На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
127 397.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-04-009832-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 9 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 9 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 12 листопада, 00:00 |
Дата останніх змін | 14 листопада, 15:08 |
Очікувана вартість закупівлі | 127 397.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 636.99 UAH з ПДВ |
---|
Тепловізор Pulsar Helion 2 XQ50F або еквівалент1 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 13.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 38630000-0, Астрономічні та оптичні прилади |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 40512424 |
---|---|
Поштова адреса | 61045, Україна, Харківська область, Харків, ВУЛИЦЯ ТОБОЛЬСЬКА 42 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Анатолій Стрюк |
Телефон | +380967998072 |
Ел. пошта | anatols0707@gmail.com |
Покупець проводить оплату за Товар при наявності відповідних бюджетних асигнувань шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Продавця протягом 30 календарних днів з дня фактичного постачання Товару на адресу, визначену Покупцем, а у разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за Договором здійснюється протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання Покупцем на свій рахунок відповідних бюджетних призначень. При цьому враховується пріоритетність здійснення видатків органом Казначейства, що визначається постановою КМУ від 09.06.2021р. № 590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану». Покупець має право затримати оплату за Товар, якщо документи, передбачені п. 3.4. Договору, не відповідають вимогам, передбаченим законодавством та цим Договором, або містять помилки, чи розбіжності. Покупець зобов’язаний попередити Продавця про недоліки в одержаних вищевказаних документах протягом двох робочих днів із дня їх отримання. Подальший розрахунок буде здійснюватися тільки після виправлення помилок в первинних документах Продавця. Датою оплати поставленого Продавцем Товару є дата списання коштів з відповідних рахунків Покупця. Покупець бере бюджетні зобов’язання та здійснює платежі в межах бюджетних асигнувань, встановлених кошторисом, взятих на облік органами Казначейства України з урахуванням ст.48 Бюджетного кодексу України.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ СЕНЧАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 41830654 |
Поштова адреса | 37254, Україна, Полтавська область, Миргородський р-н, село Сенча, ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ УКРАЇНИ, будинок 8 |
Ім'я |
Марина Карпенко |
Телефон | +380666961134 |
Ел. пошта | marina_karpenko94@ukr.net |