На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
267 247.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
Перевірте документи перед подачею пропозиції
Перевірити документи
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Прийом пропозицій
Опис закупівлі: Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі), наведена у Додатку 1 до тендерної документації. Кількість товару: 410,22 м2, 470 шт.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-06-016810-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 11 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 11 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 14 листопада, 12:00 |
Дата останніх змін | 6 листопада, 19:03 |
Очікувана вартість закупівлі | 267 247.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Мінімальний крок пониження | 1 336.24 UAH з ПДВ |
Початок аукціону | 15 листопада, 15:11 |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
1.Бруківка180.36 метр квадратний Адреса поставки: Україна, м. Київ, Оболонський район, бульварна зона вздовж вул.Левка Лук’яненка Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44113120-2, Тротуарна плитка |
2.Бруківка180.36 метр квадратний Адреса поставки: Україна, м. Київ, Оболонський район, бульварна зона вздовж вул.Левка Лук’яненка Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44113120-2, Тротуарна плитка |
3.Бруківка24.75 метр квадратний Адреса поставки: Україна, м. Київ, Оболонський район, бульварна зона вздовж вул.Левка Лук’яненка Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44113120-2, Тротуарна плитка |
4.Бруківка24.75 метр квадратний Адреса поставки: Україна, м. Київ, Оболонський район, бульварна зона вздовж вул.Левка Лук’яненка Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44113120-2, Тротуарна плитка |
5.Плитка тактильна70 штука Адреса поставки: Україна, м. Київ, Оболонський район, бульварна зона вздовж вул.Левка Лук’яненка Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44113120-2, Тротуарна плитка |
6.Плитка тактильна400 штука Адреса поставки: Україна, м. Київ, Оболонський район, бульварна зона вздовж вул.Левка Лук’яненка Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44113120-2, Тротуарна плитка |
Поставка товару (партії товару) здійснюється протягом строку дії Договору на підставі замовлення Замовника в строк до 5 (п'яти) календарних днів з дати отримання Постачальником (в т.ч. електронною поштою) відповідного замовлення на поставку товару (партії товару) (з правом дострокової поставки).
Тип оплати:
Період: 5 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Джерелом фінансування закупівлі товару Договором є місцевий бюджет. Розрахунок за товар (партію товару) здійснюється Замовником протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів від дати поставки замовленого товару (партії товару) на адресу Замовника на підставі видаткової накладної. При розрахунках за Договором за рахунок бюджетних коштів, бюджетні зобов’язання Замовника за Договором виникають в межах відповідних бюджетних асигнувань. У випадку відсутності на розрахунковому рахунку Замовника бюджетного фінансування, призначеного на оплату товару, Замовник проводить оплату поставленого товару протягом 5 (п'яти) робочих днів з дня надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок Замовника.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО УТРИМАННЮ ЗЕЛЕНИХ НАСАДЖЕНЬ ОБОЛОНСЬКОГО РАЙОНУ М.КИЄВА |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 05416745 |
Поштова адреса | 04073, Україна, м. Київ, Київ, Московський проспект, буд.26-А |
Ім'я |
Литвин Анна Олександрівна |
Телефон | +380444186149 |
Ел. пошта | kp.uzn.obolon2018@gmail.com |