На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
900 650.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-04-013887-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 9 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 9 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 12 листопада, 17:05 |
Дата останніх змін | 19 листопада, 13:45 |
Очікувана вартість закупівлі | 900 650.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 4 503.25 UAH з ПДВ |
---|
Куртка зимова чорного кольору (ВОХР)150 штука Адреса поставки: 76010, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Млинарська, 2 Строк: до 31.12.2024 17:05 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 18110000-3, Формений одяг |
Костюм літній (сорочка-брюки) (ВОХР)150 комплект Адреса поставки: 76010, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Млинарська, 2 Строк: до 31.12.2024 17:05 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 18110000-3, Формений одяг |
Кепі з кокардою чорного кольору (ВОХР)150 штука Адреса поставки: 76010, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Млинарська, 2 Строк: до 31.12.2024 17:05 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 18110000-3, Формений одяг |
Погони накладні «ВОХР»300 пара Адреса поставки: 76010, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Млинарська, 2 Строк: до 31.12.2024 17:05 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 18110000-3, Формений одяг |
Шеврон «Воєнізована охорони»300 штука Адреса поставки: 76010, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Млинарська, 2 Строк: до 31.12.2024 17:05 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 18110000-3, Формений одяг |
Нагрудна нашивка «Воєнізована охорона»300 штука Адреса поставки: 76010, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Млинарська, 2 Строк: до 31.12.2024 17:05 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 18110000-3, Формений одяг |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 23937436 |
---|---|
Поштова адреса | 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Набережна Перемога 102/36 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Сендецька Ольга Олександрівна |
Телефон | +380662380535 |
Ел. пошта | olga23051980@ukr.net |
відсутня
Час публікації: 2024-11-15 14:56:30
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-16 14:56:30
Опис
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: - згідно колонки 4 Таблиці 1 Додаток 2 до тендерної документації Учасник надає: Скановані копії протоколів випробувань, виданих акредитованими лабораторіями (або акредитованим органом з оцінки відповідності), що засвідчують відповідність основного матеріалу Товару технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі, на основний матеріал (сировинний склад, поверхнева щільність, розривне навантаження, стійкість до стирання по площині, водовідштовхування тощо). Протоколи випробувань повинні містити інформацію про назву, тип та виробника матеріалів. У разі, якщо Учасник у складі своєї пропозиції подає вищезазначені скановані копії протоколів випробувань виданих іншій юридичній або фізичній особі, у такому випадку Учаснику необхідно надати документальне підтвердження наявності правовідносин в Учасника з такою особою (копія договору, гарантійного листа або іншого документу) стосовно отримання (придбання, використання тощо) текстильних матеріалів, що є предметом проведення таких випробувань. 2) Перелік виявлених невідповідностей: - Учасник, надав Протокол випробувань №436:024 від 10.06.2024 року у якому не зазначено інформацію про виробника матеріалу. протоколи випробувань.zip Тип документу: Технічний опис предмету закупівлі Завантажено в ЦБД Prozorro: 11.11.2024 15:24 Версія документу від: 11.11.2024 15:24 Розкрито: 12.11.2024 17:05 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно: - надати у строк, визначений Особливостями, Протокол випробувань який містить інформацію про назву, тип та виробника матеріалів - надати у строк, визначений Особливостями, копію Протоколу випробувань.
Розрахунок Замовником за Товар здійснюється у національній валюті України шляхом перерахування безготівкових грошових коштів на банківський рахунок Постачальника відповідно виставленого Постачальником рахунку-фактури у термін, що не перевищує 20 (двадцяти) календарних днів від дня отримання кожної окремої партії Товару Замовником і переходу до нього права власності на Товар.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Постачання Товару Постачальником здійснюється на підставі письмової заявки Замовника встановленого зразка (Додаток № 2 до Договору), в якій зазначається необхідна кількість та асортимент, розмір Товару, надісланої Замовником на адресу Постачальника факсимільним чи електронним зв’язком, протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту її отримання Постачальником.
Тип оплати:
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Управління поліції охорони в Івано-Франківській області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40108892 |
Поштова адреса | 76010, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Млинарська, 2 |
Ім'я |
Громадюк Богдана Богданівна ( ) |
Телефон | +380660181105 |
Ел. пошта | hromadiuk@dso.if.ua |