На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Наявні вимоги або скарги без відповіді
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Заблоковано
Опис закупівлі: Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Вимоги до предмету закупівлі, детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що визначенні у відповідності до вимог частини 4 статті 5; частини 2 статті 22; частини 5,6 статті 23 Закону з урахуванням Особливостей, викладено у Додатку 3 до тендерної документації. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також очікувана вартість визначені на підставі реальних виробничих потреб замовника, за результатами проведеного моніторингу ринку та оптимального співвідношення ціни та якості. Замовник здійснює закупівлю послуг, оскільки є наявна потреба у визначених послугах для безперебійного виробничого процесу замовника (зазначено враховуючи вимоги Постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 (зі змінами) «Про ефективне використання державних коштів»). Крім того, державне підприємство «Адміністрація морських портів України» не є розпорядником бюджетних коштів.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-06-016021-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 17 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 17 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 20 листопада, 10:00 |
Дата останніх змін | 2 грудня, 16:12 |
Очікувана вартість закупівлі | 10 900 143.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 109 001.43 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 272 000.00 UAH |
Послуги у сфері управління відходами з суден1450 метр кубічний Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90520000-8, Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами |
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
На виконання вимог пп.2.4. п.2 Додатку 1 тендерної документації, учасником у складі тендерної пропозиції наданий документ «Опис предмета закупівлі» Вих. 01/03-2851/3 від 18.11.2024 (далі – Опис предмета закупівлі), який не відповідає вимогам тендерної документації з урахуванням наступного. Відповідно пунктам №1-17 Додатку 3 тендерної документації, учасник повинен самостійно вказати конкретний код операції з відновлення/видалення, а саме R1-13 та/або D1-13. Тобто, Замовником передбачена можливість щодо самостійного декларування учасником конкретного коду операції від R1 до R13 та/або від D1 до D13. Учасником, в Описі предмета закупівлі, за всіма позиціями № 1-17 вказаний код операції D15, який не вимагається Додатком 3 тендерної документації та не передбачений предметом закупівлі. Згідно Таблиці 2 (Операції з видалення та утилізації відходів (1) ) Розділу А(Операції, які не призводять до можливої рекуперації, рециркуляції, утилізації, прямого повторного чи альтернативного використання відходів) Інструкції з отримання міжнародного коду ідентифікації відходів, код D15 передбачає зберігання до початку будь-якої з операцій, зазначених у розділі А, а саме всі подібні операції з видалення, які здійснюються на практиці: від D1 до D14. Таким чином, учасник пропонує додатково не визначений вимогами тендерної документації та предметом закупівлі код операції D15, що суттєво може впливати на збільшення витрат Замовника при виконанні учасником процедури закупівлі договору про надання послуг. Тому з урахуванням вище наведеного, тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі не відповідає вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації (Додаток 3 тендерної документації) та підлягає відхиленню. Підстава: абзац 2 підпункт 2 пункт 44 Особливостей (тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 особливостей ) Оскільки виявлено невідповідності в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, виправлення яких призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції,– механізм 24 години на усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції - не застосовується.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
На виконання вимог пп.2.4. п.2 Додатку 1 тендерної документації, учасником у складі тендерної пропозиції наданий документ «Опис предмета закупівлі» Вих. 01/03-2851/3 від 18.11.2024 (далі – Опис предмета закупівлі), який не відповідає вимогам тендерної документації з урахуванням наступного. Відповідно пунктам №1-17 Додатку 3 тендерної документації, учасник повинен самостійно вказати конкретний код операції з відновлення/видалення, а саме R1-13 та/або D1-13. Тобто, Замовником передбачена можливість щодо самостійного декларування учасником конкретного коду операції від R1 до R13 та/або від D1 до D13. Учасником, в Описі предмета закупівлі, за всіма позиціями № 1-17 вказаний код операції D15, який не вимагається Додатком 3 тендерної документації та не передбачений предметом закупівлі. Згідно Таблиці 2 (Операції з видалення та утилізації відходів (1) ) Розділу А(Операції, які не призводять до можливої рекуперації, рециркуляції, утилізації, прямого повторного чи альтернативного використання відходів) Інструкції з отримання міжнародного коду ідентифікації відходів, код D15 передбачає зберігання до початку будь-якої з операцій, зазначених у розділі А, а саме всі подібні операції з видалення, які здійснюються на практиці: від D1 до D14. Таким чином, учасник пропонує додатково не визначений вимогами тендерної документації та предметом закупівлі код операції D15, що суттєво може впливати на збільшення витрат Замовника при виконанні учасником процедури закупівлі договору про надання послуг. Тому з урахуванням вище наведеного, тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі не відповідає вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації (Додаток 3 тендерної документації) та підлягає відхиленню. Підстава: абзац 2 підпункт 2 пункт 44 Особливостей (тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 особливостей ) Оскільки виявлено невідповідності в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, виправлення яких призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції,– механізм 24 години на усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції - не застосовується.
Код ЄДРПОУ | 39624900 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Катышев Дмитрий |
Телефон | 0504990920 |
Ел. пошта | DIM_KT@UECO.COM.UA |
Фізична особа-підприємець «Свирид Богдан Іванович» Код ДРФО: 2938617713 ІПН: 293861771370 81110, Львівська обл., Львівський район, село Зимна вода, вул. Скоропадського, буд. 13
Замовник здійснює оплату за фактично надані Послуги шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Замовника у розмірі 100 % (сто відсотків) від вартості фактично наданих Послуг, після підписання Акту надання Послуг протягом 20 календарних днів з дня отримання Замовником належним чином оформленого оригіналу рахунку Виконавця та належним чином оформленої податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної в електронній формі та зареєстрованій в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) в порядку та строки визначені податковим законодавством. (у разі якщо Виконавець є платником ПДВ)
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Одеська філія ДП "АМПУ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38728457 |
Поштова адреса | 65026 , Україна, Одеська область, Одеса, Митна пл. 1 |
Ім'я |
Карабанов Святослав Олександрович |
Телефон | 380487293064 |
Ел. пошта | ksa@ods.uspa.gov.ua |