На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
370 800.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-05-003426-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 10 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 10 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 13 листопада, 00:00 |
Дата останніх змін | 18 листопада, 15:53 |
Очікувана вартість закупівлі | 370 800.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 854.00 UAH з ПДВ |
---|
Куртка утеплена робоча109 штука Адреса поставки: 34400, Україна, Рівненська область, м. Вараш, вул. Комунальна 2/2 Строк: до 20.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 18130000-9, Спеціальний робочий одяг |
Костюм робочий123 штука Адреса поставки: 34400, Україна, Рівненська область, м. Вараш, вул. Комунальна 2/2 Строк: до 20.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 18130000-9, Спеціальний робочий одяг |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 13991593 |
---|---|
Поштова адреса | 33003, Україна, Рівненська область, місто Рівне, вулиця Струтинської, будинок 31, квартира 37 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Петро Гоч |
Телефон | +380978283505 |
Ел. пошта | trypillya@i.ua |
Час публікації: 2024-11-13 13:22:11
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-14 13:22:11
Опис
Перелік виявлених невідповідностей: 1. На вимогу Закону України "Про захист персональних даних" Учасник ТОВ "ТРИПІЛЛЯ" не надав в складі пропозиції згоду (лист в довільній формі) на обробку персональних даних посадової особи учасника (із їх зазначенням - прізвище, ім'я, та по батькові особи, її місце проживання, ідентифікаційний код та паспортні дані (серія, №, ким і коли виданий), що підписала документи пропозиції. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 8 Додатку 6 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції 2. Учасник ТОВ "ТРИПІЛЛЯ" не надав в складі пропозиції гарантійний лист довільної форми про технічні, якісні характеристики предмета закупівлі ,які повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 7 Додатку 6 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Лист в довільній формі на обробку персональних даних посадової особи учасника (із їх зазначенням - прізвище, ім'я, та по батькові особи, її місце проживання, ідентифікаційний код та паспортні дані (серія, №, ким і коли виданий). 2. Лист в довільній формі про технічні, якісні характеристики предмета закупівлі, які повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля. У відповідності до частини 16 статті 29 Закону необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.
Оплата за поставлений товар здійснюється протягом 7 (семи) банківських днів з моменту підписання Сторонами накладної (видаткової накладної) на переданий у власність (поставлений) Товар.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЛАГОУСТРІЙ" ВАРАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40800812 |
Поштова адреса | 34400, Україна, Рівненська область, місто Вараш, ВУЛИЦЯ КОМУНАЛЬНА, будинок 2, корпус 2 |
Ім'я |
Інна Романюк |
Телефон | +380681265126 |
Ел. пошта | zakupkik@ukr.net |