На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
267 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-03-000741-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 8 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 8 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 11 листопада, 00:00 |
Дата останніх змін | 18 листопада, 00:39 |
Очікувана вартість закупівлі | 267 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 335.00 UAH з ПДВ |
---|
Набір імітаторів вогнепальних, термічних і травматичних ушкоджень для викладання навчального предмета "Захист України" за кодом ДК 021:2015 – за кодом ДК 021:2015 – 39160000-1 Шкільні меблі (ДК 021:2015 – 39162110-9, Навчальне приладдя)5 набір Адреса поставки: 07801, Україна, Київська область, Бучанський район, смт Бородянка, вул. Центральна, 226. Строк: до 20.12.2024 21:32 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39160000-1, Шкільні меблі |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 2974300628 |
---|---|
Поштова адреса | 04205, Україна, Київська область, Киів, пр Оболонський 22в/51 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Кутенкова Ольга Олександрівна |
Телефон | +380675265812 |
Ел. пошта | kutmary@ukr.net |
Час публікації: 2024-11-13 21:47:50
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-14 21:47:50
Опис
Згідно пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. за № 1178, із змінами та доповненнями (далі – Постанова №1178) та частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Згідно частини 3.1 розділу ІІІ Тендерної документації щодо проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю товару: «Набір імітаторів вогнепальних, термічних і травматичних ушкоджень для викладання навчального предмета "Захист України" за кодом ДК 021:2015 – за кодом ДК 021:2015 – 39160000-1 Шкільні меблі (ДК 021:2015 – 39162110-9, Навчальне приладдя)», затвердженої рішенням уповноваженої особи Бадічко Ю.В (протокол №01/11/24-002 від 01 листопада 2024 р.) (далі - Тендерна документація) встановлено, що учасники надають тендерну пропозицію, згідно з Додатком 2 до тендерної документації; Додатком 2 до Тендерної документації встановлено застереження, що учасник подає тендерну пропозицію на фірмовому бланку та не повинен відступати від змісту даної форми. Частиною 1.4. розділу І Тендерної документації встановлено, що строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт) становить до 20 грудня 2024 року. Частиною 3.1. розділу ІІІ Тендерної документації встановлено наступне: - У кожному випадку неподання (неможливості подання) будь-якого із зазначених документів Учасник зобов’язаний надати лист-пояснення з наведенням обґрунтованих причин про неможливість надання відповідного документа (інформації) із зазначенням підстави не надання документа з посиланням на законодавчі акти. Підпунктом 1.1. пункту 1 частини 3.5. розділу ІІІ Тендерної документації встановлено, що учасники підтверджують кваліфікаційний критерій щодо наявності фінансової спроможності виконання умов договору про закупівлю: а) Учасник надає передбачену Податковим кодексом України, а також Законом України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» річну фінансову звітність за попередній звітній період, а саме: попередній календарний рік, зокрема: баланс (звіт про фінансовий стан); звіт про фінансові результати (звіт про сукупний дохід); звіт про рух грошових коштів, податкову декларацію. Звітність повинна бути підписаною власноручно уповноваженою особою учасника та засвідчена нею із застосуванням електронного підпису. Фінансова звітність повинна бути надана за останній звітній період із відміткою органу статистики або сканованою квитанцію про отримання. У випадку, якщо учасником із законодавчих причин не складається фінансова звітність він надає лист-роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФІЗИЧНОЇ ОСОБИ -ПІДПРИЄМЦЯ КУТЕНКОВОЇ ОЛЬГИ ОЛЕКСАНДРІВНИ #2974300628 (далі – Учасник) в процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю товару: «Набір імітаторів вогнепальних, термічних і травматичних ушкоджень для викладання навчального предмета "Захист України" за кодом ДК 021:2015 – за кодом ДК 021:2015 – 39160000-1 Шкільні меблі (ДК 021:2015 – 39162110-9, Навчальне приладдя)», ідентифікатор закупівлі: UA-2024-11-03-000741-a виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: Учасник надав заповнену не за формою «Тендерна пропозиція» згідно із Додатком №2 до тендерної документації, оскільки форма не містить повної інформації щодо ПОВНОЇ інформації щодо НАЗВИ учасника, ПОВНОЇ ІНФОРМАЦІЇ ДО ЮРИДИЧНОЇ АДРЕСИ ТА ФАКТИЧНОЇ АДРЕСИ УЧАСНИКА, а саме: юридична адреса не містить всі реквізити (місцезнаходження, згідно витягу/виписки з єдиного державного реєстру юридичних осiб, фiзичних осiб-пiдприємцiв та громадських формувань, а саме: не зазначено поштового індексу, області, телефону та електронної адреси, що не відповідає вимогам встановленим в самій формі тендерної пропозиції (Вимога: * реквізити (місцезнаходження, згідно виписки з єдиного державного реєстру юридичних осiб, фiзичних осiб-пiдприємцiв та громадських формувань; телефон, факс, електронна адреса), та відповідно не відповідає застереженню встановленому в даному додатку №2 до Тендерної документації за яким встановлено, що Учасник не повинен відступати від змісту даної форми Учасник надав тендерну пропозицію, за формою згідно із Додатком №2 до тендерної документації, яка не містить інформації в пункті 6 форми щодо строку поставки товару, який встановлений в частині 1.4. розділу І Тендерної документації, яким встановлено, що строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт становить до 20 грудня 2024 року. Учасник надав тендерну пропозицію, НЕ за формою згідно із Додатком №2 до тендерної документації, оскільки зазначив у рядку інформацію - «Загальна вартість пропозиції (з ПДВ)», при цьому не заповнив рядок «Загальна вартість пропозиції (без ПДВ), грн.», що порушує встановлене застереження в даному додатку №2 до Тендерної документації за яким встановлено, що Учасник не повинен відступати від змісту даної форми. Учасник не надав річну фінансову звітність за попередній звітній період, а саме: попередній календарний рік, зокрема: баланс (звіт про фінансовий стан) та звіт про фінансовий результат, звіт про рух грошових коштів, які повинні бути підписані власноручно уповноваженою особою учасника та засвідчені нею із застосуванням електронного підпису та не надав квитанцію про їх подання, що не відповідає пункту а) підпункту 1.1. пункту 1 частини 3.5. розділу ІІІ Тендерної документації. Учасник не надав лист-пояснення з наведенням обґрунтованих причин про неможливість надання відповідного документа (інформації) із зазначенням підстави не надання документа з посиланням на законодавчі акти, у кожному випадку неподання (неможливості подання) будь-якого із зазначених документів, що вимагався Тендерною документацією. Згідно частини 44 Постанови №1178 та частини 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учаснику необхідно завантажити виправлені документи та документи, які були не подані в складі тендерної пропозиції або були надані та по яким встановлені невідповідності, шляхом завантаження в електронну систему оновлених документів протягом 24 годин.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Відділ освіти Бородянської селищної ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 43078651 |
Поштова адреса | 07801, Україна, Київська область, селище міського типу Бородянка, вулиця Центральна 226 |
Ім'я |
Бадічко Юлія Василівна (Pavlovska Oksana ) |
Телефон | +380457751241 |
Ел. пошта | osvitabsr@ukr.net |