На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
767 958.80 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Закупівля не відбулась
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-05-015417-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 11 листопада, 09:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 14 листопада, 15:00 |
Дата останніх змін | 14 листопада, 15:00 |
Очікувана вартість закупівлі | 767 958.80 UAH без ПДВ |
---|---|
Оскарження тендерної документації: | НІ |
Оскарження кваліфікації: | НІ |
Оскарження скасування: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 3 839.79 UAH без ПДВ |
---|
Умови розрахунків |
ЗАМОВНИК здійснює оплату за кожну партію фактично поставленого ТОВАРУ протягом 90 (дев’яносто) календарних днів з дати підписання Сторонами видаткової накладної (згідно умов договору) — 20% ЗАМОВНИК здійснює оплату за кожну партію фактично поставленого ТОВАРУ протягом 60 (шістдесят) календарних днів з дати підписання Сторонами видаткової накладної (згідно умов договору). — 10% ЗАМОВНИК здійснює оплату за кожну партію фактично поставленого ТОВАРУ протягом 45 (сорок п’ять) календарних днів з дати підписання Сторонами видаткової накладної (згідно умов договору). — 5% ЗАМОВНИК здійснює оплату: 50% вартості робіт – попередня оплата протягом 5 (п’яти) календарних днів з дати підписання Сторонами договору, Остаточний розрахунок – оплата протягом 5 (п’яти) календарних днів з дати підписання Сторонами Акту прийому — 0% |
---|
Виконання робіт з заміни ЧПК фрезерного верстата мод.65А80 ПМФ4 інв.№42843 з системою/стойкою ПК 2С42-65 у Цеху Інструментальному ПрАТ "ЗЕРЗ" ДСТУ EN 12417:20181 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50530000-9, Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАПОРІЗЬКИЙ ЕЛЕКТРОВОЗОРЕМОНТНИЙ ЗАВОД" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 01056273 |
Поштова адреса | 69095, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, м. Запоріжжя, вул. Залізнична, буд. 2 |
Ім'я |
Хубулов ПрАТ "ЗЕРЗ" |
Телефон | 380617877434 |
Ел. пошта | Khubulov@zerz.com.ua |