На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 237 780.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Категорія замовника відповідно до ч. 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мови, якими повинні готуватись тендерні пропозиції: Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, якщо інше не встановлене тендерною документацією. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається. * з особливостями затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами)
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-06-014599-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 12 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 12 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 15 листопада, 18:00 |
Дата останніх змін | 19 листопада, 13:51 |
Очікувана вартість закупівлі | 1 237 780.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 6 188.90 UAH з ПДВ |
---|
Легковий автомобіль - Toyota PROACE CITY Verso – для забезпечення мобільності медичного персоналу, транспортних потреб лікарні, а також можливість перевезення медичних та господарчих матеріалів (або еквівалент)1 штука Адреса поставки: 29000, Україна, Хмельницька область, місто Хмельницький, вул. Пілотська, будинок 1 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 34110000-1, Легкові автомобілі |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 34669401 |
---|---|
Поштова адреса | 29015, Україна, Хмельницька область, м.Хмельницький, вул. Вінницька 1/1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Гуменюк Карина Євгенівна |
Телефон | +380671281994 |
Ел. пошта | karyna.gumenyuk@grand-motor.toyota.ua |
ТОВ "Гранд Мотор" під час постачання Товару не залучатиме жодного суб’єкта господарювання до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця
Термін поставки товару становить не більше 5 робочих днів з моменту підписання Договору купівлі-продажу але в будь якому разі до 31 грудня 2024 року включно за адресою замовника
Тип оплати:
Період: 5 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Оплата здійснюється шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальник, вказаний у даному Договорі, протягом 20 робочих днів з дати поставки Товару, за умови наявності коштів на рахунку Замовника. Підставою для оплати є рахунок-фактура або видаткова накладна. Моментом оплати поставленого Товару є дата списання коштів з відповідного рахунку Замовника. При відсутності на реєстраційному рахунку Замовника коштів, оплата здійснюється протягом 20 робочих днів з моменту надходження коштів на рахунок Замовника.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХМЕЛЬНИЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ПРОТИПУХЛИННИЙ ЦЕНТР" ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 01981224 |
Поштова адреса | 29000, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Пілотська,1 |
Ім'я |
Костянтин Шевчук |
Телефон | +380382654156 |
Ел. пошта | hoodkkt2016@gmail.com |