На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
612 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-07-002644-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 12 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 12 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 15 листопада, 12:00 |
Дата останніх змін | 20 листопада, 11:54 |
Очікувана вартість закупівлі | 612 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 18 листопада, 13:44 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 3 060.00 UAH з ПДВ |
---|
ДК 021:2015: 51310000-8: Послуги зі встановлення радіо-, телевізійної, аудіо- та відеоапаратури (Послуги з монтажу та установки системи відеоспостереження КНП "Хустська ЦЛ ім. Віцинського О.П.")1 послуга Адреса поставки: 90400, Україна, Закарпатська область, м. Хуст, вулиця І. Франка, 113 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 51310000-8, Послуги зі встановлення радіо-, телевізійної, аудіо- та відеоапаратури |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Код ЄДРПОУ | 30310579 |
---|---|
Поштова адреса | 03062, Україна, Київська область, Київ, проспект Перемоги, 90/1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт великого підприємництва |
Ім'я | Сутуга Юлія Олександрівна |
Телефон | 380687118086 |
Ел. пошта | y.sutuha@venbest.com.ua |
без субпідрядника
Час публікації: 2024-11-19 11:31:08
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-20 11:31:08
Опис
Відповідно до вимог тендерної документації Замовник вимагає виправити помилки та надати наступні документи та засоби: 1. На пропозицію необхідно накласти кваліфікований електронний підпис 2. лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних осіб, які надають свої персональні дані (учасника або представника учасника, або посадової особи учасника) для забезпечення участі у процедурі відкритих торгів, цивільно-правових та господарських відносинах. 3.копію паспорта уповноваженої (уповноважених) особи (осіб) на підписання документів пропозиції та/або договору або іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492¬VI, зі змінами. 4.лист у якому учасник зазначає, що він погоджується з умовами проекту договору та згоден його підписати у разі перемоги у закупівлі. 5. учасник має надати інформацію в складі пропозиції що документи надані ним не підроблені, також, окремо Учасник в скдаді своєї пропозиції подає гарантійний лист про достовірність інформації згідно Додатку № 6 ТД. 6.гарантійний лист в складі пропозиції щодо врахування вимог (підпункт 4 пункту 3 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації) при формуванні пропозиції згідно додатку 3 даної тендерної документації 7.Учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Зазначений учасник процедури закупівлі може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, тендерна пропозиція такого учасника не може бути відхилена.” (надати довідку з розясненням про наявності чи відсутності даної обставини, в розі наявності довести, що Учасник сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків) 8.скан-файл листів відгуків до договорів, які він зазначив у довідці про виконання аналогічних договорів 9.копію посвідчення електромонтера 10. Учасник повинен перебувати у трудових відносинах з інженером у галузі електроніки і телекомункацій у кількості не менше 1 особа, надати: - довідку про Наявність інженерно-технічного персоналу та робітників робочих професій з інженером у галузі електроніки і телекомункацій у кількості не менше 1 особа; - надати у складі пропозиції копію диплому інженера у галузі електроніки і телекомункацій; - надати копію наказу про призначення на посаду та/або накази про сумісництво та/або штатний розпис та/або трудовий договір та/або копію трудової книжки (перша сторінка, що містить інформацію про ПІБ працівника, та сторінка, що містить запис про прийняття на роботу) інженера у галузі електроніки і телекомункацій 11. Надати посвідчення працівників не менше одного представника, які пройшли навчання згідно вимог НПАОП 0.00-1.15-07 Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті і виконання робіт з інструментом та пристроями відповідно до вимог інструкції НПАОП 0.00-1.71-13 «Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями» що є дійсними на дату розкриття пропозицій конкурсних торгів 12. Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера 13. Учасники при підготовці пропозиції повинні враховувати заходи щодо захисту довкілля. Інформація подається у формі довідки за підписом уповноваженої особи учасника
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 35798901 |
---|---|
Поштова адреса | 90300, Україна, Закарпатська область, Виноградівський район місто Виноградів, ВУЛИЦЯ СЛАВ'ЯНСЬКА будинок 22 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Володимир Угрин |
Телефон | +380673129088 |
Ел. пошта | ohorona.vinogradiv@gmail.com |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО"ХУСТСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА ЛІКАРНЯ ІМЕНІ ВІЦИНСЬКОГО ОСТАПА ПЕТРОВИЧА"ХУСТСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 43221703 |
Поштова адреса | 90400, Україна, Закарпатська область, м. Хуст, вул.Франка І., будинок 113 |
Ім'я |
Геча Мирослав |
Телефон | +380966389829 |
Ел. пошта | tsrlvitsynskoho@ukr.net |