов’язується провести оплату поставленого Постачальником Товару протягом 10 (десяти) робочих днів з дня надходження таких коштів на його розрахунковий рахунок.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Державна установа "Бориспільська виправна колонія (№119)" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 08563719 |
Поштова адреса | 08343, Україна, Київська область, c. Мартусівка, вул. Бориспільська, буд. 1 |
Ім'я |
Тетяна Прасол |
Телефон | +380459568032 |
Ел. пошта | fin-bvk119@ukr.net |