На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
11 560.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 21(двадцять перший) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної, оформленої відповідно до вимог законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ ПОСТАЧАЛЬНИК здійснює поставку ТОВАРУ на умовах CPT (за рахунок та транспортом ПОСТАЧАЛЬНИКА на склад ПОКУПЦЯ) відповідно до «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року. У випадку наявності розбіжностей між умовами цього Договору та Правилами «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року Поставка ТОВАРУ проводиться партіями протягом строку дії Договору тільки на підставі наданої письмової рознарядки ПОКУПЦЯ, яка вважається дозволом на поставку та є підтвердженням готовності ПОКУПЦЯ до приймання ТОВАРУ. Партією ТОВАРУ вважається обсяг одиниць ТОВАРУ, визначений ПОКУПЦЕМ у рознарядці, якщо інше не вказано в самій рознарядці. Строк поставки ТОВАРУ – протягом 10 (десяти) календарних днів з дати надання письмової рознарядки ПОКУПЦЕМ
Причина відміни: Подання для участі в тендері менше необхідної кількості тендерних пропозицій
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-01-010095-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 11 560.00 UAH без ПДВ |
Подача пропозицій | до 6 листопада, 16:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 6 листопада, 16:00 |
Масло солодковершкове 72,5%, ДСТУ 439940 кілограм Адреса поставки: 31103, Україна, Хмельницька область, Старокостянтинів, ВУЛИЦЯ ГОНЧАРА, будинок 22 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15530000-2, Вершкове масло Профіль: Масло солодковершкове 72,5%, ДСТУ 4399 |
|
Вид | солодковершкове |
---|---|
Вміст жиру | 72.5, % |
Відповідність ДСТУ | ДСТУ 4399 |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 21 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ФІЛІЯ "СТАРОКОСТЯНТИНІВСЬКИЙ ЗАВОД ЗАЛІЗОБЕТОННИХ ШПАЛ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40081331 |
Поштова адреса | 31103, Україна, Хмельницька область, Старокостянтинів, ВУЛИЦЯ ГОНЧАРА, будинок 22 |
Ім'я |
Стахурська Ольга Андріївна |
Телефон | 380987154346 |
Ел. пошта | stahurskaolga@gmail.com |