На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-05-013188-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 10 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 10 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 13 листопада, 00:00 |
Дата останніх змін | 20 листопада, 13:30 |
Очікувана вартість закупівлі | 1 738 584.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 13 листопада, 13:37 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 17 385.84 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 52 157.00 UAH |
ДК 021:2015 70330000-3 Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах (експлуатаційні та інші послуги, пов’язані з утриманням нежитлових приміщень, адміністративних будівель та прилеглої території Держмитслужби)1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 70330000-3, Послуги з управління нерухомістю, надавані на платній основі чи на договірних засадах |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Аномально низька ціна
Час публікації: 2024-11-13 13:37:58
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-15 00:00:00
Опис
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Код ЄДРПОУ | 35047973 |
---|---|
Поштова адреса | 79026, Україна, Львівська область, м. Львів, ВУЛИЦЯ САХАРОВА, будинок 37 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ігор Грабовецький |
Телефон | +380500294660 |
Ел. пошта | i.hrabovetskyi@cpg.fm |
Не залучається
Час публікації: 2024-11-15 10:34:07
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-16 10:34:07
Опис
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких передбачено тендерною документацією, а саме: 1. Відповідно до пункту 6 Додатку 2 до тендерної документації передбачено надання лист-згоду на обробку персональних даних відповідно до вимог ЗУ «Про захист персональних даних» щодо всіх осіб Учасника, персональні дані яких надаються у складі тендерної пропозиції Учасника. Відповідно до абзацу 9 статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» (далі — Закон), «персональні дані — це відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована». Згідно абзацу 7 статті 2 Закону, «обробка персональних даних — будь-яка дія або сукупність дій, таких як збирання, реєстрація, накопичення, зберігання, адаптування, зміна, поновлення, використання і поширення (розповсюдження, реалізація, передача), знеособлення, знищення персональних даних, у тому числі з використанням інформаційних (автоматизованих) систем». Відповідно до абзацу 4 статті 2 Закону, «згода суб'єкта персональних даних — добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди.» У складі тендерної пропозиції Учасника надано зокрема документи, що підтверджують кваліфікацію працівників, у тому числі фізичної особи Харкевича Миколи Васильовича – слюсар-сантехник. Проте лист-згода на обробку персональних даних відповідно до вимог ЗУ «Про захист персональних даних» від фізичної особи Харкевича Миколи Васильовича у складі тендерної пропозиції Учасника відсутній. Враховуючи зазначене та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (із змінами) Учаснику необхідно протягом 24 годин усунути невідповідності у тендерній пропозиції та надати інформацію та/або документи, а саме: - лист-згода на обробку персональних даних відповідно до вимог ЗУ «Про захист персональних даних» від фізичної особи Харкевича Миколи Васильовича.. 2. Відповідно до пункту 8. Додатку 2 до тендерної документації передбачено наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Відповідно до підпункту 8.1. пункту 8. Додатку 2 до тендерної документації передбачено зокрема надання інформаційної довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Відповідно до підпункту 8.2. пункту 8. Додатку 2 до тендерної документації передбачено зокрема на підтвердження інформації, вказаної у довідці, учасник повинен надати копії наказів про призначення працівників або трудових книжок або цивільних-правових договорів на кожного працівника (у документі має бути зазначено прізвище та ім’я працівника або прізвище та ініціали працівника або прізвище, ім’я, по батькові працівника), зазначеного в довідці, який засвідчує можливість використання праці такого працівника учасником/субпідрядником/співвиконавцем. (наприклад: штатний розпис/трудовий договір/договір про надання послуг/копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийом на роботу)/інший документ). У складі тендерної пропозиції Учасника зокрема надано довідку від 08.11.2024 № 16/11 про наявність працівників в якій зазначено зокрема інформацію про прибиральника службових приміщень Огребчук Оксану Олександрівну. Проте слід зазначити, що у складі тендерної пропозиції Учасника відсутнє підтвердження про трудові відносини з Огребчук Оксаною Олександрівною (копі наказу про призначення або трудової книжки або цивільно-правової угоди). Враховуючи зазначене та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (із змінами) Учаснику необхідно протягом 24 годин усунути невідповідності у тендерній пропозиції та надати інформацію та/або документи, а саме: - надати підтвердження про трудові відносини з Огребчук Оксаною Олександрівною (копії наказу про призначення або трудової книжки або цивільно-правової угоди).
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 38748221 |
---|---|
Поштова адреса | 02121, Україна, Київська область, м.Київ, ХАРКІВСЬКЕ ШОСЕ, будинок 182 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Максим Каримов |
Телефон | +380971882068 |
Ел. пошта | your@griffin.ua |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 37701437 |
---|---|
Поштова адреса | 01133, Україна, м. Київ, Бульвар Лесі Українки, буд. 26 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Давидович Тетяна Іванівна |
Телефон | 380732137183 |
Ел. пошта | tender.gov@iws.ua |
Не залучаємо.
Розрахунки проводяться шляхом банківського переказу Замовником грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця впродовж 10 (десяти) банківських днів з дня надходження коштів з Державного бюджету України на реєстраційний рахунок Замовника на зазначені цілі на підставі підписаного Сторонами Акту приймання-передачі послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ДЕРЖАВНА МИТНА СЛУЖБА УКРАЇНИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 43115923 |
Поштова адреса | 04119, Україна, м. Київ, ВУЛИЦЯ ДЕГТЯРІВСЬКА, будинок 11Г |
Ім'я |
Каліновський Віталій |
Телефон | 0444811875 |
Ел. пошта | kalinavv@customs.gov.ua |