На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
55 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-06-014372-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 12 листопада, 08:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 15 листопада, 08:00 |
Дата останніх змін | 19 листопада, 13:49 |
Очікувана вартість закупівлі | 55 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Оскарження тендерної документації: | НІ |
Оскарження кваліфікації: | НІ |
Оскарження скасування: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 275.00 UAH з ПДВ |
---|
Вогнегасник ВП-591 штука Адреса поставки: Україна, Рівненська область, м. Рівне Строк: до 31.12.2024 16:17 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 35110000-8, Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання |
Вогнегасник ВП-217 штука Адреса поставки: Україна, Рівненська область, м. Рівне Строк: до 31.12.2024 16:17 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 35110000-8, Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання |
Контакти
Документи
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 32609246 |
---|---|
Поштова адреса | 08132, Україна, Київська область, Вишневе, вулиця Київська, будинок 8 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Шмалій Ганна Володимирівна |
Телефон | 380676288585 |
Ел. пошта | tender@fire-pro.com.ua |
Час публікації: 2024-11-18 09:41:15
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-19 09:41:15
Опис
Щодо виправлення виявлених замовником невідповідностей протягом 24 годин в закупівлі № UA-2024-11-06-014372-a Відповідно до статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі є уповноважена особа. Рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою. Закупівля здійснюється у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» від 11 листопада 2022 р. № 1275 (зі змінами та доповненнями) (далі - Особливості). Пунктом 8 Особливостей передбачено, що якщо у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Під час розгляду пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «ТСЦ Інженерінг», код ЄДРПОУ 32609246 було виявлено наступні невідповідності: Перелік виявлених невідповідностей: У складі пропозиції учасника Товариство з обмеженою відповідальністю «ТСЦ Інженерінг» відсутня: - Довідка про відсутність заборгованості зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів); - Копія погодженого проекту Державного контракту (договору) відповідно до Додатка № 4 Документації. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до пункту 2 та пункту 8 Додатку № 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам Замовника та подаються Учасником в період кваліфікації» вимагалася: - Довідка про відсутність заборгованості зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) або документи, що підтверджують виконання контрагентом заходів щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку і на умовах, визначених законодавством; -Копія погодженого проекту Державного контракту (договору) відповідно до Додатка № 4 Документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Довідку про відсутність заборгованості зі сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) або документи, що підтверджують виконання контрагентом заходів щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку і на умовах, визначених законодавством.; Копію погодженого проекту Державного контракту (договору) відповідно до Додатка № 4 Документації. У відповідності до пункту 8 Особливостей, необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду пропозицій. Керуючись вищезазначеними нормами уповноважена особа, вирішила: 1. Розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель вищевказаного змісту, у строк, що передбачений пунктом 8 Особливостей.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | 4 територіальний вузол урядового зв'язку Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 34781331 |
Поштова адреса | Україна, Рівненська область, місто Рівне |
Ім'я |
Плахтій Яна Валеріївна ( ) |
Телефон | +380362682719 |
Ел. пошта | dzo_4tvuz@cip.gov.ua |