На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 003 334.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-01-011144-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 9 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 9 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 12 листопада, 00:00 |
Дата останніх змін | 19 листопада, 16:09 |
Очікувана вартість закупівлі | 2 003 334.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 12 листопада, 15:34 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 10 016.67 UAH з ПДВ |
---|
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
Послуги з міжнародного перевезення гуманітарного вантажу (трамваїв)6 послуга Адреса поставки: 61000, Україна, Харківська область, місто Харків, згідно з маршрутом перевезення вантажу Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 63521000-7, Послуги агентств вантажних перевезень |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Код ЄДРПОУ | 41195403 |
---|---|
Поштова адреса | 45000, Україна, Волинська область, село Воля-Ковельська, Молодіжна 15 А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Назарук Микола Іванович |
Телефон | +380960206046 |
Ел. пошта | kmlogisticoffice@gmail.com |
Час публікації: 2024-11-18 11:28:45
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-19 11:28:45
Опис
Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ КМ ЛОГІСТИК, яка визначена найбільш економічно вигідною відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, (далі - Особливості), щодо її відповідності вимогам тендерної документації, виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані цим учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції: 1) ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПУНКТУ 3 ДОДАТКУ 5 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ПІДПУНКТУ 1.1 ПУНКТУ 1 ДОДАТКУ 1 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме файлів (які мають бути відкриті для загального доступу, не містити паролів), у т.ч. відповідно до вимог абзацу першого частини 3 статті 22 Закону. Учасник відповідно до вимог цієї тендерної документації повинен надати у складі тендерної пропозиції документи та інформацію, перелік яких визначений у Додатку 5 до тендерної документації, а саме: довідку учасника про наявність в учасника процедури закупівлі матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг, що є предметом закупівлі, яка має бути обов’язково складена та заповнена за табличною формою 1 підпункту 1.1. пункту 1 розділу І додатку 1 до тендерної документації Ця довідка (далі – Довідка) повинна обов’язково: – містити графи, встановлені формою 1, заповнені учасником; – свідчити про наявність в учасника процедури закупівлі тягача/сідлового тягача (не менш 6 штук) та автоплатформ/причіпів-низькорамних платформ/напівпричепів платформ/тощо* (не менш 6 штук). Учасником ТОВ КМ ЛОГІСТИК у складі тендерної пропозиції надано «Форма 1 «Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі матеріально-технічної бази» від 07.11.2024 Вих № 07/11 (надалі – довідка 1), яка завантажена у файлі «Додаток 1 наявність тз.pdf». Під час аналізу наданої ТОВ КМ ЛОГІСТИК довідки 1 вбачається відсутність інформації щодо марки та моделі наявної матеріально-технічної бази зазначеної учасником у графі 2. ДЛЯ ПОДАЛЬШОГО РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ та прийняття замовником рішення за результатами її розгляду відповідно до Особливостей згідно із Законом, учаснику - ТОВ КМ ЛОГІСТИК, відповідно до пункту 43 Особливостей, згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону, необхідно виправити невідповідності в документах, що подані ним у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточненого або нового документу в електронній системі закупівель, а саме: доповнити довідку 1 інформацією щодо марки та моделі зазначеної ТОВ КМ ЛОГІСТИК матеріально-технічної бази у графі 2. 2) ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПУНКТУ 3 ДОДАТКУ 5 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ПІДПУНКТУ 2.1 ПУНКТУ 2 ДОДАТКУ 1 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме файлів (які мають бути відкриті для загального доступу, не містити паролів), у т.ч. відповідно до вимог абзацу першого частини 3 статті 22 Закону. Учасник відповідно до вимог цієї тендерної документації повинен надати у складі тендерної пропозиції документи та інформацію, перелік яких визначений у Додатку 5 до тендерної документації, а саме: довідку учасника про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, складену та заповнену за табличною формою 2 наведеною підпункті 2.1 пункту 2 розділу І додатку 1 до тендерної документації. Ця довідка (в цій довідці) обов’язково: – повинна містити графи, встановлені формою 2, заповнені учасником; – має бути зазначений керівний склад учасника-юридичної особи та працівники, які будуть залучатися для надання послуг, що є предметом закупівлі; – учасник повинен підтвердити, зокрема наявність водіїв/водіїв-експедиторів/водіїв автотранспортних засобів – не менше 6 осіб. Учасником ТОВ КМ ЛОГІСТИК у складі тендерної пропозиції надано «Форма 2 «Довідка про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» від 07.11.2024 Вих № 07/11-2 (надалі – довідка 2), яка завантажена у файлі «додаток 1 наявність досвіду у водіів.pdf». Під час аналізу наданої ТОВ КМ ЛОГІСТИК довідки 2 вбачається відсутність інформації щодо керівного складу учасника-юридичної особи. Крім того, в довідці 2 відсутня інформація щодо досвіду роботи: за фахом та/або на зайнятій посаді, саме у роках для працівників, які зазначив учасник у цій довідці. ДЛЯ ПОДАЛЬШОГО РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ та прийняття замовником рішення за результатами її розгляду відповідно до Особливостей згідно із Законом, учаснику - ТОВ КМ ЛОГІСТИК, відповідно до пункту 43 Особливостей, згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону, необхідно виправити невідповідності в документах, що подані ним у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточненого або нового документу в електронній системі закупівель, а саме: доповнити довідку 2 інформацією щодо керівного складу учасника-юридичної особи та інформацією щодо досвіду роботи: за фахом та/або на зайнятій посаді у роках. 3) ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПУНКТУ 3 ДОДАТКУ 5 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ПІДПУНКТУ 3.1, 3.2, 3.3 ТА 3.4 ПУНКТУ 3 ДОДАТКУ 1 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме файлів (які мають бути відкриті для загального доступу, не містити паролів), у т.ч. відповідно до вимог абзацу першого частини 3 статті 22 Закону. Учасник відповідно до вимог цієї тендерної документації повинен надати у складі тендерної пропозиції документи та інформацію, перелік яких визначений у Додатку 5 до тендерної документації, а саме: - довідку щодо виконання учасником аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), у табличному вигляді, складену та заповнену за формою 3 наведеною у підпункті 3.1 пункту 3 розділу І додатку 1 до тендерної документації. - оригінал (оригінали) чи копію (копії), зазначеного (зазначених) учасником у таблиці за формою 3 аналогічного (аналогічних) договору (договорів), виконаного (виконаних) у повному обсязі, з усіма додатками та додатковою (додатковими) угодою (угодами). Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду надання послуг з: перевезення вантажу/гуманітарного вантажу в міжнародному сполученні та/або перевезення вантажу/гуманітарного вантажу. - оригінал (оригінали) чи копію (копії) акту (актів) виконання робіт (надання послуг), що свідчить (свідчать) про виконання у повному обсязі наданого відповідного (кожного з наданих відповідних) аналогічного (аналогічних) договору (договорів) у відповідності до ціни договору (кожного з договорів), вказаного (вказаних) учасником у таблиці за формою 3 наведеною у підпункті 3.1 пункту 3 розділу І додатку 1 до тендерної документації. - оригінал листа-відгуку від замовника за наданим аналогічним договором (за кожним наданим аналогічним договором), інформація про який (які) наведена учасником у таблиці за формою 3 наведеною у підпункті 3.1 пункту 3 розділу І додатку 1 до тендерної документації, про належне виконання учасником наданого аналогічного договору (кожного з відповідних наданих аналогічних договорів), з обов’язковим зазначенням у цьому листі-відгуку: номеру договору та дати його укладення, предмету договору, ціни договору, строку дії договору, посади, імені прізвища і номеру телефону контактної особи замовника за вказаним договором. Учасником ТОВ КМ ЛОГІСТИК у складі тендерної пропозиції надано: - «Форма 3 «Довідка щодо виконання учасником аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Вих № 07/11-12 (надалі – довідка 3), яка завантажена у файлі «Вірний Додаток 1 про викон аналогічного договору.pdf»; - Договір про надання транспортно-експедиційних послуг № 09/21 від 09 грудня 2021 року (надалі – договір ), який завантажено у файлі «Вірний Договір про виконання попередніх робіт.pdf»; - Акт надання послуг № 109000404 від 15 грудня 2021 р. (надалі- акт), який завантажено у файлі «Вірний Акт виконання попередніх послуг.pdf»; - Лист-відгук від 07.11.2024 Вих № б/н, (надалі – лист-відгук), який завантажено у файлі «Лист відгук ТЕТ КМ Логістик.pdf». Під час аналізу наданих ТОВ КМ ЛОГІСТИК документів вбачаються наступні невідповідності: - у довідці 3 відсутня інформація щодо строку дії зазначеного учасником аналогічного договору; - предмет договору заначений учасником у графі 3 довідки 3 відрізняється від предмету договору зазначеному у пункті 1.1 пункту 1 «Предмет договору» договору; - адреса замовника, яка зазначена учасником у графі 4 довідки 3 не співпадає з адресою зазначеною у пункті 9 договору; - зазначений номер та дата договору в акті не збігається з номером та датою наданого аналогічного договору. - у листі-відгуці відсутня інформація щодо предмету, ціни, строку дії аналогічного договору. Крім того, відсутня інформація щодо посади, імені прізвища і номеру телефону контактної особи замовника за вказаним договором. ДЛЯ ПОДАЛЬШОГО РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ та прийняття замовником рішення за результатами її розгляду відповідно до Особливостей згідно із Законом, учаснику - ТОВ КМ ЛОГІСТИК, відповідно до пункту 43 Особливостей, згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону, необхідно виправити невідповідності в документах, що подані ним у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточненого або нового документу в електронній системі закупівель, а саме: - надати довідку складену та заповнену відповідно до вимог підпункту 3.1. пункту 3 розділу І додатку 1 до тендерною документації; - надати оригінал (оригінали) чи копію (копії) акту (актів) виконання робіт (надання послуг), що свідчить (свідчать) про виконання у повному обсязі наданого відповідного (кожного з наданих відповідних) аналогічного (аналогічних) договору (договорів) у відповідності до ціни договору (кожного з договорів), вказаного (вказаних) ТОВ КМ ЛОГІСТИК у довідці 3; - надати оригінал листа-відгуку від замовника за наданим аналогічним договором відповідно до вимог підпункту 3.4 пункту 3 розділу І додатку 1 до тендерної документації. 4) ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПУНКТУ 9 ДОДАТКУ 5 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ПУНКТУ 7 РОЗДІЛУ ІІІ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме файлів (які мають бути відкриті для загального доступу, не містити паролів), у т.ч. відповідно до вимог абзацу першого частини 3 статті 22 Закону. Учасник відповідно до вимог цієї тендерної документації повинен надати у складі тендерної пропозиції документи та інформацію, перелік яких визначений у Додатку 5 до тендерної документації, а саме: інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг як співвиконавця (співвиконавців) в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю, або довідку, складену у довільній формі з інформацією про надання послуг без залучення такого (таких) співвиконавця (співвиконавців). Під час аналізу наданих документів учасником ТОВ КМ ЛОГІСТИК вбачається відсутність інформації відповідно до вимог пункту 7 розділу ІІІ тендерної документації. ДЛЯ ПОДАЛЬШОГО РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ та прийняття замовником рішення за результатами її розгляду відповідно до Особливостей згідно із Законом, учаснику - ТОВ КМ ЛОГІСТИК, відповідно до пункту 43 Особливостей, згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону, необхідно виправити невідповідності в документах, що подані ним у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточненого або нового документу в електронній системі закупівель, а саме: надати інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг як співвиконавця (співвиконавців) в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю, або довідку, складену у довільній формі з інформацією про надання послуг без залучення такого (таких) співвиконавця (співвиконавців). 5) ЗГІДНО З ВИМОГАМИ ПУНКТУ 10 ДОДАТКУ 5 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ПУНКТІВ 1, 2, 3, АБЗАЦУ П’ЯТОГО ПУНКТУ 7 ДОДАТКУ 4 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме файлів (які мають бути відкриті для загального доступу, не містити паролів), у т.ч. відповідно до вимог абзацу першого частини 3 статті 22 Закону. Учасник відповідно до вимог цієї тендерної документації повинен надати у складі тендерної пропозиції документи та інформацію, перелік яких визначений у Додатку 5 до тендерної документації, а саме: - Оригінал або копія статуту (остання зареєстрована редакція), чи іншого установчого документу (вимога встановлюється для учасника - юридичної особи). Якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи. - У разі, якщо учасник є платником податку на додану вартість, – довідка, складена у довільній формі, із зазначенням коду згідно з ЄДРПОУ/РНОКПП, дати реєстрації платником податку на додану вартість, індивідуального податкового номеру. У разі, якщо учасник є платником єдиного податку, – довідка, складена у довільній формі, із зазначенням коду згідно з ЄДРПОУ/РНОКПП, дати обрання або переходу на спрощену систему оподаткування. У разі, якщo учaсник пеpебувaє нa iншiй системi oпoдaткувaння, необхідно подати довідку про це, складену у довільній формі. - Форму «Загальні відомості про учасника», яка повинна бути складена і заповнена за формою наведеною у додатку 4 до тендерної документації. - Відомості про кінцевого(их) бенефеціарного(их) власника(ів) із зазначенням інформації про місце проживання (місце реєстрації) та розмір частки в статутному капіталі. Під час аналізу наданих документів учасником ТОВ КМ ЛОГІСТИК вбачається відсутність документів та інформації відповідно до вимог пунктів 1, 2 та абзацу п’ятого пункту7 додатку 4 до тендерної документації. На виконання вимог пункту 4 додатку 4 до тендерної документації учасником ТОВ КМ ЛОГІСТИК надано «ФОРМА «ЗАГАЛЬНІ ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА» Вих№ 07/11-7 (надалі – загальні відомості), яка завантажена у файлів «Форма загальні відомості про учасника.pdf». Під час аналізу наданих ТОВ КМ ЛОГІСТИК загальних відомостей вбачається відсутність інформації щодо : - посади та контактного телефону у рядку 9 загальних відомостей; - Приналежності Учасника ТОВ КМ ЛОГІСТИК до суб’єктів підприємництва у відповідності до положень ч. 2 ст. 2 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» 996-XIV від 16.07.1999 р. ДЛЯ ПОДАЛЬШОГО РОЗГЛЯДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ та прийняття замовником рішення за результатами її розгляду відповідно до Особливостей згідно із Законом, учаснику - ТОВ КМ ЛОГІСТИК, відповідно до пункту 43 Особливостей, згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону, необхідно виправити невідповідності в документах, що подані ним у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточненого або нового документу в електронній системі закупівель, а саме: - надати оригінал або копію статуту (остання зареєстрована редакція), чи іншого установчого документу (вимога встановлюється для учасника - юридичної особи). Якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи. - У разі, якщо учасник є платником податку на додану вартість, – довідку, складену у довільній формі, із зазначенням коду згідно з ЄДРПОУ/РНОКПП, дати реєстрації платником податку на додану вартість, індивідуального податкового номеру. У разі, якщо учасник є платником єдиного податку, – довідку, складену у довільній формі, із зазначенням коду згідно з ЄДРПОУ/РНОКПП, дати обрання або переходу на спрощену систему оподаткування. У разі, якщo учaсник пеpебувaє нa iншiй системi oпoдaткувaння, необхідно подати довідку про це, складену у довільній формі. - відомості про кінцевого(их) бенефеціарного(их) власника(ів) із зазначенням інформації про місце проживання (місце реєстрації) та розмір частки в статутному капіталі; - доповнити рядок 9 загальних відомостей інформацією щодо посади та контактного телефону керівника ТОВ КМ ЛОГІСТИК; - доповнити загальні відомості інформацією щодо приналежності Учасника до суб’єктів підприємництва у відповідності до положень ч. 2 ст. 2 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» 996-XIV від 16.07.1999 р. (рядок 13 загальних відомостей.)
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 44344498 |
---|---|
Поштова адреса | 45000, Україна, Волинська область, місто Ковель, вул. Володимирська, будинок 135 В |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олександр Мірчук |
Телефон | +380679570808 |
Ел. пошта | s_vocar@ukr.net |
Надання послуг планується без залучення субпідрядника/співвиконавця.
Оплата наданих Виконавцем Послуг здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця, на підставі належним чином оформленого Акту наданих послуг, з відстрочкою платежу до 180 (ста вісімдесяти) робочих днів з моменту підписання акту наданих послуг, за наявності належним чином оформлених товарно-транспортних документів (ТТН чи СМR) з відповідними відмітками про одержання вантажу, рахунку
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 180 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САЛТІВСЬКЕ ТРАМВАЙНЕ ДЕПО" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 37766028 |
Поштова адреса | 61129, Україна, Харківська область, місто Харків, ПРОСПЕКТ ТРАКТОРОБУДІВНИКІВ, будинок 109 |
Ім'я |
Ірина Чай |
Телефон | +380966429396 |
Ел. пошта | chajjirina1982@gmail.com |