На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
24 130 598.40 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: 1) З метою забезпечення рівних умов участі в закупівлі та оцінки пропозицій учасник, незалежно від його форми оподаткування, при подачі пропозиції вносить в електронну систему закупівель інформацію про ціну пропозиції без урахування ПДВ. При укладанні договору про закупівлю з учасником, який зареєстрований в Україні як платник податку на додану вартість, сума ПДВ, розрахована згідно вимог законодавства України, буде нараховуватись на суму пропозиції переможця процедури закупівлі та зазначатись в договорі. 2) Місце поставки: Поставка продукції здійснюється на умовах DDP – склад ЗАМОВНИКА (в Києві чи Київській області). 3) Кількість до закупівлі: Абіратерон, таблетки, по 250 мг- 863 040 одиниць Одиниця виміру - таблетки, капсули, драже. 4) Поля в тексті проєкту договору, позначені прочерками або символами фігурних дужок «{}», заповнюються відповідною інформацією під час укладання договору. Змінні символи в проєкті договору в форматі "{{.......}}" будуть використовуватися Системою автоматизованого заповнення договорів ДП "Медичні закупівлі України" на етапі укладання договору з переможцем закупівлі.
Скасовано
Відміна закупівлі
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Дата скасування відміни: 8 листопада, 13:55
Опис
З метою недопущення порушення принципів Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема рівності та недискримінації, щоб забезпечити максимальну конкуренцію в закупівлі лікарського засобу за МНН Абіратерон, таблетки, по 250 мг, пропонується відмінити запит пропозицій постачальників за предметом закупівлі «ДК 021:2015: 33600000-6 Фармацевтична продукція (Абіратерон, таблетки, по 250 мг)», ідентифікатор закупівлі: UA-2024-11-06-017318-a.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-06-017318-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 24 130 598.40 UAH без ПДВ |
Подача пропозицій | до 11 листопада, 10:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 8 листопада, 13:59 |
Абіратерон, таблетки, по 250 мг863040 штука Адреса поставки: Україна Строк: до 20.03.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33650000-1, Загальні протиінфекційні засоби для системного застосування, вакцини, антинеопластичні засоби та імуномодулятори Профіль: Абіратерон, таблетки, по 250 мг |
|
Класифікація згідно МНН | Abiraterone |
---|---|
Класифікація згідно АТХ | L02BX03 |
Форма випуску | Таблетки, вкриті плівковою оболонкою, Таблетки |
Тип пакування | Контейнер, Флакон, Контейнер пластиковий, Блістер |
Доза діючої речовини | 250 мг |
Оплата Продукції здійснюється ЗАМОВНИКОМ на умовах попередньої оплати з урахуванням положень бюджетного законодавства та нормативно-правових актів, що регулюють питання здійснення попередньої оплати. Попередня оплата здійснюється ЗАМОВНИКОМ протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дня надання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ забезпечення повернення попередньої оплати у формі Банківської гарантії та за умови дотримання ПОСТАЧАЛЬНИКОМ вимог, визначених пунктами 3.5.-3.9. Договору.
Тип оплати: Аванс
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 42574629 |
Поштова адреса | 01601, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7 |
Ім'я |
Сергій Омелянчук |
Телефон | +380671344281 |
Ел. пошта | s.omelianchuk@medzakupivli.com |