На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Строк надання послуг: Впродовж п’яти робочих днів на підставі Листа-заявки та макетів від Замовника відповідно до Таблиці №1 Технічного завдання (Додаток №1 до Договору), але не пізніше 30.11.2025 р.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-04-000344-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 9 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 9 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 12 листопада, 12:00 |
Дата останніх змін | 29 листопада, 10:04 |
Очікувана вартість закупівлі | 69 492.48 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 13 листопада, 16:03 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 400.00 UAH з ПДВ |
---|
1.Послуга з друку листівок1 послуга Адреса поставки: Україна, Місце надання послуг: виробнича база Виконавця. Місце доставки друкованої продукції: 36008, м. Полтава, вул. Європейська, 173, ГПУ «Полтавагазвидобування». Строк: до 30.11.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 79820000-8, Послуги, пов’язані з друком |
2.Послуга з друку інформаційних стендів (дошок)1 послуга Адреса поставки: Україна, Місце надання послуг: виробнича база Виконавця. Місце доставки друкованої продукції: 36008, м. Полтава, вул. Європейська, 173, ГПУ «Полтавагазвидобування». Строк: до 30.11.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 79820000-8, Послуги, пов’язані з друком |
3.Послуга з друку табличок1 послуга Адреса поставки: Україна, Місце надання послуг: виробнича база Виконавця. Місце доставки друкованої продукції: 36008, м. Полтава, вул. Європейська, 173, ГПУ «Полтавагазвидобування». Строк: до 30.11.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 79820000-8, Послуги, пов’язані з друком |
4.Послуга з друку флаєрів1 послуга Адреса поставки: Україна, Місце надання послуг: виробнича база Виконавця. Місце доставки друкованої продукції: 36008, м. Полтава, вул. Європейська, 173, ГПУ «Полтавагазвидобування». Строк: до 30.11.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 79820000-8, Послуги, пов’язані з друком |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 40376971 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Бобраков Євгеній |
Телефон | 380669086690 |
Ел. пошта | VORTEXPLUS.COM.UA@GMAIL.COM |
Відсутній
Час публікації: 2024-11-18 17:03:48
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-19 17:03:48
Опис
Пункт 1: 1.Перелік виявлених невідповідностей: На підтвердження вимоги про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом договору (договорів) Учасником надано Довідку №241111-01 від 11.11.2024р. (назва файлу «Довідка про виконання аналогічного договору.pdf»), в якому не зазначено строк дії договору №3107 від 31.07.2024р., а саме: згідно п. 5.5.: «діє на протязі року з моменту підписання». 2.Вимога тендерної документації та посилання на неї, щодо якої виявлені невідповідності: Підпункт 1. пункту 1 частини 1.1 розділу І. «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель, критерії оцінки відповідності учасників закупівель встановленим критеріям та вимогам» Додатку №1 до ТД: 1.Надати довідку/лист в довільній формі за підписом керівника/посадової особи Учасника до повноважень яких належить підписання документів, які входять до складу тендерної пропозиції про виконання *аналогічного (-их) договору (-ів) щодо виконання робіт/надання послуг із зазначенням предмета договору або складу/наповнення договору роботами/ послугами, що відповідає предмету закупівлі та вважається *аналогічним(-ми). (достатньо інформації про один договір). *Аналогічний договір – це договір надання послуг /виконання робіт з виготовлення друкованої продукції. Вимоги до інформації, що має бути надана Учасником в довідці/листі, зокрема: назва Замовника, ЄДРПОУ, адреса та контактний телефон замовника(-ів) за договором, предмет договору або склад/наповнення договору роботами/ послугами, дата укладення, номер та строк дії договору, статус виконання, наявність претензійної роботи. 3.Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Долучити до матеріалів пропозиції оновлену довідку/лист в довільній формі про виконання аналогічного (-их) договору (-ів) щодо виконання робіт/надання послуг із зазначенням предмета договору або складу/наповнення договору роботами/ послугами, що відповідає предмету закупівлі та вважається аналогічним(-ми) ІЗ ЗАЗНАЧЕННЯМ СТРОКУ ДІЇ АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ та всіх інших даних, що вимагаються тендерною документацією. До уваги Учасника: документи/інформація, які надаються учасником на виконання «Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей», створюються та подаються з урахуванням вимог п.1 «Зміст і спосіб подання тендерних пропозицій» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерних пропозицій» тендерної документації шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису або удосконаленого електронного підпису, який базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа, учасника процедури закупівлі або уповноваженої особи учасника процедури закупівлі.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 34672440 |
---|---|
Поштова адреса | 02132, Україна, м. Київ, місто Київ, вул.Центральна, будинок 115, квартира 3 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олег Быкодёров |
Телефон | +380951253516 |
Ел. пошта | lisgum@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 39030540 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, Київська область, Київ, г. Киев, 04080, ул. Викентия Хвойки 15/15 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Рябоконь Василь Миколайович |
Телефон | 380636125793 |
Ел. пошта | TENDER@BIC.KIEV.UA |
Розрахунки з Виконавцем за надані послуги проводяться шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 30-ти календарних днів з дати підписання Сторонами кожного акту здачі-приймання наданих послуг та отримання рахунку.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 30019775 |
Поштова адреса | 04053, Україна, м. Київ, м. Київ, Шевченківський район ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА будинок 26/28 |
Ім'я |
Олена Нос |
Телефон | +380532515489 |
Ел. пошта | olena.nos@ugv.com.ua |