На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
149 580.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: дана закупівля проводиться у відповідності до особливостей, які визначені постановою КМУ від 12.10.2022 року №1178
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-05-012206-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 10 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 10 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 13 листопада, 00:00 |
Дата останніх змін | 18 листопада, 15:14 |
Очікувана вартість закупівлі | 149 580.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 2 991.60 UAH з ПДВ |
---|
дитячий оздоровчо-розважальний комплекс1 штука Адреса поставки: 38800, Україна, Полтавська область, с.Войнівка, вул.Свободи, 4 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 37535200-9, Обладнання для ігрових майданчиків |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 32271102 |
---|---|
Поштова адреса | 07400, Україна, Київська область, Бровари, ВУЛИЦЯ БАНДЕРИ СТЕПАНА, будинок 23 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Моренко Олександр Васильович |
Телефон | 380939979797 |
Ел. пошта | manager@brama.com.ua |
Час публікації: 2024-11-15 10:02:26
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-16 10:02:26
Опис
Учасник виправляє виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані у тендерній пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель даного повідомлення. Зазначені невідповідності тендерної пропозиції визначені з урахуванням умов тендерної документації (далі – Документація). 1. Виявлені невідповідності: У складі тендерної пропозиції учасником не надано довідку про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів); Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1.1 Таблиці 1 розділу I Додатку 2 до тендерної документації, із урахуванням інформації, яка повинна зазначатись учасником згідно до вимог встановленої форми у Додатку 2.1 до тендерної документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: необхідно надати інформацію, виконана у вигляді довідки, яка надається Учасником за встановленою формою, наведеною в Додатку 2.1 до тендерної документації. У довідці обов’язково зазначається інформація щодо фактично виконаних зобов’язань за договором(ами) постачання товару(ів), що є аналогічним предмету даної процедури закупівлі, (для виконання даного критерію достатньо надання інформації за одним аналогічним договором). У такій довідці обов’язково зазначається № п/п; № та дата договору; Кінцевий строк виконання зобов’язань* з боку Постачальника (місяць та рік); Найменування замовника, код ЄДРПОУ (або ідентифікаційний код), повна адреса замовника, контактний(і) телефон(и) і П.І.Б. відповідальної особи замовника Предмет закупівлі (назва предмета закупівлі, яка визначена умовами договору та/або його додатками; обсяг і вартість договору (з урахуванням змін та доповнень до договору); місце постачання товару(ів). 2. Виявлені невідповідності: у складі тендерної пропозиції надано довідку за вих. №107/6 від «11» листопада 2024р., в якій не зазначено інформації про підтвердження відсутності підстави, передбаченої ч.2 ст. 17 Закону (пунктом 47 Особливостей – під час їх застосування); Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: третій абзац пункту 2 розділу I Додатку 3 до тендерної документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: необхідно надати довідку в довільній формі, наданою у складі тендерної пропозиції) підтвердити відсутність підстави, передбаченої ч.2 ст. 17 Закону (пунктом 47 Особливостей – під час їх застосування. 3. Виявлені невідповідності: у довідці №107/16 від «11» листопада 2024р. учасником не зазначено інформації про особу, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, із описом делегованих прав та повноважень, які стосуються здійснення представництва юридичної особи і підписання документів в процесі участі у закупівлі, укладенні договору та його виконанню; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.1.1 Таблиці 1 Розділу I Додатку 4 до тендерної документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: необхідно надати інформацію (або довідку) у довільній формі про службову(их) (посадову(их)) особу(іб) учасника, яку(их) уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, в тому числі підписувати тендерну пропозицію. Учасником обов’язково повинно бути зазначено інформацію про ПІП такої(их) особи(іб) із описом делегованих прав та повноважень, які стосуються здійснення представництва юридичної особи і підписання документів в процесі участі у закупівлі, укладенні договору та його виконанню. 4. Виявлені невідповідності: у складі тендерної пропозиції учасником надано копію Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань не завірений підписом та печаткою уповноважених осіб компетентних органів; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.4.1 Таблиці 1 Розділу I Додатку 4 до тендерної документації та поняття "документ", що визначене п.1 Розділу I тендерної документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: необхідно надати копію Виписки або Витягу або Відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що сформовано за результатом останніх реєстраційних дій та внесення актуальних даних до такого реєстру (вимога стосується учасників-резидентів України - об’єднання юридичних осіб або юридичних осіб із структурними підрозділами та/або фізичних осіб-підприємців). Інформація, яка надається у відповідності до такої вимоги, керуючись умовами тендерної документації, повинна містити підпис та печатку уповноваженої особи компетентного органу, яким видається такий документ. 5. Виявлені невідповідності: у формі «Пропозиція» учасником не зазначено інформацію про телефон бухгалтера (Шульпіна Н.П.); Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.9 Додатку 1 до тендерної документації та вимоги щодо надання інформації у відповідності до вимог заповнення форми "Пропозиція", що визначено у додатку 7 до тендерної документації; Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: необхідно надати форму пропозиції, яка повинна бути оформлена Учасниками згідно з цією документацією та умовами викладеними у Додатку 7 до тендерної документації. Необхідно зазначити інформацію про телефон бухгалтера (Шульпіна Н.П.) в комірці "бухгалтер" відомостей про учасника в таблиці 1 форми "Пропозиція".
Оплата за поставлені товари Постачальником, проводиться за фактом отримання Замовником таких товарів протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту отримання товарів
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ЧУТІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 44054741 |
Поштова адреса | 38800, Україна, Полтавська область, селище міського типу Чутове, вул.Центральна, будинок 4 |
Ім'я |
Володимир Євчинець |
Телефон | +380500840942 |
Ел. пошта | vyk.chutove.sel.rada@gmail.com |