На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Закупівля проводиться за процедурою «відкриті торги» згідно Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами). Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначенні у відповідності до вимог частини 4 статті 5; частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону з урахуванням Особливостей, викладено у Додатку 1 до тендерної документації. Замовником технічні характеристики периферійного обладнання встановлені з урахуванням виробничої потреби відокремлених підрозділів ДП «АМПУ» обумовленою необхідністю заміни морально застарілих та фізично зношених засобів копіювально-розмножувальної техніки, які відпрацювали свій ресурс та мають нульову залишкову вартість, а також обладнання, яке було знищеного внаслідок збройної агресії російської федерації проти України. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені на підставі реальних виробничих потреб замовника. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено аналізом інформації про ціну предмета закупівлі базуючись на даних при порівнянні ринкових цін, що отримані на підставі направлених відповідних листів-запитів потенційним контрагентам, з урахуванням показників затвердженого фінансового плану замовника та врахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки № 275 від 18.02.2020 (зі змінами), Положенням про здійснення закупівель товарів, робіт та послуг в ДП «АМПУ». (зазначено враховуючи вимоги Постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 (зі змінами) «Про ефективне використання державних коштів»). Крім того, державне підприємство «Адміністрація морських портів України» не є розпорядником бюджетних коштів.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-05-011540-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 11 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 11 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 14 листопада, 12:00 |
Дата останніх змін | 22 листопада, 19:44 |
Очікувана вартість закупівлі | 539 268.12 UAH без ПДВ |
---|---|
Аукціон | 15 листопада, 13:29 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 2 696.34 UAH без ПДВ |
---|
Багатофункціональний пристрій монохромний формату А413 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30232110-8, Лазерні принтери |
Багатофункціональний пристрій монохромний формату А32 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30232110-8, Лазерні принтери |
Багатофункціональний пристрій кольоровий формату А31 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30232110-8, Лазерні принтери |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 30692374 |
---|---|
Поштова адреса | 65026, Україна, Одеська область, Одеса, 65026, м.Одеса, вул.Польська 3, кв. 24 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Геращенко Оксана |
Телефон | 380487601976 |
Ел. пошта | OKSANA.GERASHCHENKO@LANTEC.UA |
Час публікації: 2024-11-20 11:37:10
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-21 11:37:10
Опис
1. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником ПП «ЛанТек» надано Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме: заповнену та підписану Технічну специфікацію (технічні вимоги) вих. № 305-10 від 11.11.2024 р., яку складено самим учасником, однак, у стовпці «Технічні характеристики та вимоги» виявлено помилку, виправлення якої не призведе до зміни предмета закупівлі, а саме: у п. 2 Технічної специфікації у стовпці «Технічні характеристики та вимоги» помилково вказано «Розміри паперу: A3, A4, A5, , B4, B5;», проте замовником вимагалось призначення «Розміри паперу: A3, A4, A5, A6, B4, B5;». 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п. 3 Додатку 4 до Тендерної документації: «3. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, згідно Додатку 1 до ТД, а саме: заповнену та підписану Технічну специфікацію (технічні вимоги) згідно з Додатком 1 до ТД.». 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Учаснику ПП «ЛанТек» необхідно завантажити: Виправлену інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, згідно Додатку 1 до ТД, а саме: заповнену та підписану Технічну специфікацію (технічні вимоги) згідно з Додатком 1 до ТД, з урахуванням виправлених помилок в розділі «Обробка паперу» пункті 2 у стовпці «Технічні характеристики та вимоги» у порівняльної таблиці, зазначити всі формати, які відповідають вимогам та характеристикам багатофункціонального приструю, який пропонується Учасником до постачання, а саме «Розміри паперу: A3, A4, A5, A6, B4, B5;». У разі, якщо завантажувати та накладати електронний підпис на вищезазначені документи буде інша уповноважена особа учасника, ніж та, що накладала електронний підпис на документи тендерної пропозиції, необхідно надати/завантажити документ на підтвердження права підпису тендерної пропозиції в цій частині у вигляді електронного документу, створеного за допомогою загальнодоступних програмних комплексів з накладанням на нього електронного підпису уповноваженої особи учасника.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 39950584 |
---|---|
Поштова адреса | 03022, Україна, Київська область, Київ, 03022, м. Київ, вул. Козацька, буд. 120/4, літера Б |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | ТОВ АМРІТА КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ |
Телефон | 380443642376 |
Ел. пошта | TENDER@AMRITA-CS.COM |
Оплата за Товар здійснюється Покупцем через Філії, які фактично отримують Товар в залежності від найменування та кількості Товару згідно з Додатком 2 до цього Договору, протягом 15 (п’ятнадцять) календарних днів з дати підписання Покупцем через Філії видаткових накладних на поставлений Товар на підставі отриманих Філіями оригіналів належним чином оформлених рахунків від Постачальника та всіх документів визначених у п. 2.1. Договору, але не раніше дати реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ДП "АМПУ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38727770 |
Поштова адреса | 01135, Україна, Київська область, Київ, проспект Берестейський, 14 |
Ім'я |
Пасічна Катерина |
Телефон | 380487759516 |
Ел. пошта | katerina.pasichna@uspa.gov.ua |