На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: Зверніть увагу! Кількість товару: Бланки (подорожні листи легкового автомобіля) - 1 000 шт. Строк поставки товару: Поставка Товару в повному обсязі здійснюється протягом 7 (семи) робочих днів з дня підписання Договору. Зазначений строк поставки товару "до 29.11.2024" в електронних полях запиту пропозицій постачальників є орієнтовним, визначеним розрахунковим методом та таким, що несе інформативний характер та не має жодних юридичних наслідків. Дана дата не зазначається в проекті договору про закупівлю. Умови оплати товару: Розрахунки за поставлений Товар здійснюються за фактом постачання на умовах післяплати протягом 7 (семи) робочих днів з дня підписання Сторонами накладних та виставлення Постачальником рахунку-фактури. Здійснення попередньої оплати не передбачається. У разі затримки бюджетного фінансування Замовника як бюджетної установи Замовник має право оплатити товар Постачальника протягом 7 (семи) робочих днів з дати надходження коштів на поточний рахунок Замовника
Скасовано
Відміна закупівлі
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Дата скасування відміни: 12 листопада, 08:53
Опис
пунктом 65 Порядку 822 встановлення, що замовник може відмінити запит ціни пропозиції до укладення договору про закупівлю. Переможцем відбору запропоновано товар, який не відповідає наявним потребам Замовника (серія товару). Тому , прийнято рішення про відміну запиту ціни пропозиції у зв’язку із відсутність подальшої потреби в закупівлі товару.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-04-013446-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 200.00 UAH без ПДВ |
Подача пропозицій | до 8 листопада, 13:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 12 листопада, 08:54 |
Бланки1000 штука Адреса поставки: 26400, Україна, Кіровоградська область, Голованівський район, м. Благовіщенське, вул. Героїв України, 72 Строк: до 15.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 22820000-4, Бланки Профіль: Бланки |
|
Призначення | для закладів освіти, бухгалтерська звітність, для закладів охорони здоров'я, з технічної безпеки та охорони праці, для бібліотек |
---|---|
Формат | 215 х 160 мм, А4 (297х210 мм), А6 (105х148 мм), А5 (148х210 мм), А3 (297х420 мм) |
Тип паперу | офсет, газетний, картон |
Форма затвердження | ф. № 044/о, ф. № 003-4/о, ф. № 2, ф. № 001/о, ф. № 025/о, за зразком Замовника, ф. № ПО-Д2, ф. № 004/о, ф. № 007/о, ф. № 1-ТТН(нафтопродукти), ф. № 377А, ф. № 218/о, ф. № 3, ф. № 377, ф. № 1-ТТН, ф. № 1-ТЗ, ф. № 003-3/о, ф. № 003/о, ф. № М-2, ф. № 095/о, ф. № РК-1, ф. № 1 (міжнародна), ф. № 014/о |
Друк | 1+1, 1+0 |
Кількість аркушів | 1 - 200, арк |
Поставка Товару разом з навантаженням, розвантаженням здійснюється Постачальником самостійно (власним або іншим транспортом) в межах загальної ціни Договору; Поставка Товару в повному обсязі здійснюється протягом 7 (семи) робочих днів з дня підписання Договору на адресу 26400, Кіровоградська область, Голованівський район, м. Благовіщенське, вул. Героїв України, 72. Робочими днями замовника є понеділок-п’ятниця з 08:00 до 17:00
Тип оплати:
Період: 7 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Розрахунки за поставлений Товар здійснюються за фактом постачання на умовах післяплати протягом 7 (семи) робочих днів з дня підписання Сторонами накладних та виставлення Постачальником рахунку-фактури. Здійснення попередньої оплати не передбачається. У разі затримки бюджетного фінансування Замовника як бюджетної установи Замовник має право оплатити товар Постачальника протягом 7 (семи) робочих днів з дати надходження коштів на поточний рахунок Замовника
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Благовіщенська міська рада |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 05402697 |
Поштова адреса | 26400, Україна, Кіровоградська область, м. Благовіщенське, вул. Промислова, 23/54 |
Ім'я |
Вікторія Катюжанська |
Телефон | +380979377166 |
Ел. пошта | viktoriamr@ukr.net |