На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
10 188 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: документи тендерної пропозиції, які складаються безпосередньо учасником процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації, повинні бути викладені українською мовою. Більш детально у тендерній документації. Обсяг закупівлі: 1 374 000 кВт‧год. Більш детально у додатку 1 до тендерної документації. Строк (термін) поставки товару: з січня 2025 по 31.12.2025. Більш детально у додатку 1 до тендерної документації.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-01-012575-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 10 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 10 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 13 листопада, 10:00 |
Дата останніх змін | 29 листопада, 10:30 |
Очікувана вартість закупівлі | 10 188 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 14 листопада, 13:59 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 50 940.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 200 000.00 UAH |
Електрична енергія (код 09310000-5 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)1050000 кіловат-година Адреса поставки: 03035, Україна, Київська область, Київ, вулиця Дениса Монастирського, будинок 3 Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 09310000-5, Електрична енергія |
Електрична енергія (код 09310000-5 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)175000 кіловат-година Адреса поставки: 03035, Україна, Київська область, Київ, вулиця Генерала Шаповала,6 Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 09310000-5, Електрична енергія |
Електрична енергія (код 09310000-5 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)55000 кіловат-година Адреса поставки: 79007, Україна, Львівська область, Львів, вулиця Грекова О. генерала,3 Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 09310000-5, Електрична енергія |
Електрична енергія (код 09310000-5 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»)70000 кіловат-година Адреса поставки: 65007, Україна, Одеська область, Одеса, вулиця Середньофонтанська, 14 Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 09310000-5, Електрична енергія |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 44494907 |
---|---|
Поштова адреса | 01014, Україна, Київська область, м. Київ, вулиця Бойчука Михайла, будинок 43, офіс 5 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Карен Єнокян |
Телефон | +380993849916 |
Ел. пошта | energoinvestgroup13@gmail.com |
без залучення
Час публікації: 2024-11-22 10:08:22
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-23 10:08:22
Опис
1. Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасника відсутній гарантійний лист (складений у довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника) щодо забезпечення дотримання загальних (за умови наявності у електропостачальника споживачів, кількість яких перевищує 100 000) та гарантованих стандартів якості надання послуг, а саме: Загальні стандарти якості надання послуг електропостачальника: 1) рівень сервісу кол-центру протягом 30 секунд (відсоток дзвінків, з’єднаних з оператором кол-центру протягом 30 секунд) у звітному році – не менше 75 %; 2) відсоток втрачених дзвінків кол-центру (без урахування втрачених дзвінків у меню голосового самообслуговування) у звітному році – не більше 10 %. Гарантовані стандарти якості надання послуг електропостачальника: 1) надання даних про споживання електричної енергії у строк 5 робочих днів з дня отримання запиту споживача; 2) розгляд звернень/скарг/претензій споживачів з дня отримання звернення/скарги/претензії споживача: – у строк 30 днів; – у строк 45 днів, якщо під час розгляду звернення необхідно здійснити технічну перевірку або провести експертизу засобу обліку; 3) розгляд звернень споживачів щодо перевірки правильності рахунку на оплату у строк 5 робочих днів з дати отримання звернення. 1.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 2 таблиці 1 додатку 3 до тендерної документації. 2.5. Гарантійний лист (складений у довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника) щодо забезпечення дотримання загальних (за умови наявності у електропостачальника споживачів, кількість яких перевищує 100 000) та гарантованих стандартів якості надання послуг, а саме: 2.5.1. Загальні стандарти якості надання послуг електропостачальника: 1) рівень сервісу кол-центру протягом 30 секунд (відсоток дзвінків, з’єднаних з оператором кол-центру протягом 30 секунд) у звітному році – не менше 75 %; 2) відсоток втрачених дзвінків кол-центру (без урахування втрачених дзвінків у меню голосового самообслуговування) у звітному році – не більше 10 %. 2.5.2. Гарантовані стандарти якості надання послуг електропостачальника: 1) надання даних про споживання електричної енергії у строк 5 робочих днів з дня отримання запиту споживача; 2) розгляд звернень/скарг/претензій споживачів з дня отримання звернення/скарги/претензії споживача: – у строк 30 днів; – у строк 45 днів, якщо під час розгляду звернення необхідно здійснити технічну перевірку або провести експертизу засобу обліку; 3) розгляд звернень споживачів щодо перевірки правильності рахунку на оплату у строк 5 робочих днів з дати отримання звернення. 1.2. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Гарантійний лист (складений у довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника) щодо забезпечення дотримання загальних (за умови наявності у електропостачальника споживачів, кількість яких перевищує 100 000) та гарантованих стандартів якості надання послуг, а саме: Загальні стандарти якості надання послуг електропостачальника: 1) рівень сервісу кол-центру протягом 30 секунд (відсоток дзвінків, з’єднаних з оператором кол-центру протягом 30 секунд) у звітному році – не менше 75 %; 2) відсоток втрачених дзвінків кол-центру (без урахування втрачених дзвінків у меню голосового самообслуговування) у звітному році – не більше 10 %. Гарантовані стандарти якості надання послуг електропостачальника: 1) надання даних про споживання електричної енергії у строк 5 робочих днів з дня отримання запиту споживача; 2) розгляд звернень/скарг/претензій споживачів з дня отримання звернення/скарги/претензії споживача: – у строк 30 днів; – у строк 45 днів, якщо під час розгляду звернення необхідно здійснити технічну перевірку або провести експертизу засобу обліку; 3) розгляд звернень споживачів щодо перевірки правильності рахунку на оплату у строк 5 робочих днів з дати отримання звернення. 2. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі тендерної відсутні: - Додаток № 3 ЗАЯВА-ПРИЄДНАННЯ до договору про постачання електричної енергії споживачу від 01.12.2022 № 192; - первинні документи (документ), що підтверджують виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (від 01.12.2022 № 192), які (який) мають бути подані в повному обсязі. 2.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 3 таблиці 1 додатку 3 до тендерної документації. Кваліфікаційний критерій процедури закупівлі відповідно до статті 16 Закону: «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Копія аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше 1-го договору) та первинних документів (документа), що підтверджують виконання цього договору (договорів) (видаткові накладні/акти виконаних робіт/акти наданих послуг тощо). Аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) має бути наданий з усіма додатками або іншими невід’ємними його частинами (специфікаціями/додатковими угодами тощо). Первинні документи (документ), що підтверджують виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), мають бути подані в повному обсязі. Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти повністю виконаний договір, відповідно до умов якого здійснювалося постачання електричної енергії споживачу. 2.2. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Додаток № 3 ЗАЯВА-ПРИЄДНАННЯ до договору про постачання електричної енергії споживачу від 01.12.2022 № 192 та первинні документи (документ), що підтверджують виконання цього аналогічного за предметом закупівлі договору, які (який) мають бути подані в повному обсязі. 3. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником у складі тендерної пропозиції надано електронну банківську гарантію від 08.11.2024 № 43168 АТ «КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК «ГЛОБУС», яка не містить посилання на зміни до тендерної документації, що затверджені протоколом від 08.11.2024 № 364. 3.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 5 таблиці 1 додатку 3 до тендерної документації. Документ (документи), що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, зокрема банківська гарантія повинна містити посилання на тендерну документацію та на зміни до неї (у разі їх наявності). 3.2. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Електронна банківська гарантія з посиланням на тендерну документацію та на зміни до неї, що затверджені протоколом від 01.11.2024 № 353 зі змінами від 08.11.2024 № 364. 4. Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасника відсутній Гарантійний лист з інформацією про те, що Учасник не пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран. 4.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 6 таблиці 1 додатку 3 до тендерної документації. Гарантійний лист з інформацією про те, що Учасник не пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран. 4.2. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Гарантійний лист з інформацією про те, що Учасник не пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 36716332 |
---|---|
Поштова адреса | 01010, Україна, Київська область, Київ, І. Мазепи, 6 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Анна Скляр |
Телефон | 380672581220 |
Ел. пошта | h.sklyar@etg.ua |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 44317705 |
---|---|
Поштова адреса | 33023, Україна, Рівненська область, Рівне, 33023, Рівненська обл., місто Рівне(з), вул.Грушевського академіка, будинок 77, офіс 502 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Юрій |
Телефон | 380672535393 |
Ел. пошта | 3etektender@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 44907279 |
---|---|
Поштова адреса | 76019, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківський район, місто Івано-Франківськ, вулиця Надрічна, будинок 4-Б, офіс 1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Роман Юринець |
Телефон | +380501000554 |
Ел. пошта | pretservis@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 44544025 |
---|---|
Поштова адреса | 04070, Україна, Київська область, Київ, 04070, місто Київ, вул.Сагайдачного Петра, будинок 25-Б, приміщення 1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Анна |
Телефон | 380963940725 |
Ел. пошта | anna.cher.ugt@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 44899719 |
---|---|
Поштова адреса | 01054, Україна, м. Київ, місто Київ, вул. Гончара Олеся, будинок 35 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Олександр Хандрига |
Телефон | +380632585560 |
Ел. пошта | elenergo1@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 42834213 |
---|---|
Поштова адреса | 04080, Україна, м. Київ, вул.Кирилівська, будинок 102, корпус літера З |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Яременко Наталя |
Телефон | +380443501204 |
Ел. пошта | tender@insolenergy.com.ua |
Оплата споживачем товару здійснюється за фактично спожитий товар відповідно до даних комерційного обліку на підставі акта приймання-передачі електричної енергії із додатком до нього – Розрахунком ціни за одиницю електричної енергії у розрахунковому періоді. Оплата споживачем товару здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання акта, який формується постачальником відповідно до п. 4.14 та п. 4.31 ПРРЕЕ. У випадку відсутності на розрахунковому рахунку споживача бюджетного фінансування видатків, призначених на оплату товару, споживач проводить оплату товару протягом 10 (десяти) робочих днів з дня надходження відповідного бюджетного фінансування на рахунок споживача. Більш детально зазначено в проєкті договору.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | НАЦІОНАЛЬНЕ АНТИКОРУПЦІЙНЕ БЮРО УКРАЇНИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 39751280 |
Поштова адреса | 03035, Україна, Київська область, Київ, вулиця Дениса Монастирського, будинок 3 |
Ім'я |
Шпеник Інна Іванівна |
Телефон | 380443639675 |
Ел. пошта | I.SHPENIK@NABU.GOV.UA |