На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
17 600.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Завершена закупівля
Опис закупівлі: 1. Товар повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, які встановлено нормативно-правовими актами України, ДСТУ (зокрема, але не виключно, Законам України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів»). 2. Якісні характеристики товару вказані в проекті договору додатку №1. Залишок терміну зберігання на момент поставки продуктів повинен бути не менше 80% від терміну зберігання, який встановлений підприємством-виробником. 3. Поставка товару дрібними партіями 1 раз на місяць з 9:00 до 14:00, відповідно до заявки замовника (графік поставок та дні завозу товару можуть змінюватися Замовником враховуючи потреби закладу) на адресу закладу: Житомирська область, м. Бердичів, пров. Перемоги, 4. Доставка продукції здійснюється в комору «Замовника». 4. Постачальник зобов’язується здійснювати поставку Товару автотранспортом обладнаним для перевезення продуктів харчування, а особи (водій, експедитор) зайняті перевезенням харчових продуктів повинні мати діючу особисту медичну книжку та мають бути забезпечені санітарним одягом, засобами захисту. 5. Завантаження та вивантаження товару у комору закладу здійснюється представниками «Постачальника» у домовлений з «Замовником» час. 6. Строки поставки товару: з моменту підписання договору до 31.12.2024 року. 7. Оплата Замовником може здійснюватися із відстрочкою платежу не пізніше ніж протягом 60 (шестидесяти) календарних днів після отримання рахунка та накладної за поставлену продукцію. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за товар здійснюватиметься протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. 8. Разом з кожною партією товару повинна надаватися супровідна первинна документація (накладна, товаро-транспортна накладна, сертифікат відповідності чи якісне посвідчення, чи інший документ, що підтверджує їх походження, безпечність і якість, відповідність вимогам державних стандартів, санітарно-гігієнічним вимогам). Такий документ повинен бути діючим з урахуванням терміну реалізації товару. 9. Товар повинен передаватися у заклад в неушкодженій упаковці, яка забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час транспортування. Якщо поставлений товар не буде відповідати своїм якісним характеристикам, "Постачальник" повинен замінити товар своїми силами і за свій рахунок протягом 1 (одного) робочого дня. 10. Пересилка документів на товар здійснюється за рахунок "Постачальника" в обидві сторони.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 3731805135 |
---|---|
Поштова адреса | 10002, Україна, Житомирська область, місто Житомир, вулиця Шевченка , будинок 14, квартира 21 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Юрій Клинчук |
Телефон | +380977450070 |
Ел. пошта | fopklinchukys@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 2629614440 |
---|---|
Поштова адреса | 10020, Україна, Житомирська область, місто Житомир, вулиця Труда, 17 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ярошинська Інна Анатоліївна |
Телефон | +380934908068 |
Ел. пошта | ono204@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-05-012372-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 17 600.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 8 листопада, 01:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 13 листопада, 13:36 |
Cуміш сухофруктів, ДСТУ 8494320 кілограм Адреса поставки: 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, пров. Перемоги, 4 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15330000-0, Оброблені фрукти та овочі Профіль: Cуміш сухофруктів, ДСТУ 8494 |
|
Вид сушених фруктів | суміш сухофруктів |
---|---|
Відповідність ДСТУ | ДСТУ 8494 |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 60 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Бердичівський геріатричний пансіонат Житомирської обласної ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 03188458 |
Поштова адреса | 13300, Україна, Житомирська область, Бердичів, пров. Перемоги, 4 |
Ім'я |
Пудрій Юлія Михайлівна |
Телефон | 380977259444 |
Ел. пошта | inblur20@gmail.com |