На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
5085.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-06-016562-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 11 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 11 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 14 листопада, 20:00 |
Дата останніх змін | 21 листопада, 19:02 |
Очікувана вартість закупівлі | 5 085.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 25.43 UAH з ПДВ |
---|
Комп'ютерна мишка – 30237410-615 штука Адреса поставки: 36011 , Україна, Полтавська область, Полтава, проспект Першотравневий, будинок 24 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30237410-6, Комп’ютерні миші |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 3127117595 |
---|---|
Поштова адреса | 69118, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, вул.Новокузнецька, будинок 5Г, квартира 2 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Сергій Сахно |
Телефон | +380976099625,+380976099625 |
Ел. пошта | sergej1308@ukr.net |
Час публікації: 2024-11-19 10:39:02
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-20 10:39:02
Опис
1. Перелік виявлених невідповідностей. 1.1. Відповідно до Додатку 1 Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 закону та іншим вимогам замовника Таблиці 1 Кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі Пункту 2 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник процедури закупівлі повинен надати та лист-відгук в довільній формі щодо кожного аналогічного договору. Учасником не надано лист-відгук. 1.2. Відповідно до Додатку 3 Технічні вимоги до предмета закупівлі Пункту 6.1 Учасник повинен надати у складі своєї пропозиції розгорнуту порівняльну таблицю відповідності обладнання, яке пропонується Учасником, технічним та кількісним вимогам Замовника згідно Таблиці №1 (обов’язково зазначається виробник, модель та артикул для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника. У разі недотримання зазначених вимог, Замовник залишає право відхилити пропозицію). Учасником не надано розгорнуту порівняльну таблицю. 1.3 Відповідно до Додатку 3 Технічні вимоги до предмета закупівлі Пункту 6.2 Учасник повинен надати у складі своєї пропозиції детальний технічний опис Товару, що пропонується. Учасником не надано детальний технічний опис Товару, що пропонується. 1.4. Відповідно до Додатку 3 Технічні вимоги до предмета закупівлі Пункту 6.3 Учасник повинен надати у складі своєї пропозиції підтвердження можливості здійснення гарантійного обслуговування протягом гарантійного строку. Учасником не надано підтвердження можливості здійснення гарантійного обслуговування протягом гарантійного строку. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. 2.1. Додаток 1 Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 закону та іншим вимогам замовника Таблиця 1 Кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі Пункт 2 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 2.2. Додаток 3 Технічні вимоги до предмета закупівлі Пункт 6.1. 2.3. Додаток 3 Технічні вимоги до предмета закупівлі Пункт 6.2. 2.4. Додаток 3 Технічні вимоги до предмета закупівлі Пункт 6.3. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 3.1. Лист-відгук. 3.2. Розгорнута порівняльна таблиця. 3.3. Детальний технічний опис. 3.4. Підтвердження можливості здійснення гарантійного обслуговування протягом гарантійного строку.
Замовник протягом 7-ми банківських днів із дня отримання рахунку та накладної на відпуск товарно-матеріальних цінностей зобов’язаний зареєструвати юридичні й фінансові зобов’язання в ДКСУ та провести оплату у міру виділення йому в установленому законодавством порядку коштів із Державного бюджету України відповідно до планів асигнувань на поточний рік.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ "ПОЛТАВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА ІМЕНІ ЮРІЯ КОНДРАТЮКА" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02071100 |
Поштова адреса | 36011 , Україна, Полтавська область, Полтава, проспект Першотравневий, будинок 24 |
Ім'я |
Сіроштан Ілона Олегівна |
Телефон | 380532608733 |
Ел. пошта | zakupivli@nupp.edu.ua |