На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
350 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Опис закупівлі: Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Період оскаржень до 30 листопада, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Опис
Під час проведення Закупівлі встановлено такі порушення: допущено помилку при визначені коду за ДК 021:2015: Єдиного закупівельного словника закупівлі (визначено не вірно код закупівлі). Зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити. Відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень; Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-05-013747-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 10 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 10 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 13 листопада, 00:00 |
Дата останніх змін | 19 листопада, 17:59 |
Очікувана вартість закупівлі | 350 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 13 листопада, 11:52 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 750.00 UAH з ПДВ |
---|
Набір цукерок «Новорічні подарунки»2838 штука Адреса поставки: 23222, Україна, Вінницька область, село Якушинці, вулиця Новоселів, будинок 1 Строк: до 29.11.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 18530000-3, Подарунки та нагороди |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 3287805694 |
---|---|
Поштова адреса | 21012, Україна, Вінницька область, місто Вінниця(з), вулиця Дубовецька, будинок 37А, квартира 147 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ігор Божок |
Телефон | +380675551293 |
Ел. пошта | igor.bozhok@ukr.net |
Час публікації: 2024-11-15 08:53:26
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-16 08:53:26
Опис
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника Фізичної особи-підприємця Божок Ігора Ігоровича в процедурі відкритих торгів з особливостями « Набір цукерок (Новорічні подарунки)» «UA-2024-11-05-013747-a» по коду ДК 021:2015 - 18530000-3 «Подарунки та нагороди» виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, перелік виявлених невідповідностей які необхідно усунути протягом 24 годин: - Згідно умов тендерної документації документації : 1.Учасник не надав документи, які вимагались відповідно до п.4 Додатку № 1 Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі, а саме: Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або уповноваженої особи учасника процедури закупівлі щодо підпису тендерної пропозиції та права підписання договору про закупівлю: • копія паспорта (заповнені сторінки, в т.ч. місце проживання) у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки, або двостороння копія паспорту громадянина України оформленого у вигляді ID-паспорта-картки (із витягом з реєстру територіальної громади - документ у паперовій або електронній формі, що підтверджує відомості про місце проживання (перебування) особи) або копія іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492VI (зі змінами) (для учасників фізичних осіб, фізичних осіб- підприємців). 2.Учасник не надав документи, які вимагались відповідно до п.5 Додатку №1 Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі, а саме: • Документ, що підтверджує реєстрацію в органах ДПС платником податків: витяг з реєстру платників ПДВ, або витяг з реєстру платників єдиного податку, тощо (в залежності від виду оподаткування на якому обліковується учасник) або довідку в довільній формі про те, що учасник не є платником податків. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовник під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 2417004013 |
---|---|
Поштова адреса | 09700, Україна, Київська область, Богуславський район, місто Богуслав, ВУЛИЦЯ ФРАНКА, будинок 22/1, квартира 12 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Валерій Рєпік |
Телефон | +380975612110 |
Ел. пошта | superdid_moroz@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 40876792 |
---|---|
Поштова адреса | 49081, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, ВУЛИЦЯ БЕРДЯНСЬКА, будинок 3А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Вячеслав Подгорный |
Телефон | +380675630057 |
Ел. пошта | podgor1976@gmail.com |
Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред'явлення Постачальником рахунка на оплату товару (далі - рахунку) та накладних (видаткових, товарно-транспортних накладних) відповідно до умов даного Договору по мірі надходження відповідних коштів, протягом 120 (сто двадцяти) календарних днів з дня поставки товару. Датою оплати вважається дата зарахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. Підсумована вартість партій товару, поставленого за заявками Замовника протягом строку дії цього Договору, не може перевищувати загальної суми Договору, передбаченої у п. 3.1. даного Договору, якщо інше не передбачено додатковими угодами між Сторонами. Всі розрахунки на підставі даного Договору здійснюються у Національній валюті України
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 120 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Відділ освіти, культури та спорту Якушинецької сільської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 41996790 |
Поштова адреса | 23222, Україна, Вінницька область, село Якушинці, вулиця Новоселів, будинок 1 |
Ім'я |
Корнієнко Олена Володимирівна |
Телефон | 380973860842 |
Ел. пошта | finoks2021@ukr.net |