На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Опис закупівлі: Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%).
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-05-009568-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 10 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 10 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 13 листопада, 22:00 |
Дата останніх змін | 20 листопада, 21:45 |
Очікувана вартість закупівлі | 33 641 400.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 168 207.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 336 414.00 UAH |
Послуги з ремонту і технічного обслуговування ДТЗ вантажністю більше 3,5 т15000 людино-година Адреса поставки: Україна, СТО Виконавця в межах не більше 20 км від місця дислокації автомобільного транспорту Замовника або на його території - 03151, м. Київ, вул. Святослава Хороброго, 13 Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50112000-3, Послуги з ремонту і технічного обслуговування автомобілів |
Послуги з евакуації ДТЗ з максимальною технічно допустимою масою від 3,5т до 12т1000 кілометр Адреса поставки: Україна, СТО Виконавця в межах не більше 20 км від місця дислокації автомобільного транспорту Замовника або на його території - 03151, м. Київ, вул. Святослава Хороброго, 13 Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50118110-9, Послуги з евакуації транспортних засобів |
Послуги з евакуації ДТЗ з максимальною технічно допустимою масою більше 12т2000 кілометр Адреса поставки: Україна, СТО Виконавця в межах не більше 20 км від місця дислокації автомобільного транспорту Замовника або на його території - 03151, м. Київ, вул. Святослава Хороброго, 13 Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50118110-9, Послуги з евакуації транспортних засобів |
Послуги з евакуації ДТЗ з максимальною технічно допустимою масою до 3,5т1000 кілометр Адреса поставки: Україна, СТО Виконавця в межах не більше 20 км від місця дислокації автомобільного транспорту Замовника або на його території - 03151, м. Київ, вул. Святослава Хороброго, 13 Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50118110-9, Послуги з евакуації транспортних засобів |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 40500094 |
---|---|
Поштова адреса | 03035, Україна, Київська область, Київ, пров. Хомова Ярослава, буд.14, літера А, |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Кіпшидзе Георгій Шакроєвич |
Телефон | 380688837035 |
Ел. пошта | 40500094@ukr.net |
Не планується.
Час публікації: 2024-11-20 15:32:56
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-21 15:32:56
Опис
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Керуючись п. 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 №1178 зі змінами, Замовник надсилає учаснику ТОВ «ТРЕЙДСЕРВІС ЛТД» повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1) перелік виявлених невідповідностей: - В складі тендерної пропозиції надано Довідка на відповідність кваліфікаційному критерію про наявність досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договору (файли «Довідка аналогічний договори 1 стр 001.jpg» та «Довідка аналогічний договори 2 стр 001.jpg»), на підтвердження цього надані копії актів наданих послуг за договором (файл «Лист відгук та акти виконаних робіт.pdf»), в поданих документах встановлено не відповідність вимогам пп. 1.1.1 та пп 1.1.3 п. 1 Додатку 2 до Тендерної документації, а саме: згідно зазначеного досвіду за договором №04-33 від 10.06.2021 року, з АТ «Укрпошта» в особі дирекції «Автотранспошта» АТ «Укрпошта» у довідці - відсутнє ім’я контактної особи замовника, а також не дотримання учасником вимог тендерної документації в частині зазначення кількості щонайменше 10 (десяти) різних марок автомобільного транспорту, що призначені для перевезення вантажів, вантажопідйомністю більш ніж 3,5 тон щодо яких виконувався ремонт та/або технічне обслуговування та відсутність 10 різних актів виконаних робіт (наданих послуг) до них відповідно 2) посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: – пп. 1.1.1. та 1.1.3. п.1 Додатку 2 до Тендерної документації «Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі тендерної пропозиції» 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного(их)* за предметом закупівлі договору (договорів) із зазначенням: найменування контрагента(ів); предмету договору(ів); номеру та дати укладання договору(ів); кількості, марки, моделі та вантажності (для вантажних) ДТЗ, що пройшли технічне обслуговування або ремонт; стану виконання договору(ів) (виконаний(і)/частково виконаний договір(и)); контактних осіб замовників (прізвище та ім’я, контактний телефон). * Під аналогічним договором слід розуміти виконаний або частково виконаний договір, або сукупність договорів за умовами якого/яких надані (надаються) послуги з технічного обслуговування та/або ремонту щонайменше 10 (десяти) одиниць різних марок автомобільного транспорту та 5 (п’яти) причепів та/або напівпричепів, що призначені для перевезення вантажів, вантажністю більше, ніж 3,5 тон. - Позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання кожного договору згідно п.1.1.1. цього Додатку, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору(ів). (у випадку зазначення в довідці, більш ніж одного аналогічного договору, для виконанням вимог цієї тендерної документації потрібне надання позитивного листа-відгуку від кожного з контрагентів) - Копії актів виконаних робіт (наданих послуг), що підтверджують надання послуг з технічного обслуговування та/або ремонту щонайменше 10 (десяти) різних марок автомобільного транспорту та 5 (п’яти) причепів та/або напівпричепів, що призначені для перевезення вантажів, вантажністю більше, ніж 3,5 тон за договором (договорами), зазначеним(их) у довідці за п.1.1.1. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Відповідно до умов договору, проєкт якого наведений в Додатку 1 до тендерної документації. Замовник здійснює оплату протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дати отримання рахунку на оплату за умови відповідності суми до оплати загальній вартості Послуг, визначеній в оригіналах Нарядів-замовлень/Актів наданих послуг відповідного звітного періоду, а також за умови реєстрації Виконавцем до дати оплати належним чином складених відповідних податкових накладних в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 21560045 |
Поштова адреса | 01001, Україна, Київська область, Київ, вул. Хрещатик, 22 |
Ім'я |
Місюкевич Віталій Федорович |
Телефон | 380502500892 |
Ел. пошта | MISYUKEVYCH-VF@UKRPOSHTA.UA |