На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі:
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-06-015746-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 11 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 11 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 14 листопада, 00:00 |
Дата останніх змін | 15 листопада, 14:13 |
Очікувана вартість закупівлі | 1 715 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 17 150.00 UAH з ПДВ |
---|
Дитячий спортивно-ігровий комплекс1 штука Адреса поставки: 63340, Україна, Харківська область, Красноградський район, с. Петрівка, вул. Паркова , буд. 1, Строк: до 25.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 37535200-9, Обладнання для ігрових майданчиків |
Спортивно-ігровий комплекс1 штука Адреса поставки: 63340, Україна, Харківська область, Красноградський район, с. Петрівка, вул. Паркова , буд. 1, Строк: до 25.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 37535200-9, Обладнання для ігрових майданчиків |
Гойдалки4 штука Адреса поставки: 63340, Україна, Харківська область, Красноградський район, с. Петрівка, вул. Паркова , буд. 1, Строк: до 25.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 37535100-8, Гойдалки |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 32271102 |
---|---|
Поштова адреса | 07400, Україна, Київська область, Бровари, ВУЛИЦЯ БАНДЕРИ СТЕПАНА, будинок 23 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Моренко Олександр Васильович |
Телефон | 380939979797 |
Ел. пошта | manager@brama.com.ua |
Час публікації: 2024-11-14 13:52:48
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-15 13:52:48
Опис
Порядок денний: 1. Про виявлення замовником невідповідностей в інформації та/або документах тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі після їх розкриття. 2. Про оприлюднення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції. Під час розгляду першого питання порядку денного: За рішенням уповноваженої особи від 06.11.2024 № 172 оголошено проведення процедури відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі «Дитячий спортивно-ігровий комплекс, спортивний комплекс та гойдалки», унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2024-11-06-015746-a (далі — Закупівля). У Закупівлі подано тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі: 1) Приватне підприємство "Деревообробний завод "БРАМА" Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі Приватне підприємство Деревообробний завод "БРАМА" виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: 1. Відповідно підпункту 2.1. пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації, Учасник надає заповнену довідка за формою, викладеній у Таблиці, що містять інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені до надання послуг, що є предметом закупівлі. Приватне підприємство Деревообробний завод "БРАМА" надає Довідку про наявність працівників відповідноїкваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідних для поставки товару, в якій позиція «5» та «12» зазначені некоректно, а саме: менеджер (управитель) зі збуту Шелест Олексій Петрович з загальним стажем 2 місяці та Електрозварник ручного зварювання ІІІ розряду Денисов Максим Сергійович з Досвідом роботи на займаній посаді 13 років. Замовник виявив невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, за 5 робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 14.11.2024 00:00 року. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель 14.11.2024 року. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель у строк, який не може бути меншим ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. ВИРІШИЛА: 1. Звернутися до учасника процедури закупівлі Приватне підприємство Деревообробний завод "БРАМА" з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо Закупівлі. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей учасником процедури закупівлі Приватне підприємство Деревообробний завод "БРАМА".
Оплата за поставлений Товар здійснюється Замовником впродовж 10 (десяти) робочих днів з моменту отримання Товару, на підставі належно оформлених первинних документів (видаткової накладної та/або акту приймання-передачі, інше визначене чинним законодавством України), наданих Замовником при оформленні поставки.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | НАТАЛИНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 24288081 |
Поштова адреса | 63343, Україна, Харківська область, Красноградський район, с. Наталине, вул. І. Сенченка, буд. 89 |
Ім'я |
Тетяна Бурдикіна |
Телефон | +380993817295 |
Ел. пошта | nataccount@ukr.net |