На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
47 880.00 UAH
Замовник
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРУСКАВЕЦЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ТРУСКАВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Розрахунки за товар проводяться Замовником за фактом отримання товару, на умовах відстрочки платежу терміном до 30 банківських днів з дати отримання товару. Оплата за поставлений товар здійснюється шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника згідно видаткових накладних. У випадку затримки оплати товару Замовником через відсутність коштів на розрахунковому рахунку у зв’язку з невчасним фінансуванням тощо, Замовник зобов’язується провести оплату поставленого Постачальником товару протягом 15-ти банківських днів з дня надходження коштів на рахунок підприємства. Строк поставки товару: до 30 листопада 2024 року. Поставка товару здійснюється протягом 5 календарних днів з моменту замовлення. При поставці товару Постачальник повинен надавати копії документів що засвідчують якість товару. Місце поставки (передачі) товарів : 82200, Львівська обл., м. Трускавець, вул. Данилишиних, 62 на склад Замовника. Поставка товару здійснюється транспортом Постачальника. Розвантаження Товару на склад Замовника здійснюється силами та за рахунок Постачальника. Постачальник несе відповідає за збереження цілісності та якості товару при транспортуванні. Зобов’язання Постачальника щодо поставки товару вважаються виконаними у повному обсязі з моменту передачі товару по кількості та якості уповноваженому представнику Замовника у місці поставки. Факт отримання товару підтверджується підписаною відповідальною особою накладною.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 32490244 |
---|---|
Поштова адреса | 04128, Україна, Київська область, Київ, вул. Берковецька, буд. 6-К |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт великого підприємництва |
Ім'я | Прохоренко Дмитро |
Телефон | 380994892167 |
Ел. пошта | tender@on.epicentrk.ua |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 42069908 |
---|---|
Поштова адреса | 81700, Україна, Львівська область, місто Жидачів, ВУЛИЦЯ САДОВА, будинок 1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ігор Медвідь |
Телефон | +380972955871 |
Ел. пошта | medvidim@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-05-002748-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 47 880.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 8 листопада, 11:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 12 листопада, 13:39 |
Холодильники2 штука Адреса поставки: 82200 , Україна, Львівська область, Трускавець, ВУЛИЦЯ ДАНИЛИШИНИХ, будинок 62 Строк: до 30.11.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39710000-2, Електричні побутові прилади Профіль: Холодильники |
|
Бренд | ELENBERG, GRIFON, SHARP, BOMANN, ERGO, SIEMENS, HEINNER, BOSCH, ZANUSSI, BARVA, PHILCO, VOX ELECTRONICS, MIELE, SKYWORTH, LIBERTY, BORGIO, MPM, GORENJE, SNAIGE, WHIRLPOOL, DIGITAL, ARCTIC, SMART, JUKA, TOSHIBA, VESTFROST, ATLANT, PROFYCOOL, HAIER, INTERLUX, BEKO, EXPERT, BASEUS, SAMSUNG, AEG, ARDESTO, NORD, HANSA, DMS, LIBERTON, DELFA, ASKO, STINOL, MIDEA, EDLER, CANDY, MYSTERY, AMICA, GRUNHELM, INDESIT, ELECTROLUX, LIEBHERR, LG, ARTEL, HISENSE, TEKA, MILANO, SATURN, HITACHI, PRIME TECHNICS |
---|---|
Спосіб встановлення | окремий |
Тип | однокамерний, двокамерний, side-by-side |
Наявність морозильної камери | |
Об'єм холодильної камери (загальний) | 10 - 600, л |
Об'єм морозильної камери (загальний) | 5 - 400, л |
Кількість компресорів | 1 - 2 |
Тип компресора | звичайний, інверторний |
Гарантія | до 0, міс |
Система розморожування No frost | |
Дисплей | |
Перенавішування дверей | |
Клас енергозбереження | А, А+, А++, А+++, B, C, D, E, F, G |
Висота | 40 - 250, см |
Ширина | 40 - 100, см |
Глибина | 40 - 95, см |
Розрахунки за товар проводяться Замовником за фактом отримання товару, на умовах відстрочки платежу терміном до 30 банківських днів з дати отримання товару.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Строк поставки товару: до 30 листопада 2024 року. Поставка товару здійснюється протягом 5 календарних днів з моменту замовлення. При поставці товару Постачальник повинен надавати копії документів що засвідчують якість товару.
Тип оплати:
Період: 5 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРУСКАВЕЦЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ТРУСКАВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 01984228 |
Поштова адреса | 82200 , Україна, Львівська область, Трускавець, ВУЛИЦЯ ДАНИЛИШИНИХ, будинок 62 |
Ім'я |
Станович Маряна Андріївна |
Телефон | 380324753061 |
Ел. пошта | maranastanovic100@gmail.com |