На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
50 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-07-000038-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 12 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 12 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 15 листопада, 12:00 |
Дата останніх змін | 21 листопада, 00:52 |
Очікувана вартість закупівлі | 50 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 18 листопада, 13:46 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 250.00 UAH з ПДВ |
---|
Кошик для білизни5 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 15.12.2024 01:06 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39220000-0, Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування |
Швабра-натирач для підлоги зі змінною насадкою15 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 15.12.2024 01:06 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39220000-0, Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування |
Відро для прибирання40 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 15.12.2024 01:06 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39220000-0, Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування |
Йорж для унітазу підлоговий20 набір Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 15.12.2024 01:06 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39220000-0, Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування |
Корзина для сміття30 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 15.12.2024 01:06 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39220000-0, Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування |
Набір: віник із совком10 набір Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 15.12.2024 01:06 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39220000-0, Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування |
моп для швабри30 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 15.12.2024 01:06 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39220000-0, Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування |
Набір серветок для прибирання (тип 1)30 набір Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 15.12.2024 01:06 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39220000-0, Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування |
Набір серветок для прибирання (тип 2)20 набір Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 15.12.2024 01:06 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39220000-0, Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування |
Губки60 набір Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 15.12.2024 01:06 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39220000-0, Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування |
Рукавички господарчі багаторазові50 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 15.12.2024 01:06 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39220000-0, Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування |
Відро металеве5 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 15.12.2024 01:06 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39220000-0, Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування |
Вантуз3 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 15.12.2024 01:06 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39220000-0, Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування |
Мітла з держаком3 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 15.12.2024 01:06 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39220000-0, Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування |
Щітка з ручкою для підлоги5 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 15.12.2024 01:06 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39220000-0, Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 3143402771 |
---|---|
Поштова адреса | 49098, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, вул. Малиновського маршала, будинок 34, квартира 164 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Станіслав Кляхін |
Телефон | +380967621480 |
Ел. пошта | klyakhin@gmail.com |
Час публікації: 2024-11-21 00:52:53
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-22 00:52:53
Опис
Під час розгляду тендерної Пропозиції переможця торгів закупівлі «Господарчі товари для облаштування приміщень для розміщення внутрішньо-переміщених та/або евакуйованих осіб у м. Київ, Дніпро» за кодом ДК 021:2015 : 39220000-0 Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування, у кількості 326 од, очікувана вартість 50 000,00 грн., з ПДВ (ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-07-000038-a), у «ФОП "КЛЯХІН СТАНІСЛАВ ФЕДОРОВИЧ"», виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось оголошенням про проведення закупівлі через систему електронних закупівель. Перелік виявлених невідповідностей: 1) Відповідно до розділу 3 Тендерної документації, Документи, які повинен надати учасник для підтвердження кваліфікаційних вимог, «…тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП).». Згідно з інформацією, розмішеною на веб-порталі Уповноваженого органу, учасником у складі Пропозиції було розміщено, зокрема, наступний файл: sign.p7s. За результатами перевірки файлу "sign.p7s" на веб-порталі Центрального засвідчуваного органу, було встановлено наступне що файл не містить кваліфікований електронний підпис на захищеному носії. ФОП "КЛЯХІН СТАНІСЛАВ ФЕДОРОВИЧ", як переможцю даних торгів, необхідно подати наступну інформацію для усунення виявлених невідповідностей: - файл котрий містить кваліфікований електронний підпис на захищеному носії. 2) відповідно до п. 11 Додатка 1.1 Тендерної документації Документи, які повинен надати учасник: «Заповнену комерційну пропозицію закупівлі згідно Додатку 2 до оголошення». Учасником надана комерційна пропозиція у файлі «ЦП.pdf» в якому одиниці виміру по позиціях 2,4,6,8,9,10 не відповідають зазначеним замовником. ФОП "КЛЯХІН СТАНІСЛАВ ФЕДОРОВИЧ", як переможцю даних торгів, необхідно подати наступну інформацію для усунення виявлених невідповідностей: - заповнену комерційну пропозицію з зазначенням одиниць виміру відповідно до одиниць виміру зазначених замовником. 3) відповідно до п. 13 Додатка 1.1 Тендерної документації Документи, які повинен надати учасник: «Відповідно до статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» персональні дані – відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Таким чином персональними даними є відомості про фізичну особу, що дають можливість її ідентифікувати, а саме паспортні дані чи РНОКПП в поєднанні із інформацією про ПІБ особи. Згідно із пунктом 1 частиною 1 статті 11 Закону України «Про захист персональних даних» підставами для обробки персональних даних є: згода суб’єкта персональних даних на обробку його персональних даних. Відповідно до частини 2 статті 14 Закону України «Про захист персональних даних» поширення персональних даних без згоди суб'єкта персональних даних або уповноваженої ним особи дозволяється у випадках, визначених законом, і лише (якщо це необхідно) в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини. Отже, на виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних» тендерна пропозиція повинна містити письмову згоду на доступ та обробку персональних даних посадової особи, яка підписала пропозицію учасника або представника учасника процедури закупівлі». Учасником надано у файлі «Згода про захист персональних даних.pdf», зазначена інформація, в якій не дотримано вимогу пункту 13 додатку 1.1 до тендерної документації. ФОП "КЛЯХІН СТАНІСЛАВ ФЕДОРОВИЧ", як переможцю даних торгів, необхідно подати наступну інформацію для усунення виявлених невідповідностей: - надати письмову згоду на доступ та обробку персональних даних посадової особи, яка підписала пропозицію учасника відповідно до вимог п.13 додатка 1.1. Тендерної документації Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 1993503050 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Кошмак Юрій |
Телефон | 380983618083 |
Ел. пошта | koshmak.u@gmail.com |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КЗ Комунальний заклад "Маріупольський міський соціальний гуртожиок" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 37121913 |
Поштова адреса | 87502, Україна, Донецька область, Маріуполь, провулок Київський, 10-а |
Ім'я |
Дудко Наталя Вячеславівна ( ) |
Телефон | +380670067995 |
Ел. пошта | ndudko3202@gmail.com |