На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
7188.00 UAH
Замовник
Комунальне некомерційне підприємство Самбірської міської ради "Самбірська центральна лікарня"
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Поставка товару 5.1 Строк (термін) поставки товару: здійснюється протягом 3 робочих днів з моменту замовлення. Інші терміни поставки з погодженням з замовником. 5.2 Поставка товару здійснюється партіями згідно замовлення. При кожній поставці товару Продавець повинен надавати копії сертифікатів якості на товар та/або інших документів згідно законодавства України. 5.3 Строк придатності Товару на момент факту приймання Товару на склад Покупця повинен становити не менше 80% від загального терміну придатності встановленого виробником. Постачання товару з меншим терміном придатності здійснюється виключно за погодженням Замовником. 5.4 Постачальник забезпечує поставку товару на умовах поставки DDP - Україна (Інкотермс-2020), включаючи розвантаження товару. За вимогою Замовника, Постачальник зобов’язаний здійснити розгрузку власними силами до місця прийняття товару (на склад Замовника), який має бути поставленим за договором за адресою: 81400, Україна, Львівська область, м. Самбір, вул. Шпитальна,14 5.5 Перехід права власності на товар від Постачальника до Замовника відбувається в момент передачі товару. 5.6 Приймання-передача Товару по кількості проводиться відповідно до товаро-супровідних документів, а по якості відповідно до документів, що засвідчують його якість. 5.7 Зобов'язання Постачальника щодо поставки товару вважаються виконаними у повному обсязі з моменту передачі товару Замовнику за адресою, визначеною у його заявці. 5.8 У разі виникнення в Замовника нагальної потреби, останній має право зазначити у замовленні коротший Строк (термін) поставки Товару, ніж передбачений п 5.1. Договору, але не раніше 24 годин з моменту замовлення. 5.9 У разі виявлення: – недостачі Товару складається акт за підписами уповноважених осіб, які здійснювали приймання-передачу Товару; – у разі, якщо якість Товару не відповідає вимогам Договору або документам, що засвідчують якість, Замовником складається акт про виявлені дефекти, який є підставою для повернення дефектного Товару Постачальнику. 5.10.Підтвердженням факту виконання зобов’язань згідно з Договором є підписання Постачальником і Замовником видаткових накладних на поставлений Товар та виконання умов Договору. 5.11. Відповідно до приписів постанови КМУ №187 від 03.03.2022р. «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації», постанови КМУ №1178 від 12.10.2022р. «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Постачальник, як Переможець закупівлі, гарантує, що товар не вироблений на території країн-агресорів та не пов’язаний з отриманням доходів громадянами країни-агресора чи пов’язаних з нею осіб; юридичних осіб, створених та зареєстрованих відповідно до законодавства країни-агресора чи пов’язаних з нею осіб; юридичних осіб, створених та зареєстрованих відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків, якої є країна-агресор чи пов’язані з нею особи, громадянин країни-агресора чи пов’язані з ними особи або юридичні особи, створені та зареєстровані відповідно до законодавства країни-агресора чи пов’язаних з нею осіб.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 2627015346 |
---|---|
Поштова адреса | 32300, Україна, Хмельницька область, місто Кам'янець-Подільський, ВУЛИЦЯ ПРИВОКЗАЛЬНА, будинок 22, корпус А, квартира 37 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Людмила Дасюда |
Телефон | +380681380810 |
Ел. пошта | medzakupivli85@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 30540001 |
---|---|
Поштова адреса | 49057, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, ВУЛИЦЯ ВЕСНІНА, будинок 84 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Холодова Олена |
Телефон | 380999869580,380972416268 |
Ел. пошта | tavolgatender@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 45099150 |
---|---|
Поштова адреса | 89321, Україна, Закарпатська область, Мукачівський район, село Солочин, вулиця Без Назви, будинок 241 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Сергій Кантемир |
Телефон | +380672233404,+380506482455 |
Ел. пошта | vok.sergey349@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 3172904622 |
---|---|
Поштова адреса | 79052, Україна, Львівська область, місто Львів, вулиця Широка, будинок 83А, квартира 99 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Марта Бурлаків |
Телефон | +380506106389 |
Ел. пошта | m.burlakiv@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-06-011549-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 7 188.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 11 листопада, 08:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 12 листопада, 10:50 |
Сільфон, 150 мл120 штука Адреса поставки: 81400, Україна, Львівська область, місто Самбір, вулиця Шпитальна, будинок 14 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33140000-3, Медичні матеріали Профіль: Сільфон, 150 мл |
|
Матеріал | Полімер |
---|---|
Стерильність | Так |
Об'єм, мл | 150 |
5.1 Строк (термін) поставки товару: здійснюється протягом 3 робочих днів з моменту замовлення. Інші терміни поставки з погодженням з замовником. 5.2 Поставка товару здійснюється партіями згідно замовлення. При кожній поставці товару Продавець повинен надавати копії сертифікатів якості на товар та/або інших документів згідно законодавства України. 5.3 Строк придатності Товару на момент факту приймання Товару на склад Покупця повинен становити не менше 80% від загального терміну придатності встановленого виробником. Постачання товару з меншим терміном придатності здійснюється виключно за погодженням Замовником. 5.4 Постачальник забезпечує поставку товару на умовах поставки DDP - Україна (Інкотермс-2020), включаючи розвантаження товару. За вимогою Замовника, Постачальник зобов’язаний здійснити розгрузку власними силами до місця прийняття товару (на склад Замовника), який має бути поставленим за договором за адресою: 81400, Україна, Львівська область, м. Самбір, вул. Шпитальна,14
Тип оплати:
Період: 3 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
4.1 Замовник здійснює оплату вартості поставленого товару шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на рахунок Постачальника, наведений в реквізитах цього Договору. 4.2 Усі платіжні документи за Договором оформлюються з дотриманням вимог чинного законодавства України. 4.3 Розрахунки за чинним Договором здійснюються в безготівковому порядку, проводяться шляхом перерахування грошових коштів Замовником на банківський рахунок Постачальника на протязі 30 календарних днів з моменту отримання Товару та пред'явлення Постачальником видаткової накладної. 4.4 Грошові зобов’язання Замовника перед Постачальником вважаються виконаними в момент зарахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, вказаний ним у даному Договорі.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне некомерційне підприємство Самбірської міської ради "Самбірська центральна лікарня" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 01997461 |
Поштова адреса | 81400, Україна, Львівська область, м. Самбір, вул. Шпитальна, буд. 14 |
Ім'я |
Вікторія Мертушка |
Телефон | +380676727687 |
Ел. пошта | sambirska_lik@ukr.net |