На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Категорія замовника - орган місцевого самоврядування.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-01-011350-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 6 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 6 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 9 листопада, 00:00 |
Дата останніх змін | 14 листопада, 10:42 |
Очікувана вартість закупівлі | 105 350.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 526.75 UAH з ПДВ |
---|
Комплект посилення сигналу MAVKA ROC4 або еквівалент2 комплект Адреса поставки: 46001, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Листопадова, 5 Строк: до 05.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 34740000-6, Обладнання для повітряних і космічних літальних апаратів, тренажери, симулятори та супутні деталі |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 3604209088 |
---|---|
Поштова адреса | 11510, Україна, Житомирська область, Коростенський р-н, село Жабче, вулиця Молодіжна, будинок 13 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Ангеліна Богдан |
Телефон | +380631610592 |
Ел. пошта | fop3604209088@gmail.com |
Час публікації: 2024-11-12 17:42:52
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-13 17:42:52
Опис
Вимога про усунення невідповідностей: 1. Відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, затвердженої протоколом уповноваженої особи від 01.11.2024 № 430/В (далі – тендерна документація), замовником вимагається подання необхідних документів: …. 4) Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції встановлений у Додатку 3 до цієї тендерної документації, зокрема: 1. «Тендерна пропозиція» за формою згідно з Додатком 1 до Додатку 3 до тендерної документації, що є її невід’ємною частиною. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано Тендерну пропозицію від 08.11.2024 № 374, однак учасником у пункті 2 першої таблиці не зазначено інформації про форму власності , що не відповідає вимогам тендерної документації замовника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, виправлену Тендерну пропозицію із зазначенням повної та коректної інформації відповідно до встановлених вимог замовника. …. 5. Інші документи, які надаються УЧАСНИКАМИ: …. 5.2. Довідка, складена у довільній формі, яка містить відомості про учасника: - найменування учасника торгів, - місцезнаходження учасника торгів (юридична і фактична адреси), - код за ЄДРПОУ/РНОКПП, - відомості про керівництво, - контактні особи (ПІБ, телефон, e-mail за наявності), - банківські реквізити, за якими буде здійснено розрахунок з учасником згідно з умовами договору про закупівлю, (міжнародний (міжнародні) банківський (банківські) номер (номери) рахунку (рахунків) (IBAN), найменування обслуговуючого банку, - коротка довідка про діяльність учасника, - інші відомості, які учасник вважає за доцільне повідомити. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано документ «Відомості про учасника» від 01.11.2024 № 328, однак учасником не конкретизовано юридичну адресу та не зазначено інформації про контактних осіб (ПІБ, телефон, e-mail за наявності), що не відповідає вимогам тендерної документації замовника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, виправлену Довідку, складену у довільній формі, яка містить відомості про учасника, із зазначенням повної та коректної інформації відповідно до встановлених вимог замовника. …. 5.6. Довідка про наявність документа дозвільного характеру - у випадках, якщо такий документ передбачений Законом України «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності». У разі, якщо відсутня необхідність у отриманні документа дозвільного характеру, згідно із нормами чинного законодавства, учасник подає довідку у довільній формі із зазначенням відповідної інформації, а також посиланням на відповідні норми чинного законодавства. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано жодного документу, що не відповідає вимогам тендерної документації замовника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, виправлену Довідка про наявність документа дозвільного характеру - у випадках, якщо такий документ передбачений Законом України «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності». У разі, якщо відсутня необхідність у отриманні документа дозвільного характеру, згідно із нормами чинного законодавства, учасник подає довідку у довільній формі із зазначенням відповідної інформації, а також посиланням на відповідні норми чинного законодавства.
Розрахунок за товар здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з дати поставки товару належної якості на місце поставки Замовника на підставі видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування та/або затримки здійснення платежів не з вини Замовника, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок та/або можливості здійснити платежі.
Тип оплати: Аванс
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Тернопільська міська рада |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 34334305 |
Поштова адреса | 46001, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Листопадова, 5 |
Ім'я |
Волошин Наталя |
Телефон | 380674473114 |
Ел. пошта | zakupivli_tmr1@ukr.net |