На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
902 400.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2024-11-07-014965-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 12 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 12 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 15 листопада, 00:00 |
Дата останніх змін | 20 листопада, 10:19 |
Очікувана вартість закупівлі | 902 400.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 15 листопада, 16:05 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 4 512.00 UAH з ПДВ |
---|
Солодкі новорічні подарунки4800 набір Адреса поставки: 18005, Україна, Черкаська область, м.Черкаси, бульвар Шевченка, 307 Строк: до 02.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15840000-8, Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 45122822 |
---|---|
Поштова адреса | 21011, Україна, Вінницька область, Вінницький р-н, місто Вінниця, вулиця Гонти, будинок 96А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | ВІкторія Петрова |
Телефон | +380977834529 |
Ел. пошта | freeland2023@ukr.net |
Час публікації: 2024-11-19 11:15:02
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-20 11:15:02
Опис
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією згідно предмету закупівлі: Послуги з перевезення та оброблення/захоронення шлаку гранульованого, ідентифікатор закупівлі ДК 021:2015: 15840000-8 – Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби (Солодкі новорічні подарунки), Ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-07-014965-a Керуючись п.43 ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 та, враховуючи п.41 цих ОСОБЛИВОСТЕЙ, відповідно до статті 29 Закону України “Про публічні закупівлі” без урахування положень частин другої, дванадцятої та шістнадцятої статті 29 Закону, у зв’язку з виявленими невідповідностями в інформації та документах, що подані учасником, ТОВ "КРАЇНА ВІЛЬНИХ", у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, Замовник у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, а саме: відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та документів, подання яких передбачалось тендерною документацією. З метою усунення виявлених невідповідностей, просимо привести у відповідність тендерну пропозицію ТОВ "КРАЇНА ВІЛЬНИХ", а саме - інформацію та документи, надані у її складі, відповідно до умов тендерної документації, шляхом надання необхідних документів з урахуванням вимог, установлених тендерною документацією щодо предмету закупівлі. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, зокрема: 1. Згідно пп.4.1.1 Додатку 1 тендерної документації вимагалося надати для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів: - копії розпорядчих документів, про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (копія наказу про призначення та/або протоколу зборів засновників, тощо) - копія паспорту (відповідно до вимог Положення про паспорт громадянина України, затвердженого Постановою Верховної Ради України від 26 червня 1992 року N 2503-XII, далі – Положення про паспорт) або іншого документу, що посвідчує особу уповноваженого згідно чинного законодавства. В складі тендерної пропозиції учасник надано копію паспорту Петрової Вікторії Олександрівни не у відповідності до вимог Положення про паспорт громадянина України, затвердженого Постановою Верховної Ради України від 26 червня 1992 року N 2503-XII, далі – Положення про паспорт, що суперечить умовам Додатку 1 до тендерної документації. Згідно Положення про паспорт громадянина України, затвердженого Постановою Верховної Ради України від 26 червня 1992 року N 2503-XII паспортна книжечка являє собою зшиту внакидку нитками обрізну книжечку розміром 88х125 мм, що складається з обкладинки та 16 сторінок. На усунення даної невідповідності надати для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів: - копію паспорту (відповідно до вимог Положення про паспорт громадянина України, затвердженого Постановою Верховної Ради України від 26 червня 1992 року N 2503-XII, далі – Положення про паспорт) або іншого документу, що посвідчує особу уповноваженого згідно чинного законодавства. 2. Згідно пп. 4.1.4. Додатку 1 тендерної документації вимагалося надати згоду суб’єкта персональних даних згідно вимог чинного законодавства України особи, яка має повноваження на підписання документів тендерної пропозиції. Згода надається у складі тендерної пропозиції, що адресована замовнику торгів та містить ідентифікатор і посилання на дану закупівлю. Учасник надав в складі тендерної пропозиції лист-згоду Петрової Вікторії Олександрівни, який не містить посилання на дану закупівлю, як вимагалося умовами Додатку 1. На усунення даної невідповідності надати згоду суб’єкта персональних даних згідно вимог чинного законодавства України особи, яка має повноваження на підписання документів тендерної пропозиції. Згода надається у складі тендерної пропозиції, що адресована замовнику торгів та містить ідентифікатор і посилання на дану закупівлю. 3. Згідно пп. 1.1.2. Додатку 1 тендерної документації учасникам процедури закупівлі необхідно було надати у складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, яка повинна містити інформацію про ПІБ та посаду, наявні: - комірник або завідуючий складом, - водії (у кількості, відповідно до зазначених у тендерній пропозиції автотранспортних засобів), - вантажники (не менше двох). - Менеджер з постачання. У разі залучення учасником транспорту для здійснення поставок товару за договором оренди або договором надання послуг з перевезення вантажів, в довідці зазначається інформація про працівників перевізника, які будуть залучені до виконання умов договору. На підтвердження інформації, зазначеної у вищевказаній довідці, та у якості додатків до неї, Учасник повинен надати: - скан-копії оригіналів особистих медичних книжок працівників учасника/перевізника форми №1-ОМК «Особиста медична книжка», затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21 лютого 2013 № 150, які будуть залучені до постачання предмету закупівлі з відміткою про проходження медичного огляду; - Скан-копії оригіналів сертифікатів (не менше 1-ого) , якими підтверджується, що працівник учасника ознайомлений з навчальним курсом «Вимоги чинного законодавства України у сфері безпечності харчових продуктів. Практичні аспекти розроблення та впровадження системи безпечності харчових продуктів(системи НАССР) у закладах освіти». В складі тендерної пропозиції учасника надано довідку «Про наявність працівників» у кількості 8 осіб, серед яких зазначені: вантажник Лавренчук М.В., вантажник Чичуга О.О., менеджер з продажу та постачання Паламарчук Зоя Юріївна. Всупереч вимогам пп. 1.1.2. Додатку 1 тендерної документації на підтвердження інформації, зазначеної у вищевказаній довідці, та у якості додатків до неї, в складі тендерної пропозиції учасника відсутні скан-копії оригіналів особистих медичних книжок вище зазначених працівників учасника форми №1-ОМК «Особиста медична книжка», затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21 лютого 2013 № 150 з відміткою про проходження медичного огляду. Також в складі тендерної пропозиції учасника відсутні скан-копії оригіналів сертифікатів (не менше 1-ого) , якими підтверджується, що працівник учасника ознайомлений з навчальним курсом «Вимоги чинного законодавства України у сфері безпечності харчових продуктів. Практичні аспекти розроблення та впровадження системи безпечності харчових продуктів(системи НАССР) у закладах освіти». На усунення даної невідповідності надати довідку в довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, яка повинна містити інформацію про ПІБ та посаду, наявні: - комірник або завідуючий складом, - водії (у кількості, відповідно до зазначених у тендерній пропозиції автотранспортних засобів), - вантажники (не менше двох). - Менеджер з постачання. У разі залучення учасником транспорту для здійснення поставок товару за договором оренди або договором надання послуг з перевезення вантажів, в довідці зазначається інформація про працівників перевізника, які будуть залучені до виконання умов договору. На підтвердження інформації, зазначеної у вищевказаній довідці, та у якості додатків до неї, Учасник повинен надати: - скан-копії оригіналів особистих медичних книжок працівників учасника/перевізника форми №1-ОМК «Особиста медична книжка», затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 21 лютого 2013 № 150, які будуть залучені до постачання предмету закупівлі з відміткою про проходження медичного огляду; - Скан-копії оригіналів сертифікатів (не менше 1-ого) , якими підтверджується, що працівник учасника ознайомлений з навчальним курсом «Вимоги чинного законодавства України у сфері безпечності харчових продуктів. Практичні аспекти розроблення та впровадження системи безпечності харчових продуктів(системи НАССР) у закладах освіти».
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 36860729 |
---|---|
Поштова адреса | 18008, Україна, Черкаська область, Черкаси, ПРОСПЕКТ ХІМІКІВ, будинок 3/1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Пшенишна Надія Євгенівна |
Телефон | 380504475517 |
Ел. пошта | nadezdap63@ukr.net |
не залучається
Покупець здійснює оплату при наявності коштів на розрахунковому рахунку за поставлений товар в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Продавця. Розрахунки за поставлений товар здійснюється на підставі п.1 ст. 49 Бюджетного кодексу України. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за товар здійснюється протягом 5-ти (п’яти) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування товару на свій розрахунковий рахунок. Протягом всього періоду затримки бюджетного фінансування до Покупця не можуть застосовуватись штрафні санкції за порушення строків оплати за поставлений товар.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ДЕПАРТАМЕНТ СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 37853109 |
Поштова адреса | 18005, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, бульвар Шевченка, буд. 307 |
Ім'я |
Ольга Котик |
Телефон | +380472319913 |
Ел. пошта | uszn7102@ukr.net |