На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: 1.39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (крісло офісне) Відповідно до економії коштів та потреб. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі: зазначені в додатку 2 до тендерної документації. 2.Розмір бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі 100 000 грн 00 коп. (Сто тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ Ідентифікатор закупівлі UA-P-2024-11-05-010035-a
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-05-010281-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 10 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 10 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 13 листопада, 09:00 |
Дата останніх змін | 13 листопада, 09:00 |
Очікувана вартість закупівлі | 100 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 3 000.00 UAH |
39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (крісло офісне)40 штука Адреса поставки: 03035, Україна, м. Київ, Київ, Митрополита Василя Липківського, 45 Строк: до 05.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39111000-3, Сидіння |
5. ПОРЯДОК РОЗРАХУНКІВ 5.1. Розрахунки за поставлений Товар здійснюються за умови наявності коштів на реєстраційному рахунку Замовника. 5.2. Оплата здійснюється з урахуванням фінансового ресурсу Єдиного казначейського рахунка. 5.3. Розрахунок за фактично поставлений Товар здійснюється у національній валюті України у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на підставі видаткової накладної протягом 10 (десяти) робочих днів з дня надходження коштів з державного бюджету на зазначені цілі на реєстраційний рахунок Замовника. 5.4. У разі затримки у виділенні бюджетних асигнувань розрахунки здійснюються протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетних асигнувань на здійснення закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Будь-які штрафні санкції в такому випадку до Замовника не застосовуються. 5.5.Фінансування здійснюється за кошти Державного бюджету України за КЕКВ 2210, КПКВК 6011010.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | АНТИМОНОПОЛЬНИЙ КОМІТЕТ УКРАЇНИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 00032767 |
Поштова адреса | 03035, Україна, м. Київ, місто Київ, ВУЛИЦЯ МИТРОПОЛИТА ВАСИЛЯ ЛИПКІВСЬКОГО, будинок 45 |
Ім'я |
Тетяна Медведєва |
Телефон | +380442516225 |
Ел. пошта | medvedieva@amcu.gov.ua |