На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
7 362 104.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською мовою, за винятком документів та інформації, передбачених п.6 розділу 3 Тендерної документації, документів про освіту, записів в трудових книжках, які можуть бути складені українською та/або російською мовами. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-01-012863-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 7 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 7 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 10 листопада, 00:00 |
Дата останніх змін | 18 листопада, 09:16 |
Очікувана вартість закупівлі | 7 362 104.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 11 листопада, 11:50 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 36 810.52 UAH з ПДВ |
---|
Код ДК 021:2015 - 16340000-0, Збиральні та обмолочувальні машини (Комбайн зернозбиральний)1 одиниця Адреса поставки: 48523, Україна, Тернопільська область, смт. Заводське, Чортківський район, вул.Паркова, 12 Строк: до 10.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 16340000-0, Збиральні та обмолочувальні машини |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 34217047 |
---|---|
Поштова адреса | 69000, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, 70600, Запорізька обл., Пологівський район, місто Пологи, ВУЛИЦЯ ЗАРІЧНА, будинок 55 А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт великого підприємництва |
Ім'я | Харченко Катерина Геннадіївна |
Телефон | 380671108644 |
Ел. пошта | k.kharchenko@poletehnika.in.ua |
ТОВ Полетехніка
Час публікації: 2024-11-13 17:28:08
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-14 17:28:08
Опис
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У порушення вимог п.5 Додатку 9 Тендерної документації у складі тендерної пропозиції відсутній опис, де зазначено код доступу, за яким існує можливість перевірити достовірність наданого статуту або переглянути електронну версію документу. 1.2. У порушення вимог п.6 Додатку 9 Тендерної документації у складі тендерної пропозиції відсутнє документальне підтвердження статусу та повноважень особи, яка видала доручення (довіреність) (протокол зборів засновників про призначення директора, президента, голови правління тощо, наказ про призначення керівника або виписка (витяг) із зазначених документів). 1.3. У порушення вимог п.6 Додатку 9 Тендерної документації надана у складі тендерної пропозиції довіреність №5 від 01.01.2024 не надає право Саламатіній Анні Петрівніпідписувати документи тендерної пропозиції. Так, вказана довіреність надає право начальнику адміністративного відділу Товариства Саламатіній Анні Петрівні представляти інтереси Товариства у відносинах із будь-якими підприємствами, установами, організаціями та іншими суб’єктами господарської діяльності незалежно, від форм власності з питань, пов’язаних із укладанням від імені Товариства та виконанням-дозволених законодавством договорів в межах- цієї довіреності, для чого Саламатіній А.П. надається право: - укладати та підписувати від імені Товариства будь-які угоди (правочини), змін та доповнень до них, що- не заборонені, законодавством України, без обмеження ціни таких угод (правочинів); - підписувати тендерну документацію, в тому числі електронним цифровим підписом. 1.4. У порушення вимог пп.3.1 п.2 Додатку 9 Тендерної документації у складі тендерної пропозиції відсутні Відомості про виконання аналогічного(их) договору(ів) щодо предмету закупівлі згідно Додатку 7 до тендерної документації, які повинні свідчити про те, що учасник має досвід виконання аналогічного(их) договору(ів). 1.5. У порушення вимог п.4.5 Додатку 9 Тендерної документації у складі тендерної пропозиції відсутні гарантії можливості поставки предмета закупівлі у кількості, якості, гарантійними строками обслуговування та в терміни, визначені цією тендерною документацію та тендерною пропозицією учасника торгів. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. П.5 Додатку 9 Тендерної документації: «Для учасників-юридичних осіб - копію статуту зі змінами та доповненнями з відміткою державного реєстратора (у випадку відсутності відмітки державного реєстратора на статуті, учасник додатково у складі тендерної пропозиції повинен надати опис, де зазначено код доступу, за яким існує можливість перевірити достовірність наданого статуту або переглянути електронну версію документу або інший установчий документ зі змінами (у випадку законодавчо обумовленої відсутності статуту)). У разі, якщо учасник здійснює господарську діяльність на підставі модельного статуту, надається копія відповідного рішення загальних зборі учасників». 2.2. П.6 Додатку 9 Тендерної документації (витяг): «У разі підписання іншою особою – доручення (довіреність) керівника учасника та документальне підтвердження статусу та повноважень особи, яка видала доручення (довіреність), щодо видачі доручення (довіреності)) (протокол зборів засновників про призначення директора, президента, голови правління тощо, наказ про призначення керівника або виписка (витяг) із зазначених документів).». 2.3. П.6 Додатку 9 Тендерної документації (витяг): «Копію або оригінал документу, який підтверджує статус та повноваження особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору за результатами торгів: для учасників-юридичних осіб - у разі підписання керівником організації-учасника – протокол зборів засновників про призначення директора, президента, голови правління тощо, наказ про призначення керівника або виписка (витяг) із зазначених документів. У разі підписання іншою особою – доручення (довіреність) керівника учасника…». 2.4. Пп.3.1 п.2 Додатку 9 Тендерної документації (витяг) «Відомості про виконання аналогічного(их) договору(ів) щодо предмету закупівлі згідно Додатку 7 до тендерної документації, які повинні свідчити про те, що учасник має досвід виконання аналогічного(их) договору(ів).». 2.5. П.4.5 Додатку 9 Тендерної документації: «У разі, якщо учасник не є виробником предмету закупівлі, відповідно до умов цієї тендерної документації такий учасник повинен надати гарантії можливості поставки предмета закупівлі у кількості, якості, гарантійними строками обслуговування та в терміни, визначені цією тендерною документацію та тендерною пропозицією учасника торгів. У якості таких гарантій учасник надає: оригінал гарантійного листа виробника(ів) (представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб'ютора, уповноваженого виробником, яким підтверджується можливість поставки предмета закупівлі у кількості, відповідної якості та з відповідними гарантійними строками, строками поставки, визначеними цією тендерною документацію та тендерною пропозицією учасника торгів (повноваження представника, дилера, дистриб'ютора підтверджуються копіями доручень або договорів про співпрацю, іншими документами виробника). Гарантійний лист повинен включати: назву замовника, назву учасника, назву предмету закупівлі згідно оголошення, номер закупівлі та кількість згідно Додатку 4 тендерної документації; та/або копію договору(ів) з виробником(ами) або представником, дилером, дистриб'ютором виробника, положення якого(их) повинні передбачати поставку предмета у кількості, відповідної якості та з відповідними гарантійними строками, строками поставки, визначеними цією тендерною документацію та тендерною пропозицією учасника торгів (повноваження представника, дилера, дистриб'ютора підтверджуються копіями доручень або договорів про співпрацю, іншими документами виробника).». 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. По п.1.1 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – надати опис, де зазначено код доступу, за яким існує можливість перевірити достовірність наданого статуту або переглянути електронну версію документу. 3.2. По п.1.2 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – надати документальне підтвердження статусу та повноважень особи, яка видала доручення (довіреність) (протокол зборів засновників про призначення директора, президента, голови правління тощо, наказ про призначення керівника або виписка (витяг) із зазначених документів). 3.3. По п.1.3 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – надати копію або оригінал документу, який підтверджує статус та повноваження особи учасника (Саламатіної А.П.) на підписання документів тендерної пропозиції. 3.4. По п.1.4 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – надати Відомості про виконання аналогічного(их) договору(ів) щодо предмету закупівлі згідно Додатку 7 до тендерної документації, які повинні свідчити про те, що учасник має досвід виконання аналогічного(их) договору(ів). 3.5. По п.1.5 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей – надати гарантії можливості поставки предмета закупівлі у кількості, якості, гарантійними строками обслуговування та в терміни, визначені цією тендерною документацію та тендерною пропозицією учасника торгів. У якості таких гарантій учасник надає: оригінал гарантійного листа виробника(ів) (представництва, філії виробника - якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера, дистриб'ютора, уповноваженого виробником, яким підтверджується можливість поставки предмета закупівлі у кількості, відповідної якості та з відповідними гарантійними строками, строками поставки, визначеними цією тендерною документацію та тендерною пропозицією учасника торгів (повноваження представника, дилера, дистриб'ютора підтверджуються копіями доручень або договорів про співпрацю, іншими документами виробника). Гарантійний лист повинен включати: назву замовника, назву учасника, назву предмету закупівлі згідно оголошення, номер закупівлі та кількість згідно Додатку 4 тендерної документації; та/або копію договору(ів) з виробником(ами) або представником, дилером, дистриб'ютором виробника, положення якого(их) повинні передбачати поставку предмета у кількості, відповідної якості та з відповідними гарантійними строками, строками поставки, визначеними цією тендерною документацію та тендерною пропозицією учасника торгів (повноваження представника, дилера, дистриб'ютора підтверджуються копіями доручень або договорів про співпрацю, іншими документами виробника).
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 30976452 |
---|---|
Поштова адреса | 54025, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, пр.Героїв України, будинок 113 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Анна Сергеевна Кошкадамян |
Телефон | +380675113989 |
Ел. пошта | tender1@technotorg.com |
Строк поставки (передачі) Продавцем Товару Покупцю до 10 грудня 2024 року (включно).
Тип оплати:
Період: 22 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Оплата вартості поставленого (переданого) Товару здійснюється в національній валюті України (гривня) в безготівковій формі, шляхом перерахування Покупцем вартості поставленого Товару, на поточний рахунок Продавця вказаний у розділі 15 Договору, протягом 15 (п’ятнадцяти) днів з дати підписання Сторонами акту приймання-передачі Товару.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Державний навчальний заклад "Чортківське вище професійне училище" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 03781666 |
Поштова адреса | 48523, Україна, Тернопільська область, смт. Заводське, вул. Паркова, буд. 12 |
Ім'я |
Наталія Домашенко |
Телефон | +380969170804 |
Ел. пошта | chvpu_bill@ukr.net |