На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
515 280.00 UAH
235 340.00 UAH
279 940.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-06-016475-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 11 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 11 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 14 листопада, 18:00 |
Дата останніх змін | 22 листопада, 14:33 |
Очікувана вартість закупівлі | 235 340.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 2 353.40 UAH з ПДВ |
---|
Послуги з ремонту та технічного обслуговування концентратора кисню О 93-310 до системи лікувального газопостачання, у складі 1 системи1 послуга Адреса поставки: 88000, Україна, Закарпатська область, м.Ужгород, вул. Капушанська, буд. 22 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50531300-9, Послуги з ремонту і технічного обслуговування компресорів |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 2275012709 |
---|---|
Поштова адреса | 90300, Україна, Закарпатська область, Виноградів, вул. Ардовецька, буд.177 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | КЛАНТЮК НАДІЯ АНДРІЇІВНА |
Телефон | +380632824006 |
Ел. пошта | Klanklima@ukr.net |
не залучається
Час публікації: 2024-11-19 11:24:14
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-20 11:24:14
Опис
Лот 1. Шановний учасник Ф-ОП КЛАНТЮК НАДІЯ АНДРІЇВНА повідомляю про невідповідність в інформації, згідно опису Опис: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. Згідно з абзацом 2 пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженому постановою Кабміну «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. 1. Перелік виявлених невідповідностей: В складі пропозиції Учасника поданий документ: файл під назвою:1 Довідка про наявність працівників.pdf.p7s.zip. Вих №1 від 11.11.2024р., згідно наданого Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань абзац 3: Прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи - підприємця: КЛАНТЮК НАДІЯ АНДРІЇВНА. Водночас у довідці Табл. пункт 1, Колонка 3 зазначено Кланлюк Н.А.- працівник учасника. Привести у відповідність інформацію – згідно наданого Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: ДОДАТОК 1 до тендерної документації. Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ (ІНФОРМАЦІЇ), ЩО ВІДНОСИТЬСЯ ДО СКЛАДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТА ПІДЛЯГАЄ ЗАВАНТАЖЕННЮ В ЕСЗ У ВИГЛЯДІ ФАЙЛІВ. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі». Розділ 1 кваліфікаційні критерії. Пункт 1.1. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 1.1.1. Довідка про наявність працівників/працівника відповідної кваліфікації (не менше одного), які мають необхідні знання та досвід (послуги повинні надаватися кваліфікованим персоналом), які будуть залучатися до надання послуг, за формою Таблиці 1. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Привести у відповідність довідку Вих №1 від 11.11.2024р про наявність працівників/працівника відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 2. Перелік виявлених невідповідностей: В складі пропозиції Учасника поданий документ: файл під назвою 4 Довідка Про санкції.pdf, учасник надає довідку, проте виявлено розбіжності (невідповідності) у назві документу, вимагається:Лист-гарантія (гарантійний лист), проте надається довідка Вих.№4 від 11.11.2024р. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: ДОДАТОК 1 до тендерної документації. Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ (ІНФОРМАЦІЇ), ЩО ВІДНОСИТЬСЯ ДО СКЛАДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТА ПІДЛЯГАЄ ЗАВАНТАЖЕННЮ В ЕСЗ У ВИГЛЯДІ ФАЙЛІВ. Розділ 6. Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників: Пункт 6.7. Лист-гарантія (гарантійний лист), за підписом уповноваженої особи Учасника та завіреним печаткою (за наявності) про те, що учасник процедури закупівлі не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій) передбачених до Закону України «Про санкції», спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, раніше застосованих замовником відповідно до пункту 4 частини 1 статті 236 ГКУ, оперативно-господарських санкцій, а також будь яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Привести у відповідність довідку Вих №4 від 11.11.2024р., відповідно до вимог пункту 6.7 Розділу 6 Додатку 1 до тендерної Документації. 3. Перелік виявлених невідповідностей: В складі пропозиції Учасника поданий документ: файл під назвою Аналогічний договір 5.11.310.pdf, учасник надає з договором акт №310 від 26 грудня 2023р. Здачі-приймання робіт (надання послуг), згідно якого неможливо визначити належність наданого акту на підтвердження виконання наданого договору №5/11/310, згідно довідки Вих.№2 від 11.11.2024р.:« Інформаційна довідка про виконання аналогічних договорів». Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: ДОДАТОК 1 до тендерної документації. Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ (ІНФОРМАЦІЇ), ЩО ВІДНОСИТЬСЯ ДО СКЛАДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТА ПІДЛЯГАЄ ЗАВАНТАЖЕННЮ В ЕСЗ У ВИГЛЯДІ ФАЙЛІВ. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі». Розділ 1 кваліфікаційні критерії. Пункт 1.2. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Підпункт 1.2.4. копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці (акт/акти наданих послуг (робіт) або інші документи передбаченні на надання послуг з ремонту/ технічного обслуговування обладнання), або лист-відгук (рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. Відгук (відгуки) повинні бути належно оформлені, містити вихідний номер та дату видачі такого документу, підтверджувати належне та своєчасне виконання умов договору. (вибрати один із варіантів). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для індетифікації акту №310 від 26 грудня 2023р Здачі-приймання робіт (надання послуг) на підтвердження виконання наданого договору №5/11/310, привести у відповідність документ/або надати додаткові документи на підтвердження виконання договору №5/11/310, згідно підпункту 1.2.4. пункту1.2. Розділу 1 Додатку 1 до тендерної Документації. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Очікувана вартість закупівлі | 279 940.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 2 799.40 UAH з ПДВ |
---|
Послуги з ремонту та технічного обслуговування генератора кисню Oxymat 100 до системи газопостачання реанімаційного, у складі 1 системи1 послуга Адреса поставки: 88000, Україна, Закарпатська область, м.Ужгород, вул. Капушанська, буд. 22 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50531300-9, Послуги з ремонту і технічного обслуговування компресорів |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 2275012709 |
---|---|
Поштова адреса | 90300, Україна, Закарпатська область, Виноградів, вул. Ардовецька, буд.177 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | КЛАНТЮК НАДІЯ АНДРІЇІВНА |
Телефон | +380632824006 |
Ел. пошта | Klanklima@ukr.net |
не залучається
Час публікації: 2024-11-19 11:12:26
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-20 11:12:26
Опис
Лот 2. Шановний учасник Ф-ОП КЛАНТЮК НАДІЯ АНДРІЇВНА повідомляю про невідповідність в інформації, згідно опису Опис: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. Згідно з абзацом 2 пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженому постановою Кабміну «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. 1. Перелік виявлених невідповідностей: В складі пропозиції Учасника поданий документ: файл під назвою:1 Довідка про наявність працівників.pdf.p7s.zip. Вих №1 від 11.11.2024р., згідно наданого Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань абзац 3: Прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи - підприємця: КЛАНТЮК НАДІЯ АНДРІЇВНА. Водночас у довідці Табл. пункт 1, Колонка 3 зазначено Кланлюк Н.А.- працівник учасника. Привести у відповідність інформацію – згідно наданого Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців та громадських формувань. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: ДОДАТОК 1 до тендерної документації. Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ (ІНФОРМАЦІЇ), ЩО ВІДНОСИТЬСЯ ДО СКЛАДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТА ПІДЛЯГАЄ ЗАВАНТАЖЕННЮ В ЕСЗ У ВИГЛЯДІ ФАЙЛІВ. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі». Розділ 1 кваліфікаційні критерії. Пункт 1.1. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 1.1.1. Довідка про наявність працівників/працівника відповідної кваліфікації (не менше одного), які мають необхідні знання та досвід (послуги повинні надаватися кваліфікованим персоналом), які будуть залучатися до надання послуг, за формою Таблиці 1. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Привести у відповідність довідку Вих №1 від 11.11.2024р про наявність працівників/працівника відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 2. Перелік виявлених невідповідностей: В складі пропозиції Учасника подані документи: файл під назвою: 10 ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ Лот 2.pdf.p7s.zip, Форма «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» Вих. №10 від 11.11.2024р. У поданому документі, виявлено розбіжності у розрахунку вартості послуги: № 1.3. Діагностика концентратора кисню О 93-310 до системи лікувального газопостачання колонка Ціна за одиницю без ПДВ*, грн.,- не відповідає колонці Сума без ПДВ*, Привести у відповідність Ціна за одиницю без ПДВ*, грн., - до колонки Сума без ПДВ*, грн., відповідно до загальної вартості послуги, та даних які зазначені в електронному полі остаточної пропозиції електронного аукціону. Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ (ІНФОРМАЦІЇ), ЩО ВІДНОСИТЬСЯ ДО СКЛАДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТА ПІДЛЯГАЄ ЗАВАНТАЖЕННЮ В ЕСЗ У ВИГЛЯДІ ФАЙЛІВ. Розділ 5. Тендерна пропозиція (пропозиція щодо предмета закупівлі): Пункт 5.1. Заповнена форма «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ», яка подається учасником за встановленою Замовником формою, зразок якої наведено у Додатку 5 до тендерної документації, за підписом керівника або уповноваженого представника підприємства, організації, установи та завірена печаткою (у разі наявності).. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Привести у відповідність Форма «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» Вих №10 від 11.11.2024р. 3. Перелік виявлених невідповідностей: В складі пропозиції Учасника поданий документ: файл під назвою 4 Довідка Про санкції.pdf, учасник надає довідку, проте виявлено розбіжності (невідповідності) у назві документу, вимагається:Лист-гарантія (гарантійний лист), проте надається довідка Вих.№4 від 11.11.2024р. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: ДОДАТОК 1 до тендерної документації. Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ (ІНФОРМАЦІЇ), ЩО ВІДНОСИТЬСЯ ДО СКЛАДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТА ПІДЛЯГАЄ ЗАВАНТАЖЕННЮ В ЕСЗ У ВИГЛЯДІ ФАЙЛІВ. Розділ 6. Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників: Пункт 6.7. Лист-гарантія (гарантійний лист), за підписом уповноваженої особи Учасника та завіреним печаткою (за наявності) про те, що учасник процедури закупівлі не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій) передбачених до Закону України «Про санкції», спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, раніше застосованих замовником відповідно до пункту 4 частини 1 статті 236 ГКУ, оперативно-господарських санкцій, а також будь яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Привести у відповідність довідку Вих №4 від 11.11.2024р., відповідно до вимог пункту 6.7 Розділу 6 Додатку 1 до тендерної Документації. 4. Перелік виявлених невідповідностей: В складі пропозиції Учасника поданий документ: файл під назвою Аналогічний договір 5.11.310.pdf, учасник надає з договором акт №310 від 26 грудня 2023р. Здачі-приймання робіт (надання послуг), згідно якого неможливо визначити належність наданого акту на підтвердження виконання наданого договору №5/11/310, згідно довідки Вих.№2 від 11.11.2024р.:« Інформаційна довідка про виконання аналогічних договорів». Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: ДОДАТОК 1 до тендерної документації. Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ (ІНФОРМАЦІЇ), ЩО ВІДНОСИТЬСЯ ДО СКЛАДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТА ПІДЛЯГАЄ ЗАВАНТАЖЕННЮ В ЕСЗ У ВИГЛЯДІ ФАЙЛІВ. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі». Розділ 1 кваліфікаційні критерії. Пункт 1.2. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Підпункт 1.2.4. копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці (акт/акти наданих послуг (робіт) або інші документи передбаченні на надання послуг з ремонту/ технічного обслуговування обладнання), або лист-відгук (рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. Відгук (відгуки) повинні бути належно оформлені, містити вихідний номер та дату видачі такого документу, підтверджувати належне та своєчасне виконання умов договору. (вибрати один із варіантів). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для індетифікації акту №310 від 26 грудня 2023р Здачі-приймання робіт (надання послуг) на підтвердження виконання наданого договору №5/11/310, привести у відповідність документ/або надати додаткові документи на підтвердження виконання договору №5/11/310, згідно підпункту 1.2.4. пункту1.2. Розділу 1 Додатку 1 до тендерної Документації. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Назва організації | Комунальне некомерційне підприємство "Закарпатська обласна клінічна лікарня імені Андрія Новака" Закарпатської обласної ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 01992156 |
Поштова адреса | 88000, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Капушанська, 22 |
Ім'я |
Віра Вакаров |
Телефон | +380506408860 |
Ел. пошта | zakupkivera@gmail.com |