На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
900 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Опис закупівлі: Процедура закупівлі Відкриті торги проводиться Замовником з урахуванням Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами)
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-05-011608-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 13 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 13 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 16 листопада, 00:00 |
Дата останніх змін | 20 листопада, 13:06 |
Очікувана вартість закупівлі | 900 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 18 листопада, 15:17 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 9 000.00 UAH з ПДВ |
---|
Генератор дизельний 26 кВт1 штука Адреса поставки: 67625, Україна, Одеська область, Одеський район, с.Дачне, вул. Шахтарська, 8а Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 31121100-1, Дизель-генераторні установки |
Генератор дизельний 36 кВт1 штука Адреса поставки: 67625, Україна, Одеська область, Одеський район, с.Дачне, вул. Шахтарська, 8а Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 31121100-1, Дизель-генераторні установки |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 41375408 |
---|---|
Поштова адреса | 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул.Євгена Коновальця, будинок 227, корпус А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | ГЕННАДІЙ ЯКУБОВСЬКИЙ |
Телефон | 380673422301 |
Ел. пошта | nep.nasosy@gmail.com |
Час публікації: 2024-11-19 16:01:39
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-20 16:01:39
Опис
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПВП НАСОСЕНЕРГОПРОМ" в процедурі відкритих торгів за предметом закупівлі: «Генератор дизельний 26 кВт, генератор дизельний 36 кВт» (код ДК 021:2015 - 31120000-3 Генератори) Замовником виявлено невідповідності в інформації, що подана Учасником у тендерній пропозиції, а саме: 1. Виявлена невідповідність: в складі документів тендерної пропозиції Учасником не надано - копію установчого документу учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) особи, яка уповноважена на підпис документів тендерної пропозиції учасника; - у випадку, якщо учасник діє на підставі модельного статуту - замість копії установчого документу не надана копія рішення учасників товариства про провадження діяльності на підставі модельного статуту; - у випадку реєстрації статуту чи змін до нього після 01.01.2016 року не надано опис реєстратора з відповідним пошуковим кодом результатів надання адміністративної послуги. - згоду суб’єкта персональних даних згідно вимог чинного законодавства України Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 2 Додатку 2 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: - копію установчого документу учасника, що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) особи, яка уповноважена на підпис документів тендерної пропозиції учасника; - у випадку, якщо учасник діє на підставі модельного статуту - замість копії установчого документу необхідно надати копію рішення учасників товариства про провадження діяльності на підставі модельного статуту; - у випадку реєстрації статуту чи змін до нього після 01.01.2016 року необхідно надати опис реєстратора з відповідним пошуковим кодом результатів надання адміністративної послуги. - згоду суб’єкта персональних даних згідно вимог чинного законодавства України 2. Виявлена невідповідність: в складі документів тендерної пропозиції, Учасником надано довідку про кінцевого бенефіціарного власника, відсоток у статутному капіталі якого більше 10 відсотків, однак, така довідка не містить інформацію саме про розмір відсотку у статутному капіталі такого бенефіціарного власника. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен надати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен надати довідку, в довільній формі, із зазначенням інформації про кінцевого бенефіціарного власника, члена або учасника відсоток у статутному капіталі яких складає 10 і більше відсотків, із зазначенням інформації про відсоток у статутному капіталі такого бенефіціарного власника, члена або учасника, в статутному капіталі такого учасника 3. Виявлена невідповідність: в складі документів тендерної пропозиції, Учасником надано довідку яка містить відомості про Учасника, однак, така довідка не містить інформації про телефон для контактів керівника Учасника. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункту 5 Додатку 2 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен надати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: - довідку, складену у довільній формі, яка містить відомості про Учасника, а саме: 1) повна назва Учасника; 2) юридична та поштова адреса; 3) контактний номер телефону та e-mail; 4) відомості про керівника (посада, ПІБ, телефон для контактів) - для юридичних осіб; 5) банківські реквізити обслуговуючого банку; 6) код ЄДРПОУ, статус платника податку. 4. Виявлена невідповідність: в складі документів тендерної пропозиції, Учасником надано копію аналогічного договору № 15/11/22 від 15 листопада 2022 року. Згідно умов визначеного договору (специфікація до договору), сума договору склала 11 362 968.00 грн з ПДВ. Однак, враховуючи надані в складі тендерної пропозиції скановані копії видаткових накладних, Замовником встановлено, що сума договору склала 10 285 907.00 грн без ПДВ. Поряд з тим, додаткової угоди про зміну ціни договору Учасником не надано у складі пропозиції, що порушує вимогу тендерної документації щодо надання копії аналогічного договору з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору. Слід також зауважити, що згідно Відгуку (вих.№ 392 від 10.10.2023 року), який наданий ПАТ «СУМСЬКИЙ ЗАВОД ПРОДТОВАРІВ» (Покупець за Договором № 15/11/22 від 15 листопада 2022 року) визначено, що за Договором № 15/11/22 від 15 листопада 2022 року була поставлена продукція на суму 11 362 968.00 грн. Тоді виникає питання, чи всі видаткові накладні надано учасником у складі тендерної пропозиції і вірність відображення в них даних. Враховуючи наведене вище, замовник не може прийняти рішення щодо відповідності Договору № 15/11/22 від 15 листопада 2022 року вимогам Замовника, визначеним в тендерній документації. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункту 6 Додатку 2 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен надати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен надати документи, що підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) згідно визначених в тендерній документації вимог.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 44602694 |
---|---|
Поштова адреса | 01135, Україна, м. Київ, місто Київ, вул.Дмитрівська (Шевченківський р-н), будинок 71, кабінет 310 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Екатерина Романюк |
Телефон | +380985500407 |
Ел. пошта | sales1@yesenergy.com.ua |
Умови оплати - згідно договору
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ВІДДІЛ З ПИТАНЬ УТРИМАННЯ КОМУНАЛЬНОГО МАЙНА ДАЧНЕНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 44941770 |
Поштова адреса | 67625, Україна, Одеська область, село Дачне, вул.Шахтарська, будинок 8-А |
Ім'я |
Наталія Вячеславівна Хомуленко |
Телефон | +380937812848 |
Ел. пошта | d.mayno@ukr.net |