На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
139 631 442.46 UAH
Замовник
АТ "Ощадбанк"45 441 032.07 UAH
49 075 177.57 UAH
39 154 443.71 UAH
1 177 209.37 UAH
4 783 579.74 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
Перевірте документи перед подачею пропозиції
Перевірити документи
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Прийом пропозицій
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-05-014689-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 14 листопада, 18:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 21 листопада, 18:00 |
Дата останніх змін | 14 листопада, 18:00 |
Очікувана вартість закупівлі | 45 441 032.07 UAH з ПДВ |
---|---|
Мінімальний крок пониження | 228 000.00 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 1 363 230.96 UAH |
Початок аукціону | 22 листопада, 15:53 |
Оскарження тендерної документації: | НІ |
Оскарження кваліфікації: | НІ |
Оскарження скасування: | НІ |
Для участі у лоті замовник вимагає надати банківську гарантію
Розрахувати вартість
Щоденне та періодичне прибирання приміщень, в т.ч. утримання прилеглої території для: Центрального апарату АТ «Ощадбанк»; Філії-Головного управління по м.Києву та Київській області; Філії-Вінницького обласного управління; Філії-Житомирського обласного управління; Філії-Чернігівського обласного управління; Філії -Черкаського обласного управління.391 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90910000-9, Послуги з прибирання |
Умови оплати |
надання послугПроведення взаєморозрахунків між Сторонами за поточний місяць здійснюється до 20-го числа наступного місяця, що слідує за звітним, на підставі наданих Виконавцем рахунка на оплату та належним чином оформленого Акта приймання-передачі наданих Послуг. Факт надання належним чином Послуг, посвідчується підписанням Сторонами Акта приймання-передачі наданих Послуг, який надається Виконавцем Замовнику не пізніше 5-го числа кожного наступного місяця, що слідує за звітним. Тип оплати: Пiсляоплата Період: 20 календарних днів Розмір оплати: 100.00% |
---|
Очікувана вартість закупівлі | 49 075 177.57 UAH з ПДВ |
---|---|
Мінімальний крок пониження | 246 000.00 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 1 472 255.33 UAH |
Початок аукціону | 22 листопада, 11:03 |
Оскарження тендерної документації: | НІ |
Оскарження кваліфікації: | НІ |
Оскарження скасування: | НІ |
Для участі у лоті замовник вимагає надати банківську гарантію
Розрахувати вартість
Щоденне та періодичне прибирання приміщень, в т.ч. утримання прилеглої території для: Філії-Дніпропетровського обласного управління; Філії-Сумського обласного управління; Філії-Кіровоградського обласного управління; Філії-Одеського обласного управління; Філії-Полтавського обласного управління; Філії-Миколаївського обласного управління; Філії Запорізького обласного управління; Філії-Харківського обласного управління.422 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90910000-9, Послуги з прибирання |
Умови оплати |
надання послугПроведення взаєморозрахунків між Сторонами за поточний місяць здійснюється до 20-го числа наступного місяця, що слідує за звітним, на підставі наданих Виконавцем рахунка на оплату та належним чином оформленого Акта приймання-передачі наданих Послуг. Факт надання належним чином Послуг, посвідчується підписанням Сторонами Акта приймання-передачі наданих Послуг, який надається Виконавцем Замовнику не пізніше 5-го числа кожного наступного місяця, що слідує за звітним. Тип оплати: Пiсляоплата Період: 20 календарних днів Розмір оплати: 100.00% |
---|
Очікувана вартість закупівлі | 39 154 443.71 UAH з ПДВ |
---|---|
Мінімальний крок пониження | 196 000.00 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 1 174 633.31 UAH |
Початок аукціону | 22 листопада, 11:34 |
Оскарження тендерної документації: | НІ |
Оскарження кваліфікації: | НІ |
Оскарження скасування: | НІ |
Для участі у лоті замовник вимагає надати банківську гарантію
Розрахувати вартість
Щоденне та періодичне прибирання приміщень, в т.ч. утримання прилеглої території для: Філії-Волинського обласного управління; Філії-Львівського обласного управління; Філії-Рівненського обласного управління; Філії -Тернопільського обласного управління; Філії- Хмельницького обласного управління; Філії-Закарпатського обласного управління; Філії- Івано-Франківського обласного управління; Філії- Чернівецького обласного управління.375 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90910000-9, Послуги з прибирання |
Умови оплати |
надання послугПроведення взаєморозрахунків між Сторонами за поточний місяць здійснюється до 20-го числа наступного місяця, що слідує за звітним, на підставі наданих Виконавцем рахунка на оплату та належним чином оформленого Акта приймання-передачі наданих Послуг. Факт надання належним чином Послуг, посвідчується підписанням Сторонами Акта приймання-передачі наданих Послуг, який надається Виконавцем Замовнику не пізніше 5-го числа кожного наступного місяця, що слідує за звітним. Тип оплати: Пiсляоплата Період: 20 календарних днів Розмір оплати: 100.00% |
---|
Очікувана вартість закупівлі | 1 177 209.37 UAH з ПДВ |
---|---|
Мінімальний крок пониження | 6 000.00 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 35 316.28 UAH |
Початок аукціону | 22 листопада, 12:01 |
Оскарження тендерної документації: | НІ |
Оскарження кваліфікації: | НІ |
Оскарження скасування: | НІ |
Для участі у лоті замовник вимагає надати банківську гарантію
Розрахувати вартість
Щоденне та періодичне прибирання приміщень, в т.ч. утримання прилеглої території для: Філії-Херсонського обласного управління.10 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90910000-9, Послуги з прибирання |
Умови оплати |
надання послугПроведення взаєморозрахунків між Сторонами за поточний місяць здійснюється до 20-го числа наступного місяця, що слідує за звітним, на підставі наданих Виконавцем рахунка на оплату та належним чином оформленого Акта приймання-передачі наданих Послуг. Факт надання належним чином Послуг, посвідчується підписанням Сторонами Акта приймання-передачі наданих Послуг, який надається Виконавцем Замовнику не пізніше 5-го числа кожного наступного місяця, що слідує за звітним. Тип оплати: Пiсляоплата Період: 20 календарних днів Розмір оплати: 100.00% |
---|
Очікувана вартість закупівлі | 4 783 579.74 UAH з ПДВ |
---|---|
Мінімальний крок пониження | 24 000.00 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 143 507.39 UAH |
Початок аукціону | 22 листопада, 12:41 |
Оскарження тендерної документації: | НІ |
Оскарження кваліфікації: | НІ |
Оскарження скасування: | НІ |
Для участі у лоті замовник вимагає надати банківську гарантію
Розрахувати вартість
Щоденне та періодичне прибирання приміщень, в т.ч. утримання прилеглої території для: Філії -Донецького обласного управління.49 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90910000-9, Послуги з прибирання |
Умови оплати |
надання послугПроведення взаєморозрахунків між Сторонами за поточний місяць здійснюється до 20-го числа наступного місяця, що слідує за звітним, на підставі наданих Виконавцем рахунка на оплату та належним чином оформленого Акта приймання-передачі наданих Послуг. Факт надання належним чином Послуг, посвідчується підписанням Сторонами Акта приймання-передачі наданих Послуг, який надається Виконавцем Замовнику не пізніше 5-го числа кожного наступного місяця, що слідує за звітним. Тип оплати: Пiсляоплата Період: 20 календарних днів Розмір оплати: 100.00% |
---|
Назва організації | АТ "Ощадбанк" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 00032129 |
Поштова адреса | 01001, Україна, Київська область, Київ, вул. Госпітальна, 12 Г |
Ім'я |
Андрій Кравченко |
Телефон | +380442473729 |
Ел. пошта | kravchenkoaw@oschadbank.ua |