На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
90 943.62 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (зі змінами).
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-07-010456-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 12 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 12 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 15 листопада, 00:00 |
Дата останніх змін | 20 листопада, 13:56 |
Очікувана вартість закупівлі | 90 943.62 UAH без ПДВ |
---|---|
Аукціон | 15 листопада, 15:18 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 454.72 UAH без ПДВ |
---|
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
Шина 305/70R19,5 148/145M PR18 CROSS WIND CW-HS02, або еквівалент3 штука Адреса поставки: Україна, поставка товару згідно документації Строк: до 16.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 34352000-9, Шини для транспортних засобів великої тоннажності |
Шина 285/70R19,5 146/144М CROSS WIND CWD20E, або еквівалент5 штука Адреса поставки: Україна, поставка товару згідно документації Строк: до 16.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 34352000-9, Шини для транспортних засобів великої тоннажності |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 35443270 |
---|---|
Поштова адреса | 84306, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, ВУЛИЦЯ ДНІПРОВСЬКА, будинок 3А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ростислава Велегура |
Телефон | +380992192160 |
Ел. пошта | talisman.service@talisman.net.ua |
Час публікації: 2024-11-18 17:20:24
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-19 17:20:24
Опис
За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ "Талісман-Сервіс" (Код ЄДРПОУ 35443270) відповідно до пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (далі – Особливості), на виконання норм пункту 43 Особливостей та статті 29 Закону України "Про публічні закупівлі", зі змінами є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: 1. Тендерна пропозиція Учасника підписана удосконаленим електронним підписом на кваліфікованому сертифікаті (УЕП), а не кваліфікованим електронним підписом (КЕП), як того вимогав Замовник. Відповідно до п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації: - Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються Учасниками з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», зі змінами. Тендерна пропозиція учасника має відповідати: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями привести тендерну пропозицію у відповідність до вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», зі змінами, а саме: - Підписати тендерну пропозицію кваліфікованим електронним підписом (КЕП); - Підписати кожен окремо сканований і електронний документи КЕП та на тендерну пропозицію в цілому КЕП. 2. Учасником у складі пропозиції надано неналежним чином заповнений Додаток 1.5 до тендерної документації Проєкт договору: не заповнен п.1.1 розділу І «Предмет договору» та колонка 2 граф 1, 2 таблиці Додатку 1 до договору «Специфікація» проекту договору. Відповідно до п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації: Учасником процедури закупівлі у складі пропозиції надаються документи згідно з Додатком 1 до тендерної документації, зокрема: проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком 1.5 до тендерної документації, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника (без зазначення вартісних показників як в проєкті договору так і в додатках до нього). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: заповнений проєкт договору, підготовлений у відповідності з вимогами пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції», розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації та Додатком 1.5 до тендерної документації, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника (без зазначення вартісних показників як в проєкті договору так і в додатках до нього), а саме: - заповнений п.1.1 розділу І «Предмет договору» проекту договору. - заповнену колонку 2 граф 1, 2 таблиці Додатку 1 до договору «Специфікація» проекту договору.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 33177826 |
---|---|
Поштова адреса | 10001, Україна, Житомирська область, Житомир, вулиця Вокзальна будинок 23-В |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Власюк Оксана Іванівна |
Телефон | +380735554070 |
Ел. пошта | alekor.shynu@gmail.com |
відсутня
Покупець здійснює оплату Постачальнику протягом 10 (десяти) робочих днів після постачання Товару, платежами у розмірах фактично поставленого Товару у межах отриманого бюджетного фінансування. У випадку відсутності на розрахунковому рахунку Покупця бюджетного фінансування призначеного на оплату Товару, Покупець проводить оплату поставленого Товару протягом 10 (десяти) робочих днів з дня надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок Покупця.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | 13 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38301493 |
Поштова адреса | 85400, Україна, Донецька область, Селидове, вул.Кринична,42 |
Ім'я |
Віра Карастильова |
Телефон | +380507046793 |
Ел. пошта | v.karastylova@dsns.gov.ua |