На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: Продавець здійснює поставку та передачу Товару Покупцю на умовах DDP (відповідно до офіційних правил тлумачення торговельних термінів Міжнародної Торгової Палати Інкотермс у редакції 2010р.)за кінцевим місцем призначення, що знаходиться за адресою: Черкаська область, Черкаський район, с. Хутори. Поставка Товару здійснюється за рахунок та автотранспортом Продавця. Строк поставки товару до 05 грудня 2024 року. Розрахунок за товар здійснюється лише після його фактичного отримання Покупцем на підставі належним чином оформлених рахунків-фактур, видаткових накладних Продавця впродовж 10 (десяти) банківських днів з моменту отримання товару та відповідних документів, що є підставою для оплати. Підставою для проведення оплати вважається рахунок та накладна Продавця.
Скасовано
Відміна закупівлі
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Дата скасування відміни: 9 листопада, 11:06
Опис
Відсутність потреби в кількості 15000 кг
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-07-006882-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 54 665.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 12 листопада, 00:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 9 листопада, 11:07 |
Лист г/к, 3.0 мм, 1250x2500, сталь 3ПС/3СП/S23515000 кілограм Адреса поставки: Україна, Черкаська область, Хутори Строк: до 05.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 14620000-3, Сплави Профіль: Лист г/к, 3.0 мм, 1250x2500, сталь 3ПС/3СП/S235 |
|
Марка матеріалу | ст 3ПС, ст 3ПС/СП, S235, ст 3СП |
---|---|
Товщина | 3 - 3, мм |
Ширина | 1250 - 1250, мм |
Довжина | 2500 - 2500, мм |
Відповідність стандарту | ДСТУ EN 10025, ДСТУ 8540 |
Розрахунок за товар здійснюється лише після його фактичного отримання Покупцем на підставі належним чином оформлених рахунків-фактур, видаткових накладних Продавця впродовж 10 (десяти) банківських днів з моменту отримання товару та відповідних документів, що є підставою для оплати. Підставою для проведення оплати вважається рахунок та накладна Продавця.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Військова частина 1551 |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 45144484 |
Поштова адреса | Україна |
Ім'я |
Насирова Олена Юріївна |
Телефон | 380472316548 |
Ел. пошта | AMazhara@dpsu.gov.ua |