На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
114 998.00 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Якість продуктів харчування повинна відповідати державним стандартам, термінам зберігання і мати сертифікат якості на кожну партію продукції . Кількість продуктів має відповідати заяві Замовника, упаковка - санітарно-гігієнічним нормам. Прийом товару з якості та кількості здійснюється відповідно з інструкціями про порядок прийому продукції і товарів з кількості та якості. Оцінка якості товарів і продовольчої сировини проводиться за зовнішнім виглядом, запахом, смаком, кольором, консистенцією. Вони повинні прийматися лише за наявності супровідних документів, що підтверджують їх походження, безпечність і якість, повинні відповідати вимогам державних стандартів. Документи повинні засвідчувати безпечність і якість товарів - ґатунок, категорію, дату виготовлення на підприємстві, термін реалізації, умови зберігання (для товарів, що швидко псуються, термін реалізації і час виготовлення позначаються у годинах). Терміни реалізації визначаються підприємством-виробником або підприємством-постачальником (дрібнооптова база, торговельна організація, спонсор, що надав гуманітарну допомогу тощо).
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 41064165 |
---|---|
Поштова адреса | 17024, Україна, Чернігівська область, Десна, Довженка, 44а/1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Бондаренко Леонід Леонідович |
Телефон | 380464646234 |
Ел. пошта | bll570329@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2018-07-31-000163-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 114 998.00 UAH без ПДВ |
Дата останніх змін | 31 липня, 11:17 |
---|
Продукти харчування та сушені продукти різні (продукти харчування для дітей закладів загальної середньої освіти : опорного закладу - Остерська гімназія, Остерська ЗОШ І-ІІІ ст. ім. Ю.Збанацького)5790 кілограм Адреса поставки: 17044, Україна, Чернігівська область, Остер, Незалежності, 21 Строк: до 31.12.2018 00:12 Код ДК 021:2015: 15890000-3, Продукти харчування та сушені продукти різні |
Назва організації | Відділ освіти Остерської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 41125718 |
Поштова адреса | 17044, Україна, Чернігівська область, Остер, Незалежності 21 |
Ім'я |
Стась Сергій Олександрович |
Телефон | 380986056354 |
Ел. пошта | sergey.stas@ukr.net |