На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
159 000.00 UAH
Замовник
Комунальна установа "Центр з обслуговування закладів та установ освіти Красноградської міської ради"
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Категорія Замовника: п.3 ч.4. ст.2 Закону України "Про публічні закупівлі" (юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі). Закупівля здійснюється відповідно до Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року “Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.” Під час проведення процедур закупівель всі документи, що готуються Учасниками - резидентами України, викладаються українською мовою
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-04-012110-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 9 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 9 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 12 листопада, 15:38 |
Дата останніх змін | 12 листопада, 15:38 |
Очікувана вартість закупівлі | 159 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 795.00 UAH з ПДВ |
---|
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
Комплект шкільних меблів для середніх та старших класів: стіл учнівський одномісний антисколіозний, зі змінною висотою, стілець учнівський полозковий53 комплект Адреса поставки: 63304, Україна, Харківська область, м.Красноград, вул.Соборна,77 Строк: до 10.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39160000-1, Шкільні меблі |
Оплата здійснюється у розмірі 100 % після поставки товару та пред’явлення постачальником накладної протягом 7 робочих днів.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальна установа "Центр з обслуговування закладів та установ освіти Красноградської міської ради" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 43991328 |
Поштова адреса | 63304, Україна, Харківська область, м. Красноград, вул. Соборна, 77 |
Ім'я |
Вікторія Короленко |
Телефон | +380574472191 |
Ел. пошта | viktoriaosvita@ukr.net |