На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Завантажувальні та розвантажувальні роботи і занесення на (у) визначене Замовником місце та збирання здійснюються за рахунок та транспортом Постачальника, не пізніше п’яти робочих днів з моменту отримання електронної, телефонної чи письмової заявки від Замовника. Термін поставки Товару: з дати підписання Договору до 13.12.2024 року. Для підтвердження технічних та якісних характеристик товару, Постачальник, одночасно із підписанням Договору, надає Замовнику документи згідно переліку встановленого у Додатку №3, що є невід'ємною частиною цього Договору.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 05486823 |
---|---|
Поштова адреса | 20600, Україна, Черкаська область, Шпола, Соборна, 43а |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Сімон Ярослав Васильович |
Телефон | +380969980799 |
Ел. пошта | shmf@i.ua |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 2687815196 |
---|---|
Поштова адреса | 45060, Україна, Волинська область, Воля-Ковельська, Зарічна, 1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Чимрук Олег Миколайович |
Телефон | 380993449666 |
Ел. пошта | nazarchymruk@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 32490244 |
---|---|
Поштова адреса | 04128 , Україна, Київська область, Київ, ВУЛИЦЯ БЕРКОВЕЦЬКА, будинок 6-К |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт великого підприємництва |
Ім'я | Зозуля Ірина Миколаївна |
Телефон | 380674705823 |
Ел. пошта | CH.TENDER@EPICENTRK.COM |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 2974300628 |
---|---|
Поштова адреса | 04205, Україна, Київська область, Киів, пр Оболонський 22в/51 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Кутенкова Ольга Олександрівна |
Телефон | +380675265812 |
Ел. пошта | kutmary@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-07-011966-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 182 000.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 12 листопада, 08:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 15 листопада, 10:51 |
Столи учнівські, 1-місні, з полицею, висота регульована, №4-6 (640-760мм)60 штука Адреса поставки: 26000, Україна, Кіровоградська область, м. Новомиргород, вул. Миколи Зерова, 20 Строк: до 13.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39160000-1, Шкільні меблі Профіль: Стільці учнівські, полозкові, на квадратній трубі, №6 |
|
Матеріал стільниці | ЛДСП |
---|---|
Кількість посадочних місць | 1 |
Наявність полиці під стільницею | Так |
Матеріал каркасу | метал |
Регульована висота | Так |
Ступені регулювання висоти | групи 4-6 (640-760мм) |
Стільці учнівські, полозкові, на квадратній трубі, №660 штука Адреса поставки: 26000, Україна, Кіровоградська область, м. Новомиргород, вул. Миколи Зерова, 20 Строк: до 13.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39160000-1, Шкільні меблі Профіль: Стільці учнівські, полозкові, на квадратній трубі, №6 |
|
Матеріал сидіння та спинки | фанера |
---|---|
Матеріал каркасу | метал |
Регульована висота сидіння | |
Форма труби каркасу | квадратна |
Тип ніжок стільця | полозковий |
Висота сидіння у верхньому положенні | 460 - 460, мм |
Оплата Товару здійснюється в порядку безготівкових розрахунків, шляхом перерахування відповідних грошових коштів на рахунок Постачальника та здійснюється на підставі рахунку та видаткової накладної на протязі 10 (десяти) банківських днів з дати поставки Товару Замовнику, але в будь-якому випадку відповідно до підпункту 2 пункту 19 Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 9 червня 2021 року № 590 (зі змінами та доповненнями).
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Новомиргородська міська рада |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04055104 |
Поштова адреса | 26000, Україна, Кіровоградська область, Новомиргородський р-н, м. Новомиргород, вул. Соборності, 227/7 |
Ім'я |
Маргарита Лисенко |
Телефон | +380684624950 |
Ел. пошта | mlprozorro@gmail.com |