На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
3900.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Завершена закупівля
Опис закупівлі: в безготівковому порядку впродовж 15 (п»ятнадцяти) банківських днів з дати прийняття оплати Товару Замовником, його встановлення і налаштування, та підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної (Додаток №1). Оплата Товару здійснюється у встановлений Сторонами строк лише за умови надання Постачальником Замовнику повного пакета документів, необхідних для здійснення оплати відповідно до вимог законодавства та цього Договору, Додатків до нього. Оплата здійснюється після повної поставки Товару, зазначеного у Специфікації. Розділення товару не допускається.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 44266347 |
---|---|
Поштова адреса | 58008, Україна, Чернівецька область, місто Чернівці(з), вул.Головна будинок 27 офіс 13-8 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олександр Мельничук |
Телефон | +380983411989 |
Ел. пошта | office@steepen.ua |
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-05-010350-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 3 900.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 8 листопада, 15:02 |
---|---|
Дата останніх змін | 14 листопада, 13:00 |
Набір моделей ран та ушкоджень Тип 11 штука Адреса поставки: 45034, Україна, Волинська область, Люблинець, вул. Незалежності,94 Строк: до 16.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39162110-9, Навчальне приладдя Профіль: Набір моделей ран та ушкоджень Тип 1 |
|
Матеріал | силікон |
---|---|
Опіки | 3 стадія, 2 стадія |
Кульовий отвір | вихідний, вхідний |
Перелом | Відкритий перелом кінцівки, Закритий перелом кінцівки |
Імітатор кровотечі | конектор для підключення імітатора кровотечі |
Рвана рана | Так |
Поранення черевної порожнини з кишками | |
Проникаюче поранення грудної клітки | |
Ампутована кінцівка | |
Відмороження | |
Рана шиї | |
Поранення ока | |
Різана рана | |
Колота рана | |
Осколкове поранення | |
Ураження щелепи |
У разі затримки бюджетного фінансування, Замовник здійснює розрахунок відповідно до затвердженого графіка бюджетного фінансування Замовника на 2024 рік в межах строків відведених для розрахунків за поставлений товар. У такому разі розрахунок здійснюється впродовж 10 банківських днів з моменту отримання Замовником бюджетних асигнувань на здійснення закупівлі.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ЛЮБЛИНЕЦЬКИЙ ЛІЦЕЙ ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 20141576 |
Поштова адреса | 45034, Україна, Волинська область, смт. Люблинець, вул. Незалежності, буд. 94 |
Ім'я |
Ольга Шинкар |
Телефон | +335256985 |
Ел. пошта | sunkar_olga@ukr.net |