На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
420 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Завершена закупівля
Опис закупівлі: 1. Порівняння пропозицій учасників проводиться без урахування розміру податку на додану вартість. Учасник зазначає загальну ціну без ПДВ. 2. Учасник, пропозиція якого за результатами оцінки електронною системою закупівель визначена економічно вигідною, обов’язково повинен надати на електронну адресу замовника: SheYN@rnpp.atom.gov.ua із зазначенням предмета закупівлі та ідентифікатора закупівлі (у форматі UA-2024-ХХ-ХХ-ХХХХХХ-Y) не пізніше 2 робочих днів з моменту оцінки, наступні документи: - заповнений проект договору, - заповнену специфікацію відповідно до додатку до договору. 3. Інформація про товар та вимоги до нього: Картопля • Зовнішній вигляд: бульби цілі, чисті, здорові, свіжі, вкриті шкіркою, без зайвої зовнішньої вологості, непророслі, нев’ялі, без пошкоджень сільськогосподарськими шкідниками, типової для ботанічного сорту форми та забарвлення, без коричневих плям, зумовлених дією тепла, не позеленілі. Вигляд внутрішньої частини бульби – типового для ботанічного сорту забарвлення, без внутрішніх дефектів, не дозволено сірих, синіх або чорних плям під шкіркою глибиною більше ніж 5 мм. Дозволені бульби з механічними пошкодженнями (порізи, вириви, тріщини та вм’ятини) глибиною не більше ніж 3,5 мм і довжиною не більше ніж 10 мм, з плямами блідо-зеленого кольору загальною площею не більше ніж 2 см2, які можуть бути видалені під час звичайного очищення. Бульби однорідні за формою та кольором, запах та смак – властиві певному ботанічному сорту, без стороннього смаку та запаху. • Забрудненість та зараженість шкідниками не допускається. • Фасування: від 15 до 25 кг. • Пакування: в споживчу тару згідно з ДСТУ 9221:2023. 4. Необхідний строк поставки товарів: Товар поставляється Постачальником окремими партіями, один раз на тиждень. Кількість та асортимент кожної партії та дата поставки товару визначається заявками Замовника, які направляються Замовником на електронну адресу Постачальника, не пізніше ніж за 2 календарні дні до моменту поставки. 5. Місце та умови поставки: Місце поставки – База УРП м. Вараш, Рівненська область, на умовах DDP згідно правил «Інкотермс-2010». При здійсненні поставки товару допускається відхилення фактичних показників щодо загальної кількості, об’єму від зазначених у специфікації в меншу сторону, якщо це пов’язане з особливостями фасування або пакування, відвантаження товару, при цьому максимальний розмір допустимого відхилення не може перевищувати 0,1 % від зазначеного у специфікації. 6. Умови розрахунку: ДЛЯ НЕПЛАТНИКІВ ПДВ Оплата за поставлений якісний товар здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника згідно видаткової накладної або накладної протягом 45 календарних днів з дати поставки. Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем підписання видаткової накладної або накладної. ДЛЯ ПЛАТНИКІВ ПДВ Оплата за поставлений якісний товар здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника згідно видаткової накладної або накладної протягом 45 календарних днів з дати поставки, за умови реєстрації Постачальником належним чином оформленої та незаблокованої податкової накладної в ЄРПН. Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем підписання видаткової накладної або накладної. Термін дії договору по 14.02.2025 року.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 43582981 |
---|---|
Поштова адреса | 11500, Україна, Житомирська область, Коростень, ВУЛИЦЯ ШОЛОМ-АЛЕЙХЕМА, будинок 62 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Нікончук Руслан |
Телефон | 380685011524 |
Ел. пошта | pivlid.kor@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 2727703084 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Оксана Юнчик |
Телефон | 380502335215 |
Ел. пошта | yunchik.oksana@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 45129126 |
---|---|
Поштова адреса | 50005, Україна, Дніпропетровська область, місто Кривий Ріг, вулиця Криворіжсталі, будинок 3/1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Костянтин Москаленко |
Телефон | +380963855488 |
Ел. пошта | tovmkt23@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 2379715346 |
---|---|
Поштова адреса | 40024, Україна, Сумська область, місто Суми, вул. Вєтрова Юрія, будинок 20/1, офіс 1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ніна Ведмедь |
Телефон | +380993174351 |
Ел. пошта | ninaa196525@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-07-003173-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 420 000.00 UAH без ПДВ |
Подача пропозицій | до 12 листопада, 12:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 20 листопада, 15:39 |
Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 922115000 кілограм Адреса поставки: Україна Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03210000-6, Зернові культури та картопля Профіль: Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221 |
|
Термін збирання | пізня |
---|---|
Клас | перший |
Відповідність ДСТУ 9221 | Так |
ДЛЯ НЕПЛАТНИКІВ ПДВ Оплата за поставлений якісний товар здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника згідно видаткової накладної або накладної протягом 45 календарних днів з дати поставки. Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем підписання видаткової накладної або накладної. ДЛЯ ПЛАТНИКІВ ПДВ Оплата за поставлений якісний товар здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника згідно видаткової накладної або накладної протягом 45 календарних днів з дати поставки, за умови реєстрації Постачальником належним чином оформленої та незаблокованої податкової накладної в ЄРПН. Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем підписання видаткової накладної або накладної.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Філія «ВП «Рівненська АЕС» АТ «НАЕК «Енергоатом» |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 05425046 |
Поштова адреса | Україна |
Ім'я |
Шепетько Юлія Іванівна |
Телефон | 380363664872 |
Ел. пошта | SheYN@rnpp.atom.gov.ua |