На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Категорія замовника - орган місцевого самоврядування. Закупівля здійснюється на виконання Програми "Обороноздатність" на 2024 рік, затвердженої рішенням міської ради від 15.12.2023 року № 8/34/27. 34710000-7 Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати 34711200-6 Безпілотні літальні апарати
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-04-013986-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 9 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 9 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 12 листопада, 00:00 |
Дата останніх змін | 20 листопада, 16:49 |
Очікувана вартість закупівлі | 3 278 100.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Аукціон | 12 листопада, 15:25 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 16 390.50 UAH без ПДВ |
---|
Квадрокоптер DJI Mavic 3 Pro або еквівалент15 штука Адреса поставки: 46001, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Листопадова, 5 Строк: до 06.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 34711200-6, Безпілотні літальні апарати |
Квадрокоптер DJI Mavic 3 або еквівалент12 штука Адреса поставки: 46001, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Листопадова, 5 Строк: до 06.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 34711200-6, Безпілотні літальні апарати |
Квадрокоптер DJI Mavic 3 Classic або еквівалент15 штука Адреса поставки: 46001, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Листопадова, 5 Строк: до 06.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 34711200-6, Безпілотні літальні апарати |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 40265219 |
---|---|
Поштова адреса | 04071, Україна, м. Київ, вул.Ярославська, будинок 11, офіс 11 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Морозова Любов |
Телефон | 380637627269 |
Ел. пошта | fpv@MilitaryHubUA.com |
Інформація про субпідрядника не надається, оскільки предметом закупівлі є товар
Час публікації: 2024-11-15 15:05:26
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-16 15:05:26
Опис
Вимога про усунення невідповідностей: 1. Відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, затвердженої протоколом уповноваженої особи від 04.11.2024 № 305/В (далі – тендерна документація), замовником вимагається подання необхідних документів: …. 4) Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції встановлений у Додатку 3 до цієї тендерної документації. … Відповідно до п.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги згідно з пунктом 28 та пунктом 47 Особливостей» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації: Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей. Визначені Замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначені в Додатку 1 до цієї тендерної документації. Спосіб підтвердження відповідності учасника критеріям і вимогам згідно із законодавством наведено в Додатку 1 до цієї тендерної документації. … Згідно Додатку 3 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються УЧАСНИКАМИ процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Замовником вимагається, зокрема: … 2. Інформація, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним критеріям – згідно з Додатком 1 до тендерної документації. … Відповідно до таблиці п.1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» встановлено вимогу, зокрема: Учасник повинен надати довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи та завірену печаткою, у разі її використання, з інформацією про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, який укладений та виконаний у періоді 2022-2024 роки. У довідці обов’язково зазначити організацію (замовника) з адресою та контактними телефонами, сумою договору та стан виконання. Разом з довідкою подати: … … Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано документ «Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» від 08.11.2024 року № 08/11/24-1, в якій зазначена інформація про виконання учасником аналогічних за предметом закупівлі договорів, де учасником надано інформацію про виконання Договору № 01/02-2024-1 від 01.02.2024, де у колонці довідки «Сума договору та сума на яку поставлено Товар» вказано: Сума договору: 1 414 000,00 грн. без ПДВ, а сума на яку поставлено Товар: 835 000,00 грн. без ПДВ, що є невідповідністю у документах та інформації у документах тендерної пропозиції Учасника та не відповідає вимогам тендерної документації Замовника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, виправлену (відкориговану чи нову) довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи та завірену печаткою, у разі її використання, з інформацією про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, який укладений та виконаний у періоді 2022-2024 роки із зазначенням відповідної та коректної інформації, відповідно до встановлених вимог замовником у тендерній документації.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 39951406 |
---|---|
Поштова адреса | 01030, Україна, м. Київ, ВУЛИЦЯ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО, будинок 50-Б, ЛІТ.В, офіс 33 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Ромашко Олександр |
Телефон | 380677719499 |
Ел. пошта | magro.ukraine@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 3489715604 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Аліна Остапенко |
Телефон | 380935004419 |
Ел. пошта | ostapenkofop18@ukr.net |
не користуюсь
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 45359809 |
---|---|
Поштова адреса | 65005, Україна, Одеська область, місто Одеса, Балківська, будинок 120/1, приміщення 620 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олександр Барзов |
Телефон | +380633353136 |
Ел. пошта | tender@hub-x.com.ua |
Розрахунок за товар здійснюється протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати поставки товару належної якості на місце поставки Замовника на підставі видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування та/або затримки здійснення платежів не з вини Замовника, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок та/або можливості здійснити платежі.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Тернопільська міська рада |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 34334305 |
Поштова адреса | 46001, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Листопадова, 5 |
Ім'я |
Шевчук Світлана Михайлівна |
Телефон | 380674473114 |
Ел. пошта | zakupivli_tmr@ukr.net |